Mermaid/Boss Media lukker ned...?

#1| 0

Har på det seneste haft et problem når jeg spiller ved bordene.
Pludselig fryser softwaren imens jeg spiller, og efter få sekunder lukker den ned - ofte efterfulgt af at jeg prøver at starte softwaren igen, blot for at blive afvist med beskeden: "code error #209" (hvor jeg kan se at jeg stadig sidder ved bordene, men ikke er logged in). Eller at jeg simpelthen ikke kan logge ind igen da der står "The poker client is already running at the computer" (eller noget i den stil). Jeg har prøvet at geninstallere softwaren, men uden held!
Hvad kan jeg gøre?
Håber meget PN kan hjælpe her...

08-12-2010 03:05 #2| 0

Jeg har oplevet akkurat det samme 3 gange, og jeg har altså først signed up her idag efter deres opdatering.

pokernet.dk/forum/show.asp?tid=234606&highlight=1880179#1880179

08-12-2010 03:37 #3| 0

Det lidt pudsigt, for det er også sket for mig 3 gange idag....mega-nedern!
Har kontaktet Mermaid, men de siger, at de ikke kan gøre mere...

08-12-2010 15:34 #4| 0

Afslut processerne poker.exe og browserhost.exe og genstart klienten. Det skal siges at jeg også har oplevet dette problem før updaten.

08-12-2010 16:58 #5| 0

Okay, vil da lige huske den til næste gang, ty!

09-12-2010 06:41 #6| 0

tja har også oplevet det, både på mermaid og classic.FRUSTRERENDE AD H til. Ongame droppet af samme grund.Og jeg fatter simpelthen ikke folk har nerver til at spille derinde(bet24) når man aldrig ved hvornår det crasher. Og så ofte som det sker, Uden problemet bliver løst, kan det kun være fordi de er skide ligeglade med deres pokerkunder.

12-12-2010 12:30 #7| 0

Tja så er jeg også ramt, med at bordene fryser med og uden HEM kørende. Så må det jo blive noget juleshopping i stedet, WP boss media!

13-12-2010 00:01 #8| 0

OMG! NU SKER DET FANDME IGEN! FÅ NU STYR PÅ DEN FORPULEDE LORTE-SOFTWARE!

13-12-2010 00:20 #9| 0

ShockAmok

Jeg har spillet på Bet24 i en måneds tid, og ret konstant.
Jeg har absolut ingen problemer med softwaren, hverken at den lukker ned eller lignende.

Det skal dog siges at jeg ikke kører med tracker.

13-12-2010 00:26 #10| 0

Problemet med software skal jo løses af teknikere- og der er er brug for spillernes hjælp for at afdække problemerne ordentligt.

Den bedste hjælp en spiller kan give er at sende en ordentlig beskrivelse til support eller direkte til mig (eller Mermaid folkene.

Send venligst en dxdiag fil med---laves ved at klikke på start-kør og skrive dxdiag. Hermed får Boss teknikerne noget at arbejde med.

Jeg har ikke andre klager end dem jeg ser i den her tråd så har ikke ret meget at arbejde med i forhold til at beskrive problemet for Boss - så Classic kunder med problemer, henvend jer venligst med så megen info som muligt.

13-12-2010 11:27 #11| 0

Jeg har ikke helt samme problem.

Men ved mig, lukker nogle af bordene pludseligt vilkårligt.

Fx. hvis jeg sidder og spiller HU på 3 borde, så kan det ene bord pludseligt lukke ned, mens de to andre kører upåklageligt videre. Og resten af sessionen, vil der så være problemer med det bord. Således at hvis jeg åbner det igen og vil spille videre, så er der stor sandsynlighed for at det vil lukke ned igen. Det er i hvert fald hvad jeg har oplevet.

Jeg har dog snakket med Witten omkring problemet, men det var åbenbart kun mig der havde raporteret det problem. Så ikke meget at gøre...

13-12-2010 11:35 #12| 0

Jeg spillede for 20min siden, men røg af. Siden har jeg ikke kunne logge ind, fordi jeg åbenbart stadig er logget ind!?
Jeg kan se lobbyen i, at jeg stadig sidder på bordene. Super irriterende

13-12-2010 11:48 #13| 0

Så kom jeg på - det tog kun 30 minutter. Der stod i fejlmeddelsen, at hvis de tog mere end et par minutter skulle jeg ringe til support. Det gjorde jeg, de tog ikke telefonen.

13-12-2010 11:58 #14| 0

Jeg oplevede præcis det samme igår i 75k GTD.

Min pc gik ned,jeg åbnede backup pcen med det samme men kunne ikke logge ind pga jeg ikke var logget ud........prøvede og logge på i 30min i træk men umuligt.

Fik samme besked om at vente nogle minutter el kontakte support.
Jeg blev så blinded ud ( dog i pengene) hvilket gør man med 99% sandsynlighed ikke får noget ud af sin klage.

East

13-12-2010 15:43 #15| 0

Ok, jeg prøver at sammenfatte noget ud fra kommentarerne her og sende videre i systement.

Det er selvfølgeligt totalt tåbeligt at systemet ser folk som indlogget nhvis man smides af- HansPeters råd virker dog på den problemstilling "Afslut processerne poker.exe og browserhost.exe og genstart klienten"----kræver man trykker CTRL-ALT DELETE for at finde de processer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar