Moneybookers/Skrill uendeligt langsomme til at besvare mails

#1| 0

Hey

Er det bare mig eller er Moneybookers/Skrill uendeligt langsomme til besvare henvendelser på mail?

Jeg fik denne mail i torsdags efter at min staker havde sendt penge til mig.


Dear xx xx,

Following a standard check on your account, we have become aware that you are aiming to avoid specific gaming restrictions set on your chosen method of deposit to your account, by conducting U-turn payments (sending to another Moneybookers account and then returning the funds back to your account).

We must therefore issue a formal warning message. Please be aware that if this transaction pattern is sustained we are legally obliged to suspend your account.

We thank you in advance for your cooperation in this matter. We are more than happy to provide assistance on all available payment methods which are not restricted for gaming payments.

Best Regards,
Skrill Customer Services


Jeg besvarede mailen med det samme og spurgte hvad fanden de mente med det - afventer stadig svar. I forgårs sendte jeg så endnu en mail via deres kontaktformular og jeg afventer også svar på denne. End ikke en bekræftelse på at de har modtaget min mail har jeg fået...

Jeg har senere fundet ud af at min staker åbenbart skulle have sat kryds i at pengene skulle gå til gaming da han sendte dem (og de forrige) afsted - wtf?

Alt jeg nu er interesseret i er at vide om jeg kan få lov til at indsætte de penge jeg har stående på SkrillPokerStars uden at min konto bliver frosset og pengene tabt.

Er det normal kutyme for Skrill at være så langsomme til at besvare mails?

/Razga

P.S. Har PNHQ nogle kontakter jeg kan snakke med?
13-03-2013 14:50 #2| 0

Er du VIP? Jeg har personligt altid fået svar indenfor 24-timer på [email protected] i hvert fald

13-03-2013 15:41 #3| 0
OP

Nope jeg er ikke VIP

13-03-2013 16:16 #4| 0

Hvis man ikke er VIP hos Skrill er man bare fucked mht. support. Sorry to say.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar