ipoker nede? redclub

#1| 0

hey, andre der ikke kan logge ind? frosset borde

21-01-2012 16:36 #2| 0

Har samme problem.

21-01-2012 16:37 #3| 0

jeps

21-01-2012 16:47 #4| 0

Nå men kan da komme ind igen - men de penge jeg havde ved bordene er væk ! er der nogen som ved hvornår jeg får dem tilbage på min konto ?? lidt scary at man ikke kan se det nogen steder :(

21-01-2012 16:58 #5| 0

kan stadig ikke komme på

21-01-2012 17:06 #6| 0

Bet 365 virker i hvert fald, men havde også problemer på rcp forleden hvor jeg blev ved at blive logget ud, pga vedligeholdesle, midt i sngs, og mine modstandere kunne bare spille videre.

21-01-2012 17:13 #7| 1

Hi guys,

We are working on it and have ipoker on the line as we speak.

Sorry for the inconvenience.

Markus

21-01-2012 17:14 #8| 0

Jeg spiller nu - uden problemer og skillingerne er kommet :)

21-01-2012 17:19 #9| 0

er også på igen

21-01-2012 17:26 #10| 0

Spillede en 5.5$ rebuy der startede klokken 16. For man sit buyin tilbage?

21-01-2012 17:29 #11| 0

det tror jeg ikke, har ikk hørt noget endnu og det er 3 dage siden, og spilelde 4-5 sngs omkring 20$, de siger hver dag de venter på svar. man skulle mene at det var rcp der selv skulle kunne gi kompensation og tage beslutningen, når det er dem man spiller hos, og der fejlen ligger, da andre ipoker spillere stadig kan spille videre, og tage ens blinds.

21-01-2012 17:43 #12| 0

så den gal igen.

21-01-2012 17:45 #13| 1
killuminati skrev:
det tror jeg ikke, har ikk hørt noget endnu og det er 3 dage siden, og spilelde 4-5 sngs omkring 20$, de siger hver dag de venter på svar. man skulle mene at det var rcp der selv skulle kunne gi kompensation og tage beslutningen, når det er dem man spiller hos, og der fejlen ligger, da andre ipoker spillere stadig kan spille videre, og tage ens blinds.


Hi Killuminati,

"og der fejlen ligger" is what we are checking. Red Club Poker nor other cardrooms can process claims and compensations without checking where the problem lies. There are situations with players having heaps of issues that are local and cant be supported from our side.

It is the same here, the reason why you are waiting is because Im fighting your claim with ipoker saying that the problem was on your side. This time you should be very glad to see that its taking some time. We had a response for you after hours but I want a second opinion.

I dont think we have to discuss why its important to check where the problem lie.

Let us handle this case on the side you and I. Without more to the story it is hard to see how the last post can generate anything productive. This is not a general problem we have on our side and I think trying to keep a more positive attitude can support both sides better here.

Its very good that the tone is sharp from everyone here when its needed and it points toward something that can be done better but your last post is not in anyway connected to this issue we now experience and should be kept on the side in my opinion.

Markus
21-01-2012 17:52 #14| 1

hvordan kan fejlen være min når jeg får en pop up med at jeg skal lukke alle spile indenfor 1 minut når jeg sidder i 4 sngs??

og da jeg endelig kunne logge igen skete igen og igen (3-4-gange i alt) i løbet af 20 minutters tid.

og under mainentance, ville alle spil jo normlt skulle gå på pause. det er jo ikke på nogen måde fair konkurrence når der pludeslig med 1 minuts varsel popper mainentence up og det så KUN gælder rcp spillere, når jeg sandsynligvis er den eneste rcp spillere på mine borde.

og jeg var på nettet samtidig, og det var ikke pga mistet forbindelse, det var præcis 1 min efter jeg fik en pop-up hvor der stod luk alle spil. og dette skete 3-4gange i alt, og har uden tvivl kostet mig penge, da det bla var sent i sngs med blinds på 100-200 med 4 spillere tilbage.



Redigeret af killuminati d. 21-01-2012 17:53
21-01-2012 17:55 #15| 0

han spørger om han kan få refunderet sit buy in og jeg svarer ud fra mine erfaringer, at det har jeg ikke fået, og det var endda under mere mystiske omstændigheder.

jeg har jo skrevet pm og snakket i telefon med jer, men der sker jo ikke noget. så mener jegbare da det må være relativt ubetydelige beløb for jer, så burde i bare tage ansvaret og kompensere, og så tage kampen med ipoker bagefter, da det jo uden tvivl ikke kan være min fejl

21-01-2012 17:57 #16| 0

skrapt.

21-01-2012 17:58 #17| 0
killuminati skrev:
hvordan kan fejlen være min når jeg får en pop up med at jeg skal lukke alle spile indenfor 1 minut når jeg sidder i 4 sngs??

og da jeg endelig kunne logge igen skete igen og igen (3-4-gange i alt) i løbet af 20 minutters tid.

og under mainentance, ville alle spil jo normlt skulle gå på pause. det er jo ikke på nogen måde fair konkurrence når der pludeslig med 1 minuts varsel popper mainentence up og det så KUN gælder rcp spillere, når jeg sandsynligvis er den eneste rcp spillere på mine borde.

og jeg var på nettet samtidig, og det var ikke pga mistet forbindelse, det var præcis 1 min efter jeg fik en pop-up hvor der stod luk alle spil. og dette skete 3-4gange i alt, og har uden tvivl kostet mig penge, da det bla var sent i sngs med blinds på 100-200 med 4 spillere tilbage.





Hi killuminati,

And many of the things you mention are reasons for why im discussing it with ipoker still.

Give us a fair chance to look at the issue that occurred and get back. You have no reason to worry about your compensation in the case the problem is on our side, that we have proven in the past.

I will handle this with you on the side.

Markus
21-01-2012 18:01 #18| 0

okay sounds good Marcus, looking forward to hearing from you.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar