Hvem vinder VM i Håndbold 2013

#1| 0

Jeg tror jeg smider lidt på Tyskland og Danmark, men Spanien er nok også et godt bud på hjemmebane, men ikke til odds 3.5

08-01-2013 10:03 #2| 0

Tyskland? Nej. Penge ud af vinduet imo.

Frankrig eller Danmark, tvivler på Spanien.

08-01-2013 10:07 #3| 0

Husk at strukturen er ændret. Det vil sige, at det traditionelle mellemrundespil er afskaffet. Dermed spilles der knockout efter første gruppespil.

Hvad det betyder er svært at sige. Men en dårlig kamp, som eks. DK til OL, så er man ude.

Jeg tror mest på DK og Frankrig.

08-01-2013 10:10 #4| 0

Har ikke lige fået fulgt helt op på det, men ham Karabatich(staveplade) er han med eller...???
hvis ja så tror jeg de nupper guldet, dk ryger i semien og vinder bronze-kampen....
Tyskland kan jeg heller ikke helt se gå hele vejen....

08-01-2013 10:15 #5| 0

Jeg tror jeg kigger på alternative spil frem for at spille vinder af det hele, der tror jeg der er bedre value at spotte.

- Mikkel Hansen som topscorer (for lirens skyld) - Måske lazarov.
- Tunesien som bedste afrikanske hold
- Og så en masse H2H spil som Ungarn v Serbien osv. Der er nok en masse interessant jeg lige skal have studeret nærmere.

08-01-2013 10:36 #6| 0
ROI: 0% (2)

Mikkel Hansen sidder med stor sandsynlighed over i flere kampe i gruppen, så jeg ser det ikke som et godt spil. Men selvfølgelig ok lir :)

Jeg vil også lure på diverse H2H spil, der er ofte noget interessant :)

08-01-2013 11:19 #7| 1

Hjemmebane - tjek
Fordel - tjek

Winner = espagna - tjek

La dinamarcha - semifinals - tjek

08-01-2013 11:23 #8| 0
ROI: 160.36% (9)

Tror mere på Lazarov. Kan godt være DK kommer en kamp eller to længere end Team Lazarov, men som det er nævnt, så tror jeg Mikkel bliver sparet så meget som muligt i gruppekampene :)
Ikke sagt at han kommer til kun at spille 15 min hver kamp, det er nok for optimistisk.


Nægter at tro Spanien vinder. De er hamrende gode, har hjemmebane etc. Men Dk og Frankrig har altså bare taget på dem.

Jeg kunne godt finde på at stikke ud på Slovenien kommer langt. De er spændende og det er klart en fordel for dem med denne (nye) struktur :)

08-01-2013 12:04 #9| 0

Jep Mikkel Hansen bliver på forhånd sparet i de to lette gruppekampe, det udtalte Wilbæk for nogle uger siden. Så dumt at spille ham som topscorer.

08-01-2013 12:44 #10| 0
ROI: 0% (0)

Hvilke bookies har flest spil på topscorer? Jeg vil gerne spille både samlet topscorer, topscorer i hver kamp, evt H2H osv.

Sidst spillede jeg vist på unibet, da de havde lidt af hvert. Nogen, der kender et godt sted, så jeg ikke behøver skimme alle bookies igennem?

Edit: Udvalg frem for bedste odds, da det kun er små bets for liren. Jeg kommer nok til at tabe penge uanset :-)

Redigeret af 7913 d. 08-01-2013 12:45
08-01-2013 13:35 #11| 0

Tror på Spanien pga hjemmebane...

Eggert som samlet topscore.

08-01-2013 13:38 #12| 0
Pokerface Jr. skrev:
Jeg tror jeg kigger på alternative spil frem for at spille vinder af det hele, der tror jeg der er bedre value at spotte.

- Mikkel Hansen som topscorer (for lirens skyld) - Måske lazarov.
- Tunesien som bedste afrikanske hold
- Og så en masse H2H spil som Ungarn v Serbien osv. Der er nok en masse interessant jeg lige skal have studeret nærmere.


Det kan da umuligt blive Lazarov når de har afskaffet mellemrundespillet, han ryger da ud ret tidligt.
08-01-2013 15:33 #13| 0

Jeg tror ikke man skal undervurdere hjemmebane fordelen. Vi så jo ved EM sidste år hvordan Serbien slog Danmark i første møde og gik ubesejret til finalen i Serbien. I følge de forskellige bookmakere findes Serbien ikke i top 6 over favoritterne til at vinde VM i år, hvilket jeg syntes siger en del.

Mine bud vil være: Spanien eller Danmark :)


08-01-2013 16:52 #14| 0

Spanien.. Og er næsten ikke i tvivl

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar