Mission Week: Mere end 10.000 gratis Sunday Storm billetter

#1| 0
Administrator

Søndag d. 13 april fylder Sunday Storm 3 år, og så traditionen foreskriver, så betyder det naturligvis en højere præmiepulje. Normalt er der $300.000 i præmiepuljen, men søndag den 13 april er der hele $1.000.000 i præmiepuljen.

Det koster som altid $11 at deltage, men man kan også komme med på andre måder. En af mulighederne er via Mission Week, som starter i dag og slutter d. 12 april. Her kan du vinde adgang til at deltage i en af tre kæmpe All-in Shootout freerolls, hvor der i alt er 10.254 billetter på højkant.

Læs mere om Mission Week på PokerStars her


Sådan deltager du i en af de tre freerolls

Tilmeld dig med star-coden "STORM1", "STORM2" eller "STORM3" og tjen hhv. 10 VPPs ($2) 30 VPPs ($6) eller 80 VPPs ($16). Alt efter hvilken mission du frispiller, kan du deltage i en All-in Shootout med 1.296 billeter (10 VPPs) 2.401 billetter (30 VPPs) og 6.561 billetter (80 VPPS).

Sådan benytter du Star Codes på PokerStars

Desktop-klienten: Log ind i PokerStars-softwaren og vælg 'Konto' fra listen. Vælg 'Indtast Star Code' og indtast din Star Code.

iOS-enheder: Log ind i PokerStars-app'en og klik på 'Mere' i bunden af skærmen. Under 'Konto' vælger du 'Indtast Star Code' og indtaster den relevante Star Code.

Android-enheder: Log ind i PokerStars-app'en og åbn den udvidede menu på din Android™. Vælg 'Mere' > 'Indstillinger og værktøjer' > 'Konto' og indtast din Star Code.


40 sæder added i PokerNet tour mandag d. 7 april

Har du mere lyst til at spille rigtig poker om en billet, så afholder vi en $1.10 turnering mandag d. 7 april klokken 20.00, hvor der vil være 40 sæder added. I alt er der altså value for $440. Der vil komme mere info om turneringen i morgen.



Få $36.50 gratis når du opretter en konto og indsætter $20. Brug koden FREE20 når du indsætter penge. Bemærk at regler og vilkår er gældende

03-04-2014 18:43 #2| 0

Jeg ville helt klart ændre det til "fylder 3 år" og ikke "flyder 3 år" ;)

Redigeret af Faus d. 03-04-2014 18:44
03-04-2014 18:46 #3| 0
Mission Week: 3. april til kl. 05:59 d. 12. april

Tilmeld dig ÉN af missionerne herunder med den relevante Star Code og spil dig til en Mission All-in Shootout kl. 18:05, d. 13. april, hvor du kan vinde en Sunday Storm jubillæumsbillet og op til $20.000 i kontanter på få minutter.

Klik på de blå faner herunder for at se detaljerne om hver Mission.


ovenstående er sakset fra PokerStars.dk (det link du selv har smidt ind).

Som jeg læser det kan man kun deltage i en af missionerne!? (Og sådan plejer det også at være i deres mission weeks).
Vil ikke afvise at det er anderledes denne gang men vil gerne have det be/ afkræftet?
03-04-2014 19:04 #4| 0

Jeg tror du har ret, og jeg har ændret i OP, tak.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar