HUsng 2016 status?

#1| 0

Hej


1. Kan det betale sig at spille HUsng nu til dags ? Ved godt det er ret upræcist et spørgsmål. Tænker på bl.a. regwars, kø-system-programmer, action, fisk tilbage.

2. Lidt i forlængelse med først spørgsmål: Bør man spille turbo, regspeed, hyper?

28-07-2016 15:21 #2| 0
OP

Bump? Eller er det et tegn på at folk ikke rigtig spiller det her inde mere :-)

Redigeret af Marduk d. 28-07-2016 15:21
28-07-2016 15:40 #3| 3

Spurgte en top HU spiller for 2-3 måneder siden, det burde give dig et nogenlunde godt svar.


Mig:

Holy ****, your graph had me speechless. (han havde 1m+ profit)


Are HU games not very tough atm?


Also how much $/h could you expect at different stakes?



Hans svar:
Hey man,I would agree that hu games are pretty tough right now, but there's still good money in them if you're willing to do the work.If you play good volume would say if you play 200-500$ you can still make up to 30k/month. At 100-200 maybe half that. A bunch of my guys who's main game is 60-100 make 6-8k/month.We focus a lot on poker theory and fundamentals and I feel like you could apply them to any poker game and learn it. Its all the same in essence.

28-07-2016 15:49 #4| 2
MeowImQh skrev:Spurgte en top HU spiller for 2-3 måneder siden, det burde give dig et nogenlunde godt svar.

Mig:
Holy ****, your graph had me speechless. (han havde 1m+ profit)

Are HU games not very tough atm?

Also how much $/h could you expect at different stakes?


Hans svar:
Hey man,I would agree that hu games are pretty tough right now, but there's still good money in them if you're willing to do the work.If you play good volume would say if you play 200-500$ you can still make up to 30k/month. At 100-200 maybe half that. A bunch of my guys who's main game is 60-100 make 6-8k/month.We focus a lot on poker theory and fundamentals and I feel like you could apply them to any poker game and learn it. Its all the same in essence.

Men det er jo også kun folk som er sindsygt motiveret og rent faktisk kan ligge sindsygt mange timer ind i pokeren, som random hobbyspiller er der imo ingen penge i rigtig mange formater lige nu, hvor spins må være det blødeste format man kan starte ud med uden sammenligning med andre formater der er mulige at spille PT :)


Random guy der vil bruge 20 timer om ugen på poker med 17-18 timers grind og 2 timers off-table har næppe en chance for at blive vindende på 60-100 hu hyper sngs


28-07-2016 16:16 #5| 0

Obv skal man live and breath poker(eller hvad end det hedder) for at blive god HU spiller



28-07-2016 17:21 #6| 0
OP

Tak for svarene.

Så nu er det på plads at det kan lade sig gøre, med de rette evner og tid. Men har i mulighed for at komme ind på det i punkterne:

1. regwars, kø-system-programmer, action, fisk tilbage.

2. Lidt i forlængelse med først spørgsmål: Bør man spille turbo, regspeed, hyper? Har været kort inde på hyper, men er reg og turbo så bedre?

28-07-2016 17:26 #7| 2
Marduk skrev:Tak for svarene.
Så nu er det på plads at det kan lade sig gøre, med de rette evner og tid. Men har i mulighed for at komme ind på det i punkterne:
1. regwars, kø-system-programmer, action, fisk tilbage.
2. Lidt i forlængelse med først spørgsmål: Bør man spille turbo, regspeed, hyper? Har været kort inde på hyper, men er reg og turbo så bedre?

Stadig regwars på alle sites når du kommer over 15-20$ niveauet da alle vil kæmpe om lobbies.

Det som det basicly går ud på er at sætte sig på så mange sites som muligt og vente på at mr sportsbet fisk dukker op og taber et par buyins til dig :)


Hvis du vælger at grinde stars, ja så bruger folk stadig sharkystrator, hvor den automatisk er sat til at instant sætte alle som ikke har noget lable. så hvis du f.eks går ind nu og sætter dig på 100$ så går der nok max 5-10 sec før du har en reg som har sat sig imod dig :)


Så det handler om for dig enten at være en del ar cartel, eller få nok respekt fra folk (umuligt på stars næsten) men kan gøres på andre sites til at de ikke sætter sig imod dig.


Regspeed... ja det format er dødt :D du når hvad 2-3 spil i timen det kan slet ikke betale sig ved mindre der er action på meget højere niveau end det du normalt spiller.


Så du skal enten vælge turbo eller hypers, ret sikker på at fiskene bedst kan li hyper formater, tager ikke så lang tid og i deres øjne ofte "held baseret" :)

28-07-2016 23:20 #8| 0
OP

@Luckb0x

Tak for svaret :-)

29-07-2016 00:18 #9| 0

Jeg tror du skal ud på de mindre sites, jeg ville i hvert fald droppe Stars hvis det var mig, da alt handler om karteller og alle mulige sindsyge regler. På Ipoker har jeg selv haft lobbyen på $20-30 niveauet uden at være en særlig dygtig HU spiller, og på 888 har jeg haft den af og til, så det er nok sådanne steder jeg ville kigge hen imod, hvis jeg skulle spille dem seriøst.

29-07-2016 00:24 #10| 0

@SLclausen - af ren nysgerrighed. Hvad menes med karteller og sindssyge regler? altså har alle vindende regs et forum sammen hvor de udøver strategier for at udnytte fiskene ens for alle eller hvordan? Hilsen en live spiller der ikke har spillet online i snart +3 år

29-07-2016 00:44 #11| 0

vil bare lige sige til OP at der er større edge jo dybere man er(gælder alle slags poker) så du kan have højere edge i normale HU, mindre i turbo og endnu mindre i hyper, men tilgengæld er din hyper volume så meget større at det vel går nogenlunde lige op.

stadig mindre varians i normal HU sng, og langt mere plads til en lav-varians strategi i dem, selv ifht. Turbo, men særligt Hypers skal du have en del erfaring for at kunne skubbe korrekt(der skal skubbes meget/calles meget) når det bliver shallow.


altså du kan have MEGET højere edge med 40-100 bb's end 5-40.

Redigeret af Dankfinger d. 29-07-2016 00:47
29-07-2016 00:57 #12| 0

Men HU er helt sikkert den sværeste form for poker at springe ud i, særligt som ny spiller. Da dine ranges og tendenser bliver exploited langt hurtiger og mere efficient, Men derfor er det også den mest intense form for læring, og vel den måde man hurtigst får en masse erfaring, hvis man ikke bløder for meget undervejs.


og nøjj hvor er jeg personligt glad for at have tonsvis af HU rutine og falde tilbage på når jeg ender HU i diverse ting.

29-07-2016 02:12 #13| 0
Slclausen skrev:Jeg tror du skal ud på de mindre sites, jeg ville i hvert fald droppe Stars hvis det var mig, da alt handler om karteller og alle mulige sindsyge regler. På Ipoker har jeg selv haft lobbyen på $20-30 niveauet uden at være en særlig dygtig HU spiller, og på 888 har jeg haft den af og til, så det er nok sådanne steder jeg ville kigge hen imod, hvis jeg skulle spille dem seriøst.

Læs Luckb0x' indlæg #7 i den her tråd.

29-07-2016 14:31 #14| 0
KH-ffs skrev:@SLclausen - af ren nysgerrighed. Hvad menes med karteller og sindssyge regler? altså har alle vindende regs et forum sammen hvor de udøver strategier for at udnytte fiskene ens for alle eller hvordan? Hilsen en live spiller der ikke har spillet online i snart +3 år

Karteller går ud på at en masse vindende spillere på lad os sige 100$ sngs ikke rigtig spiller mod hinanden. De deles så om fisk og hobbyspiller. Kommer der en ny spiller, som måske er vindende i spillet, men ikke er med i kartellet, bliver denne spiller regget af kartellet indtil de enden beviser de kan komme i kartellet, eller de må give op (disse spillere får altså aldrig en fisk at spille mod, kun regs fra kartellet=dygtige spillere) Ret lamt men sådan er HU sng´s desværre.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar