Mad i Vejle budget 500kr pr person

#1| 0

Leder efter et godt spisested i Vejle eller maks 20km fra Vejle.. Pris cirka 500kr + drikkelse


På forhånd tak 

18-05-2021 15:07 #2| 0

Remouladen.

4 retter 495,-

18-05-2021 16:53 #3| 0

Madindustrien er value for money

18-05-2021 17:13 #4| 1

Memu's bistro ser stadig ud til at være åben.

18-05-2021 17:40 #5| 0
UTGwithURmom skrev:

Leder efter et godt spisested i Vejle eller maks 20km fra Vejle.. Pris cirka 500kr + drikkelse

 

På forhånd tak 

 Har du nogle præferencer i forhold til mad? 

 

Remouladen har en flot beliggenhed ud til vandet og her kan man tage en hyggelig gå-tur før eller efter maden på havnen. Der er bl.a. mulighed for at se Fjordenhus og Bølgen to ikoniske byggerier her i Vejle. 

 

Inde i centrum er der også flere gode muligheder: 

1401 som primært er tapas, men der er også mulighed for den klassiske café burger... 

 

Conrad som efter min mening er den hyggeligste café i Vejle der ligger i ‘Den Smidske Gård’. Klassisk café mad. 

 

Enzo er en italiensk familierestaurant og ligger både i midtbyen og ved transportcenteret ud til motorvejen. Der får du rigtige italienske pizzaer. 

18-05-2021 17:46 #6| 0

Ikke som så - Altid spændende at prøve nye steder hvis de kan deres kram. Gør ikke noget det er "usund" mad, altså fedtet. Men er helt klart ikke Horsens-Bitz-Flammen segmentet ;)

 

Vil også sige hellere en simpel menu med få ting at vælge imellem frem for en masse. 

 

Tak for inputs ind til videre. Det er værdsat efter team grease ikke findes længer :P 

18-05-2021 18:04 #7| 0
Moderator

Jeg har fået en del ganske fine bøffer på Hviids Vinstue. Det er dog ved at være noget tid siden sidst. 

18-05-2021 18:33 #8| 0

Lido caféen er også meget godt 👍

18-05-2021 19:49 #9| 0

Nu er et godt spisested mange forskellige ting, men hvis det hovedsageligt er maden som skal være god, er der flere at de nævnte steder som jeg ville gå langt udenom.

Jeg er helt enig i at Conrad er byens hyggeligste café, til gengæld er deres mad på grænsen til håbløst.

Enzos pizzaer har bestemt heller ikke imponeret mig, især prisen taget i betragtning. 

Af de nævnte steder ville jeg gå efter Remouladen, har dog kun fået let frokost derinde, men det var glimrende og stedet er hyggeligt.


Har i øvrigt intet kendskab til 1401 og Hviids så dem tør jeg ikke udtale mig om.

18-05-2021 21:05 #10| 0
Kalashnikov skrev:

Nu er et godt spisested mange forskellige ting, men hvis det hovedsageligt er maden som skal være god, er der flere at de nævnte steder som jeg ville gå langt udenom.

Jeg er helt enig i at Conrad er byens hyggeligste café, til gengæld er deres mad på grænsen til håbløst.

Enzos pizzaer har bestemt heller ikke imponeret mig, især prisen taget i betragtning. 

Af de nævnte steder ville jeg gå efter Remouladen, har dog kun fået let frokost derinde, men det var glimrende og stedet er hyggeligt.


Har i øvrigt intet kendskab til 1401 og Hviids så dem tør jeg ikke udtale mig om.

 

 Det kommer bag på mig, at du ikke nævner den grove Sandwich med kebab fra Mad og Brød ;) 

18-05-2021 22:46 #11| 0
Henze05 skrev:

 

 Det kommer bag på mig, at du ikke nævner den grove Sandwich med kebab fra Mad og Brød ;) 

 

 Hvis budgettet havde været lidt lavere måske :-)

19-05-2021 07:27 #12| 0

Jeg er helt fjollet med den mexicanske restaurant
"Tortilla Flats". Den er relativ dyr i forhold til det mexicanske køkken, men det kan til gengæld virkelig noget hele vejen rundt.

19-05-2021 08:31 #13| 1

Hvis du vil prøve noget godt og lidt anderledes, så ryger der en stor anbefaling afsted til Casablanca. Genialt lille sted der laver lækkert og autentisk Marokansk mad.

 

Husk at bestille bord da stedet ikke er så stort, og husk at have din egen vin med.

19-05-2021 09:13 #14| 0

vil mene hviids vinstue mistede alt deres charme og kvaliltet efter flyttet fra frederciagade til gormsgade.

tommel op til tortilla flats ,, især deres chimichanga...velbekomme.

19-05-2021 10:02 #15| 0

Mit bedste måltid i Vejle har været på Restaurant Steakeriet. Så det må være min anbefaling herfra. :)

19-05-2021 13:34 #16| 1

Vil gerne slå et slag for Madrick. 
3 super gode retter for 395


Casablanca som nævnt er os en fantastisk oplevelse. Charmende lille sted med velsmagende autentisk marrokansk mad. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar