Køb af Iphone X 128/256 gb - hvor?

#1| 0

Der plejer at være en del mobilkyndige her så jeg forsøger.

 

Står og skal købe en IPhone 10 til fødselsdagsgave - den skal være uden binding.

 

Har kigget lidt på Pricerunner, men er der nogle butikker/steder som i vil anbefale - evt. hvor der er tilbud?

 

Tak!

16-10-2019 00:59 #2| 1

Jeg tænker ebay er det billigste sted at handle.

 

X'eren fås i hhv. 64 og 256 GB - ingen 128 model.

 

 

For 256 modellen:

Pricerunner siger 7800 og opefter uden binding.

 

Mobilsiden har en enkelt brugt til 4900

 

På Ebay kan de fås (fra england) fra omkring 4300 fra ny - jeg har ikke sat mig ind i købere, garanti mm. Men der er en vis sikkerhed i at handle på ebay, og hvis sælgerne har tæt på 100% rating, og over 1000 handler, plejer de at være pålidelige.


Hvis du køber fra england, skal du huske, at der er en rimelig sandsynlighed for at strømforsyningen er til engelsk outlet - så der skal købes et alternativt, der koster omkring 250 på apple.dk - du kan også købe wireless charger til lidt mere - eller en billig version på f.eks. wish.

 

Så umiddelbart ser det absolut billigst ud på ebay - af denne type varer, har jeg kun prøvet at købe en ældre model ipad air 2gen på ebay. Den virker endnu 4-5 år senere, og der var ingen problemer - kan ikke huske om den var ny eller brugt.

 

Man kan få en ny iPhone Xr 128 ved apple for 5999 - jeg kan ikke huske hvordan Xr er i forhold til X, men det var da en tanke værd også.

 

Det var lige mine 2 cents.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar