Kontakt med Pokernet?

#1| 0

Hvordan kontakter man Pokernet? Har brugt www.pokernet.dk/kontakt.asp, men får ikke noget svar på min henvendelse.

18-12-2010 23:23 #2| 0

I bunden af siden står der contact, der finder du en mail på deres deres support.
Lad mig: [email protected]

Ellers kan du prøve at sende en pm til Pisfisk.

19-12-2010 00:31 #3| 0

Fra tidligere svar er det tydeligt at weekenden er lidt tyndt besat , så vent du til mandag med at forvent svar

24-12-2010 00:11 #4| 0

Jeg har vel skrevet 3-4 gange nu startende i sep., og må indrømme, at jeg er noget forundret over, at jeg ikke får svar.

Jeg har signet op på Kick Off poker gennem Pokernet og får ingen rakeback.
Som et godt gammelt ordsprog siger, "en affiliate som ikke giver rakeback, er lige så meget værd, som en luder unden fisse".

24-12-2010 00:28 #5| 0

Jeg skrev også for nogle dage siden og har heller ike fået svar...

Måske man skulle prøve den direkte mail, som walnuts nævner.

24-12-2010 01:01 #6| 0

@7913

Den har jeg også prøvet, men prøv at se om det virker for dig. Vil gerne høre, hvis du får hul igennem.

24-12-2010 08:16 #7| 0

Absolutely unacceptable you not had an answer for 3-4 emails !!??
Pls PM profile: Skod or Pisfisk directly and if that dont work pls send an email to me at [email protected]

Service and support is very important for us and surely there has to be some misunderstanding or email ending up in trash filter somewhere.

Anna

25-12-2010 11:48 #8| 0

Hey alle.

Lyder meeeeget mærkeligt hvis man har skrevet til den korrekte supportmail og ikke fået svar? Vi går meget op i serviceniveauet, og vi tjekker supportmailen hver dag, så noget er tydeligvis gået galt.

Men som Anna skriver, hvis det alligevel er problemer med at få svar, så send en PM til (helst) Skod eller (hvis det ikke virker) mig selv. Så ser vi på den, og jeg losser Skod i løgene så han kan vågne fra sine julefrokostbranderter. :-)

25-12-2010 15:46 #9| 0

Jeg har også skrevet et par gange til pn via mail og kontakt form, men aldrig fået svar. Det ligger et stykke tid tilbage, så ikke længere relevant, men mere for at understrege, at så "meeeeget mærkeligt" er det heller ikke. ;)

25-12-2010 19:02 #10| 0

jeg skrev også et par gange til pokernet via deres kontakt form for en måneds tid siden angående noget manglende rakeback, men fik heller aldrig svar...

25-12-2010 19:50 #11| 0

@ Pisfisk

Det OP og jeg har gjort er at udfylde supportformularen i det link, som OP poster.

Hvis det alligevel ikke virker, kan I så ikke fjerne den mulighed og kun tilbyde direkte email?

26-12-2010 00:54 #12| 0

Må også melde op jeg kontaktede PN på deres mail men fik aldrig noget svar, lidt lettere at være arrogant over mailen, når hele forummet ikke kigger en over skulderen.

26-12-2010 02:34 #13| 0

@7913
Så skal vi have kigget på om det fungerer med den formular, for noget tyder jo på at de ikke kommer frem så. Vi går virkelig meget op i at svare på alle de mails vi får, så hvis der er en fejl i videresendelsen fra den formular til mailen, så er det noget vi skal have rettet øjeblikkeligt. Jeg prikker Prip på skulderen.

26-12-2010 11:46 #14| 0

Jeg udfyldte kontaktformularen, lavede forespørgsel via spillertjek samt sendte mail til support mailadressen, men modtog intet svar på nogen af henvendelserne. Efter at have rykket for svar 2 gange via mail, modtog jeg endelig et svar. Der blev bl.a. lovet at følge op på spillertjekket, men her en måneds tid senere har jeg endnu ikke hørt yderligere fra PN. Meeeeget mærkeligt;)

26-12-2010 20:04 #15| 0

Tja - jeg har endnu ikke fået respons på mine sidste 2 mails.

Måske man skulle finde sig en ny RB pusher der er i stand til at servicere sine brugere.....

26-12-2010 21:12 #16| 0

I agree Kris_rem, Its not good enough and we need to do better.

However i gave out my direct email and no one has used it ......

anna

26-12-2010 21:59 #17| 0

@anna

Det er også et fint tilbud, men gider ikke spilde mere tid på det.

Så må I smide mine $ i kaffekassen (prøvede at bestille nogle tokens igennem jeres Betsafe promo) :)

Men når der tilsyneladende er så mange henvendelser (jf. ovenfor) som går tabt, skal man måske til at fokusere lidt mere på denne del af forretningen (servicedelen).

26-12-2010 22:12 #18| 0

@kris_rem
Du har helt ret. Det er meget mærkeligt og meget frustrerende, men det tyder på at nogle mails ikke når fra, Jeg har selv set på supportmailen sammen med Skod, og de omtalte mails er der simpelthen ikke. Så vi skal have lavet systemet, når det åbenlyst ikke fungerer rigtigt. Jeg må så virkelig beklage at det er gået ud over så mange.

Jeg har allerede iværksat det der skal til for at få løst probemet, så vi kan komme det til livs.

28-12-2010 01:23 #19| 0

@Pisfisk

Jeg har har sendt dig en PM.

28-12-2010 01:28 #20| 0

Er skod på ferie eller noget ? Han svarer ikke på PMs.

28-12-2010 03:06 #21| 0

@ Ketelsen

Hey. Jeg har taget mig den frihed at holde jul+julefrokoster med familien(erne). :) Jeg vil kigge på de mange henvendelser i morgen.
MVH Skod

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar