Linietjek nl 0,25 6max

#1| 0

Vildanden spiller 21/15/2 3bet17% f3bet 75% 4bet25% dog kun over 39 hands.

Mine tanke da han checker turn, er at han giver op med 1010+og når det er en klør, at han måske sidder med Ax i klør..
Hvad er den optimale linie her?
Check bag og håbe at det ikke er en klør eller skal der bydes her?


PokerStars - $0.25 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3: www.pokertracker.com

UTG: $27.06
MP: $36.39
CO: $37.95
Hero (BTN): $84.35
SB: $26.17
BB: $19.63

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: ($0.35) Hero has A Q

fold, MP raises to $0.75, CO calls $0.75, Hero raises to $3.35, fold, fold, fold, CO raises to $9.00, Hero calls $5.65

Flop: ($19.10, 2 players) 2 5 A
CO bets $7.00, Hero calls $7.00

Turn: ($33.10, 2 players) 3
CO checks, Hero ?

17-01-2013 15:07 #2| 0

Din sizing pre er alt for stor, og du har intet manøvre rum post. Flat synes jeg heller ikke er decideret horribelt.

Hvor vidt du skal calle hans RR pre er jeg også i tvivl om.
Hans linje er lidt fucked. Har du set ham trap raise før?

I sidder med 22 dollz effektivt bag og du kan aldrig folde som spillet.

Ind med dem på turn. Han jammer alt der slår dig på river anyway, og checkfolder alle PPs der ikke klonker.

Jeg synes din hånd er meget faceup da du shipper formegentlig shipper QQ+ (måske AA undtaget som er meget usandsynlig pga A flop) AK+ og du kan rimelig meget koges ned til 1010 JJ, AQ ish.

17-01-2013 15:22 #3| 0

Enig med at det er for stort pre, havde lige gang i for mange borde.
Hvis jeg flatter og bordet løber sådan her, giver det vel samme spørgsmål, eller?

21-01-2013 13:24 #4| 1

Du skal ikke være bange for flush på river, du skal snarere være bange for du allerede er slået. Selvom du kombi-wise nok er foran vs denne linje, er jeg ret usikker på hvor stor del af hans range han hhv folder og caller her. Mit default play vs en jeg ikke kender, er altid den aggro linje, da det største leak hos folk, oftest er at calle for meget, frem for at folde for meget.

Oh, og pre er ikke så slemt, i er ok-dybe og du har pos, samt en frisk fyr mere med på linjen. Selvom der er mere merit i at 3bette stort, når du er oop

21-01-2013 21:15 #5| 0

Jeg var heller ikke bange for flush. Men da han 4better pre bliver jeg noget usikker på om Call er det rigtige, men da jeg er IP vælger jeg at se floppet. Når der så falder et A og han better så småt vælger jeg igen at calle og se turn an. Da han så vælger at checke( og ikke når at tænke mig ordentligt om ), skubber jeg, og han snapcaller med AK...
Ved gennemgang af session syntes jeg egentlig at det er sådan den skal spilles, men mangler lidt hjælp til om det er profitabelt i længden?

21-01-2013 21:50 #6| 0

Fold pre..
Du har ikke nok history på ham til at gøre dette til et overall +ev spot..
Call/RR-range på lowlimit er altså meget narrow hos 99% af spillerne..
Gad godt se dine og blinds stats, for mig ligner vildanden chefen.. og godt spillet af ham nu jeg ved han har AK..

Koncentrer dig om at finde folks leaks, og undgå disse battles hvor du er på helt bar bund.. vil hjælpe helt sindssygt på din BB/100..

22-01-2013 16:46 #7| 0

Hmm, den følelse sad jeg også med:-(
Er lidt presset lige pt, men skal nok prøve at se på de stats..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar