Lukket

#1| 0

Lad nu være med at gøre folk dummere end de er. Det er IKKE tilladt at tage overpris ved billetsalg, og PokerNet vil ikke lægge spalter til ulovligheder. EOD!

Altså tror du virkelig at din lille pose slik er guldkornet der overtrumfer reglerne???

09-11-2010 03:03 #2| 0
OP

@ PN mod

Det er ikke muligt at se kategorien køb & salg i oversigten over de seneste 30 aktive tråde, ej heller om der er flueben i denne under profilindstillinger. Jeg kan derfor kun se dette indlæg, hvis jeg vælger at få kategorivisning på forumforsiden, og klikker på kategorien køb & salg.

Da jeg formoder det er en fejl (ellers ville man vel ikke kunne sætte flueben ud for kategorien, når man vælger at se de seneste 30 aktive tråde på forumforsiden?), sletter jeg dette indlæg i den her kategori, og opretter i stedet indlæget i off-topic.

09-11-2010 04:11 #3| 0

"Det vil være lidt af en underdrivelse at sige, at Agnes Obel har taget Danmark med storm

Seriøst aldrig hørt om hende

"men billetterne her, er til hendes første rigtige koncert i Danmark"

Okay www.youtube.com/watch?v=4Zf-GeJSZIo

09-11-2010 07:39 #4| 0
OP

@Mega

Nu skal det måske lige siges, at det ikke er mine ord, men Politikkens - jeg har bare sakset det ind. Men mon ikke der er en grund til, at de har valgt at bruge formuleringen "rigtige koncert" i stedet for bare "koncert". Det skal vel tolkes således, at det du linker til, det er en optråden, og ikke en hel koncert (hvilket ville være underligt, uden at man nogensinde har udgivet en plade).

I øvrigt ikke så underligt, hvis hun har optrådt i Dnamark, da hun jo er dansker, men er bosiddende i Berlin - men stadigvæk. Det der menes er altså, at det er den første "rigtige" konvert, efter hun har udgivet hendes debutalbum.

Så fik vi vist den ged barberet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar