LOL TDC

#1| 12

Havde bestilt en bredbåndsforbindelse fra TDC på min nye adresse, og den er bestilt på nettet hvor der på et kæmpe banner står "0 kr. i oprettelse".

Jeg bliver så ringet op i dag af en "service"-medarbejder der siger at der SKAL en tekniker ud, så det kommer til at koste 1000 kr. i oprettelse. Det er jeg ikke interesseret i, så jeg siger at jeg ikke længere er interesseret. Så siger han "jamen jeg kan også gøre det til 500, vil du så?".... Jeg spørger obv. hvorfor han pludselig siger 500 når det var 1000 til at starte med, og så svarer han bare "fordi jeg er flink".

Danmarks største udbyder af telefoni og internet.... FLOT! Tror bare jeg finder en anden udbyder der ikke har sådan nogle fjolser ansat..

07-11-2011 11:11 #2| 4

LOL nice one OMG

07-11-2011 11:13 #3| 1

TDC medarbejderen: "Jeg har et godt tilbud til dig, istedet for at få gratis oprettelse betaler du halv pris af et vilkårligt tal jeg slynger ud... 1000kr! du får det så aktuelt til 500kr".


Deerp, hvor meget har de reelt set styr på?!

07-11-2011 11:17 #4| 0

Sikker på du har fået det med småt med?

Da jeg i sin tid oprettede mig hos TDC havde jeg 3 valgmuligheder da det skulle installeres (eller hvad det hedder :) ? )

1. Få det i gang indenfor 3 dage = 1000 kroner

2. inden 7 arbejdsdage = 500 kroner

3. indenfor 14 dage = 0 kroner såfremt der ikke skulle graves alverdens lort ned først.

Ingen ide om det er det du har misset (trods medarbejderen lyder semi-retarderet) men kan jo være :)

GL med det anyway :)

07-11-2011 11:24 #5| 0

Han spurgte om jeg havde telefonstik i lejligheden, hvilket jeg har, eller om han skulle have en tekniker ud. Han sagde så at der alligevel skulle en tekniker ud. Da jeg spurgte hvornår han så kunne få den tekniker ud sagde han "det ved jeg ikk, men indenfor 14 dage".

07-11-2011 11:25 #6| 0

Sick. Medarbejderen håbede vel lige på at han kunne nakke dig for lidt flere penge. :)

Det er det samme med mobilselskabet 3. De prøvet konstant at hive flere penge fra kunden. Jeg har haft en sag hvor de har trukket mig penge for en telefon jeg aldrig har haft og et nummer der aldrig har eksisteret. Efter 5 måneder hvor jeg har ringet til dem adskillige gange og forklaret problemet har de bare sendt regninger, rykkere og kæmpe gebyr.

Efter de havde trukket den i langdrag gav 3 endelig op og sendte mig pengene igen.

Man skal fandme passe på fordi ellers kan man blive godt og grundig snydt.

07-11-2011 11:40 #7| 1

LOL, jeg har oplevet det samme. Jeg skal snart flytte og i den forbindelse var jeg i tvivl om, jeg ville beholde mit Yousee-net. Anyways, jeg ringer for 2 mdr siden og meddeler dem det, hvorefter de siger, at hvis jeg ønsker at flytte abb til den adr og de skal grave ned og tilslutte til fiber (er i et hus, hvor der er anlagt fiber på vejen), så koster det i den kampagne, der kom fra i dag og varede tre dage, 0 kr mod normalt 3500. Nå, fedt... Jeg vender så tilbage 1,5mdr senere og siger, jeg gerne vil flytte det. Jeg spørger så til prisen, der igen er 0. pretty lol.

Det minder lidt om det der med: Vurdering 1.000.000.. du kan fanme få det for en tyver, hvis du skynder dig!!!

Det er så fedt. Fedt, at man i DK har virksomheder, der agerer som på en solskinsø i det sydeuropæiske :)

07-11-2011 11:45 #8| 3

Meget lig min sidste oplevelse med TDC for nu en del år siden. Pudsigt nok præcis de samme beløb.

Jeg henvendte mig i TDC-butikken for at få lukket min fastnettelefon for måske at kunne spare lidt småpenge hver måned. Internet ville jeg beholde. Fint, done, sagde han. Hvorefter de helt uvarslet sendte mig en regning på 1000 kr for "produktskift".

Jeg ringede ind. 'Jah, de kunne godt se osv., og den rigtige pris var i øvrigt kun 500 kr og ikke 1000 kr, om jeg så ikke var glad?'. Nej. I stedet opsagde jeg hele abonnementet og fandt en anden leverandør. Da den nye regning på nu 500 kr kom, skrev jeg ind og forklarede, at jeg nægtede at betale. Hørte ikke fra dem siden.

07-11-2011 13:00 #9| 0

Medarbejdere ved TDC må give op til 500 i rabat på oprettelser uden at tjekke med sin leder.

Det er vel meget normalt at man kan tilbyde det billigere, hvis det sørger for en ny kunde!

07-11-2011 14:39 #10| 0
Guldmageren skrev:
Medarbejdere ved TDC må give op til 500 i rabat på oprettelser uden at tjekke med sin leder.

Det er vel meget normalt at man kan tilbyde det billigere, hvis det sørger for en ny kunde!

Tja, medarbejdere i Elgiganten må vel også gerne sige at et TV koster 5.000 selvom det koster 2.000, så de kan fremstå som nogle rare mennesker fordi de kan give 3.000 kroners rabat...
07-11-2011 14:49 #11| 0

Jeg forstår det heller ikke helt.

Blive der hated på en service-medarbejder (læs:sælger), der prøver at sælge så dyrt som muligt??


Satme en ringe sælger, hvis han IKKE prøvede.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar