Mansion ID verification process???

#1| 0

Hey

Ved ikke om dette burde være under 'pengesager' but whatever.

Sagen er den at jeg har en del sjat $ stående inde på Mansion account. Jeg laver et par withdrawels og bliver bedt om at verificere min account, fair nok.

Jeg indsender kopi af pas, kreditkort, regning + laver en deposit form confirmation. De bekæfter derefter at min konto er blevet verificeret og at mine withdrawels er på vej ud.

I dag, ca. 5 dage efter ovenstående skete, så beder deres security department om verificering af mine gamle kort før jeg kan få mine withdrawels.

Situtationen er den at jeg er VIRKELIG har brug for de pending withdrawels og hele deres måde at håndtere ID verificeringen på er så uprofessionel. Som jeg mistænker dem for at udskyde processen konstant og det FUCKING tilter mig.


Mig der er helt gal på den eller behandler de mig som lort?


Evt. andre der har været ude for ligende?

11-08-2009 16:22 #2| 0

Jeg havde samme problemer engang sidste år.

Det tog en krig, men pengene kom til sidst.

Får man iøvrigt stadig rakeback hvis man har en gammel aftale ?

11-08-2009 16:44 #3| 0

Jeg har haft præcis sammen oplevelse som dig, og jeg fik da også mine penge TIL SIDST, men det tog alt for lang tid. Der var i det hele taget ikke andet en pis med dem da jeg spillede der inde, så skiftede jeg til Betfred og har aldrig haft problemer siden.

11-08-2009 16:50 #4| 0

Havde også store problemer med deres ID verification, og det tog mig 2 uger at få godkendt min account så mine udbetalinger kunne se lyset...

Det fungerer dog uden problemer nu

11-08-2009 16:54 #5| 0
OP

Okay godt at høre der er lys forude.. Havde jeg dog også regnet med =)

Problemet er lidt når man er broke på andre sites og venter på en stor Neteller transaktion.... :S

25-09-2009 16:50 #6| 0

Ked af at genoplive en gammel tråd.....

Er der nogen der kender en countrymanager eller lignende man kan klage over Mansion til???

Den der ID verification proces er fuldstændig latterlig og meget frustrerende - de har fået kopi af ID, credit card samt bankstatement, da et af mine visa kort er erstattet grundet nyt banklogo.

Men deres memberservice/security department er stadig fuldstændig blanke og kan/vil endnu ikke godkende min udbetaling.

På forhånd tak :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar