Negative oplevelser med NordicBet service - anyone?

#1| 0
Det er lidt af en smøre, men håber at i alligevel gider at læse det igennem og komme med noget feedback.

Jeg vil starte med at sige, at jeg har fået afhjælpet de problemer jeg havde med NordicBet, men jeg vil alligevel gerne hører fra andre der har positive/negative oplevelser med NordicBets service.

Tidligere idag ville jeg hæve penge ud af min konto fra NordicBet, da jeg altid flytter hele min rulle mellem NordicBet og Ladbrokes når det kommer til MMA betting.

Da jeg prøver at trykke på udbetaling og klikker på fanen "Credit Card payout" kommer der ingen tilgængelig kort frem jeg kan hive penge ud til. Det skal selvfølgelig ordnes med det samme, og jeg vælger derfor at skrive til deres gode Live Chat service. Normalt er det til at få snakket med en dansk medarbejder der kan klare ens problemer relativt hurtigt. Jeg ved ikke om det var en sprogbarriere denne gang, men det viste sig hurtigt at blive en lidt længere udfordring da jeg kommer til at snakke med svenske "Henrik". Jeg forklarer ham mit problem med at withdrawe og han skriver: "et øjeblik".

Efter ca. 15 minutters ventetid, skriver han at det nu er muligt. Jeg prøver igen og ser at jeg kun kan vælge mit gamle kort at withdrawe til. Sidste gang jeg brugte det kort er over halvandet år siden. Jeg skriver igen til Henrik at det ikke er det rigtige kort. Han skriver igen: "et øjeblik", men forsvinder for chatten efter ca. 20 minutter. Jeg åbner endnu en chat, og får sørme fat på "Joakim" som stadig er den svenske medarbejder. Han vidste godt det var mig, og skrev nu han havde fikset problemet, MEN jeg blev nødt til at lave en indbetaling før jeg kunne lave en udbetaling. Det handler ikke så meget om pengene, men mere en princip sag, at jeg SKAL betale det ekstra indbetalingsgebyr for at få lov til at hive nogen penge ud.

Jeg prøver så med en indbetaling hvor jeg skal skrive mine kortoplysninger, men bliver nu ramt af en denne fejl: "Din konto er ikke aktiv" (WTF?). Det skriver jeg selvfølgelig til ham, og han skriver at hvis jeg har slettet mine cookies og cache er der ikke mere de kan gøre lige nu. Uden så meget som at skrive hvad løsningen på dette problem så er.

Han skriver ikke mere end det, og regner vel bare med at jeg nu accepterer at jeg ikke kan bruge min konto til noget som helst. På dette tidspunkt er jeg godt træt af at bruge tid på noget der bare SKAL spille normalt. Derudover en halvanden times spildtid hvor jeg skulle have haft placeret nogle bets som jeg ikke har haft mulighed for.



Jeg vælger derfor istedet at ringe til deres support. Her får jeg endelig lov at snakke med en anden en svenske Henrik-Joakim, og hun virker til at have lidt mere styr på tingene. Forklarer hende min issues jeg har med min konto. Hun siger at hun har snakket med deres Financial Department, og jeg nu har mulighed for at hive ud til mit kort. Det kan jeg stadigvæk ikke. Efter et par minutter hvor hun har mumlet lidt, siger hun at jeg bliver nød til at lave ENDNU en indbetaling for at kunne lave min udbetaling. Det virkede nu at lave en indbetaling, og tænkte at der var styr på tingene. Det var der ikke. Jeg kunne stadigvæk ikke lave en udbetaling.

Til at runde af med siger hun, at det er pga. min kortleverandør at der er problemer, og jeg kan vælge at de manuelt udbetaler det beløb jeg ønsker til f.eks Moneybookers eller mit kreditkort. Jeg siger til hende at de gerne må udbetale pengene til mit kort, men at jeg er meget utilfreds med denne metode, og det selvfølgelig ikke er på sin plads at jeg skal ringe til dem hver gang der skal gøres noget så simpelt som at udbetale penge fra min konto. Hun vil kigge nærmere på det, og skrive en mail til mig når der igen er styr på tingene.

Nu ved jeg ikke hvornår pengene bliver udbetalt, men overvejer kraftigt at slette NordicBet fra den liste af bookmakere jeg brugere efter denne episode.

giver det overhovedet nogen mening at sende dem en mail med en ordentlig utilfreds feedback, eller er det bare spild af tid?

15-02-2013 17:10 #2| 0

Har tidligere arbejdet hos NordicBet i supporten og kan huske, at de lægger stor vægt på at give en rigtig god kundeservice (hvilket det også lyder til, at du har oplevet tidligere). Så jeg er sikker på, at de gerne vil have dit feedback, da det ikke er acceptabelt med så lange svartider i chatten.
Det lyder dog samtidig til, at du har været uheldig og ikke fået fat i en af deres danske medarbejdere. Det er altid nemmere at give god service, når det er på det samme sprog - husker selv at det ligeledes ikke altid var nemt at gøre de svenske kunder tilfredse.

15-02-2013 17:43 #3| 0

@hamdermjay

Jeg kan desværre fortælle en historie der ligner din på en prik.

De seneste dage har jeg ligeledes haft min kamp med servicen eller mangel på samme på NordicBet.

Jeg kunne hverken sætte penge ind eller hæve. Der blev registreret den ene fejlmelding efter den anden da jeg brugte mit visakort. Jeg blev til sidst nødt til at opgive.

Ydermere var live chat servicen ekstrem langsom (og jeg blev også mødt af en svensksupporter som ikke kunne hjælpe).

Det var mit første og SIDSTE møde med NordicBet.

Jeg har aldrig oplevet så dårlige vilkår angående ind- og udbetaling. (Det skulle lige være FT efter black friday)

Jeg er ihvertfald færdig med NordicBet.

15-02-2013 17:54 #4| 0

Jeg tror desværre det er normalt at man skal lave endu en indbetaling. hvis ens gamle visa kort er blevet udskiftet i mellemtiden inden man kan foretage en udbetaling.

Jeg har ivertfald også prøvet samme hos andre udbydere på andre netværk da jeg fik et nyt Visa kort.

De andre problemer kan jeg ikke udtale mig om men det lyder lidt som om deres support er amatør agtig.

15-02-2013 18:21 #5| 0

Så er jeg desværre ikke den eneste der har haft problemer.

Ydermere har jeg betalt 137 kr. for det 12 minutters lange opkald jeg havde med dem. Kort inde i telefonsamtalen spurgte jeg hende om vi ikke kunne fortsætte på live chatten grundet dyr samtale. Det kunne vi godt, men da jeg trykkede på "live chat" ikonet kom følgende besked: "Live chat er desværre ikke tilgængeligt nu for dansksprogede kunder" Havde lige brugt live chatten 2 minutter inden, så det er garanteret dem der har lukket midlertidligt for dansk live chat. Fandme grotesk!

@Klondike

Det var jo ikke første indbetaling efter mit nye kort. Der har været et par stykker, så for mig giver det ingen mening.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar