neteller vs

#1| 0

der har været en del omtale omkring neteller sikkerhed osv. er selv holdt op med at bruge dem pga. et opkald hvor en person fra neteller fortalte mig at de ville sende mig et gratis netellerkort uden faste månedlige ydelser, fordi jeg var en god kunde,bla, bla, bla.jeg sagde ja tak, og hørte så ikke mere til dem, har skrevet 12-14 mails til dem, men får intet svar. har også været ude for at 1200$ forsvandt, de fandt dem dog 14 dage senere, men alligevel, har andre fået en sådan opringning?? og hvad er mon det bedste alternativ. virker Moneybookers på samme måde, med at man kan hive frem og tilbage osv.

19-02-2009 13:06 #2| 0

Neteller er RIGTIG aggressive når man smutter som kunde... bare de havde udvist samme interesse mens rent faktisk brugte dem.

Moneybookers kan jeg kun sige godt om. Og virker generelt som om brugerne er tilfredse !?

19-02-2009 13:19 #3| 0

Vil gerne lige kommentere selvom der også kører en anden tråd omkring neteller.
Som sagt er min konto pludselig lukket pga. et sikkerhedsspørgsmål...

Jeg har skrevet til dem, men har ikke fået svar i de 14 dage der er gået.

Derfor har jeg oprettet mig hos Moneybookers selvom jeg synes at det ser lidt mere omstændligt ud!
Har I været ude for problemer eller besværligheder med Moneybookers?

Ram.

19-02-2009 13:27 #4| 0

Jeg har et spørgsmål faktisk. Beklager det er lidt et hijack.
Er der slet ingen der er nervøse for at de steder man nu har pengene bukker under? Jeg går i seng hver aften og ber' til at de stadig er der i morgen - jeg har fået børneparanoia...

19-02-2009 13:44 #5| 0
OP

er nok mere nervøs for at blive hacket, og jo det er jo netop pointen, når jeg mailer 14 gange uden svar, hvordan bliver man så behandlet når der en dag det er noget mere alvorligt.

19-02-2009 14:59 #6| 0

@ Alle. som i nok har læst havde jeg mistet $$ på Neteller, jeg har en del gange taget fat i deres LIVE support, og kommet igennem HVER gang inden for 5 min. har fået GOD service HVER gang, og snakket tlf med dem, endda med en dansk tolk hvis man nu ikke er så skarp til engelsk.
Jeg kan ikke rigtigt forstå jeres problemer med deres support, men sådan er det vel altid, hvis i spørger nok ind til det er der garanteret også en del der ikke er tilfredse med MB..

@ Ekstyr, jeg er blevet ringet op med samme spørgsål om det kort, sagde nej tak, og så var der ikke mere der, har dog selv bestilt et siden, har fået 2 da de skiftede, INGEN problemer, man bruger sku det dejlige kort i de fleste butikker eller hæveautomater (der er dog gebyr i automaterne) i de fleste butikker er der ikke.

Jardemyr.

19-02-2009 15:17 #7| 0
OP

ja ja men sgu da alligevel mærkeligt at de ikke svarer, kan måske være noget sikkerhed, ved ikke

19-02-2009 15:20 #8| 0

@ Ekstyr - du skriver du har sendt mails.. prøv at tage deres LIVE support.

Jardemyr..

19-02-2009 15:27 #9| 0
OP

ok

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar