Neteller

#1| 0

Yo Pn

Skal lige høre, om andre har oplevet det samme før, og om jeg skal gøre noget aktivt for selv at fikse det.

Jeg var i lørdags i Magadin, hvor jeg købte for 4xxx med mit Neteller Mastercard. De første 3 gange blev købet afbrudt, hvor vi så skifter terminal og den går igennem.

Da jeg så tjekker min neteller i dag, så ser jeg, at der er blevet trukket 17xxx. De 3 fjæslagne forsøg er altså gået igennem. De står godt nok som 'pending', men det gør den fjerde også stadig.

Skal jeg virkelig til at have fat i Neteller, eller går det af sig selv?

24-07-2012 18:40 #2| 1

Har selv prøvet det. I mit tilfælde (og er vidst nok standard), så skulle den stå som Pending en uge indtil den blev cancelled og pengene stod der igen.

24-07-2012 19:01 #3| 0

Cool, ty :)

24-07-2012 19:13 #4| 0

Hvad er fordelen ved at have et Neteller Mastercard fremfor et Mastercard ved f.eks. Nordea? (hvis der overhovedet er nogen)

25-07-2012 00:22 #5| 0

Jeg har prøvet det samme hvor jeg købte på tanken og den afviste et par gange og 'trak' for alle gangene, men det cancelled igen efter et par dage :)
Så bare vent et par dage og dine penge er frie igen :)

- Den primære fordel er vel at man nærmest instant kan få adgang til sine penge på sit neteller kort hvis man udbetaler, fremfor at skulle vente 3 dage på at få dem i banken, og så kan du holde 'din pokerøkonomi' ét sted og uden at banken kan se at du spiller, hvilket måske kan være en fordel i fremtiden hvis man skal have noget lån i banken :) . Så fordelene er ikke det vilde, men der er da trods alt lidt.

29-07-2012 16:16 #6| 0

Bump for svar. Der er gået over en uge nu, og de står stadig som pending, men hvor den ene altså er gået igennem - som det burde.

Nogle der ved, om jeg skal have fat i dem, eller om det er 100p standard?

29-07-2012 16:18 #7| 1

for 12k havde jeg nok skrevet en kort mail, du for jo bedre svar der alligevel

29-07-2012 16:21 #8| 0

Jeg har bare så dårlige erfaringer med deres support, som jeg husker værende ret tung. Kunne bare være rart med flere, der har prøvet lignende. Det fremgår ikke rigtig af ThaDealOne's og AnthraxDK's indlæg, om de kom tilbage på kontoen fordi de selv tog kontakt til Neteller.

29-07-2012 16:26 #9| 0

Jeg tog kontakt til dem i sin tid samme dag det skete og som jeg kunne forstå kom de tilbage som standard hvis den havde stået pending i en uge :)

Men en mail er måske på sin plads, min personlige erfaring er, at deres support er blevet meget bedre de seneste år.

Redigeret af Anthraxdk d. 29-07-2012 16:27
29-07-2012 16:41 #10| 0

Okay, mange tak :-)

Jeg smider en kort mail afsted så - og i øvrigt dejligt, hvis det passer med deres support.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar