Macbook Pro 2008 (late) vil ikke tænde

#1| 0

Hejsa PN.

Har lagt det samme indlæg ind på macforum.dk og dette er c/p deraf.

"Jeg har et problem med min macbook pro fra 2008, den sølvgrå. For mig at se kan det skyldes 3 ting, måske flere (?)

1.
Jeg tænkte i starten det kunne være et problem med batteriet, dog er der stadig lys i batteriet og man kan se det lader op. Derfor tror jeg at jeg kan udelukke at batteriet er problemet (eller hva?)

2.
Derudover har jeg læst at mange har fejl ved deres logic board, som også kan forårsage at Mac'en ikke kan tænde. Min tænder dog overhovedet ikke, ikke engang HDD eller blæseren arbejder.

3.
Kan selve "tænd" knappen have sat sig fast? Snakkede med en uautoriseret tekniker som sagde han havde set noget i den stil før. Hvis dette er tilfældet, er det så nemt selv at skille sin mac ad, så kan man også lige rengøre den jo.

Håber nogen kan hjælpe.

mvh Kezman"

25-11-2011 17:59 #2| 0

har du prøvet apple support?

26-11-2011 05:47 #3| 0

@Robin

Yep. Har snakket med dem pr. tlf samt været i butikken (Humac).

Telefon opfordrede mig til at sende den til eftersyn hos dem. Men min Apple Care forsikring er udløbet, så vil hellere selv finde problemet, hvorfor denne tråd er oprettet.

Ekspedienten i butikken sagde jeg skulle gå hjem og skrive "macbook pro battery replace" i Google, helt til grin kundeserivce der imo, havde endda min spand med dernede. Batteriet lyser og lader op når adapteren er tilsluttet, men den vil ikke tænde.

26-11-2011 12:31 #4| 0
Matejzkezman skrev:
@Robin

Yep. Har snakket med dem pr. tlf samt været i butikken (Humac).

Telefon opfordrede mig til at sende den til eftersyn hos dem. Men min Apple Care forsikring er udløbet, så vil hellere selv finde problemet, hvorfor denne tråd er oprettet.

Ekspedienten i butikken sagde jeg skulle gå hjem og skrive "macbook pro battery replace" i Google, helt til grin kundeserivce der imo, havde endda min spand med dernede. Batteriet lyser og lader op når adapteren er tilsluttet, men den vil ikke tænde.


jeg mente nu apple support forum, vis du har dit produkt registeret til din apple bruger (Itunes) så har de et forum hvor der er mega hardcore hjælp.
26-11-2011 12:32 #5| 0

her er linket til deres "forum"

discussions.apple.com/index.jspa

28-11-2011 20:11 #6| 0

ok Robin, gir d et skud, tak for hjælpen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar