Moneybookers har låst min kont for ind/udbetalinger

#1| 0

Hej

Skiver her for at få et råd i forbindelse med at MB har låst min konto for ind og udbetalinger.

Jeg opdagede Torsdag den 9.August at de havde låst min konto, da jeg prøvede at overføre nogle penge til min MB konto. Jeg forstår ikke hvorfor de har gjordt det. Desuden undre det mig at de ikke har sendt en mail til mig, at de har lukket for betalinger. Er det normalt ?.

Nå men har efterhånden skrevet 3 mails til dem siden i torsdags, men ingen svar fra dem.

Så vil høre om der er nogen der har oplevede det samme og/eller har et forslag til hvad man kan gøre ?.

/Potbeater


Redigeret af potbeater d. 13-08-2012 17:07
13-08-2012 17:58 #2| 0

Har oplevet det samme for 1 mdr siden, fordi jeg tastede forkert pin 3 gange, tog over 1 uge før den blev åbnet igen, deres alm support var tunge at danse med, så brug denne email, så skulle det gerne gå hurtigere - [email protected]

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar