HU PLO400 - linietjek ( måske en standard hånd tell me) ?

#1| 0

Villain er REG, og er en LAG spiller, som både kan 2-barrel bluffe, men også bette sine draws hårdt.

Preflop: Her kan jeg vel både calle han raise som jeg gør, eller 5-bette.? Tror det er 50/50 hvad jeg gør normalt.
Flop: Mit flop call er vel standard?
Turn: Det er her jeg er i tvivl og jeg skal shove, eller bare call. Vi har aftalt at køre den 2 gange, hvis det har nogen indflydelse ??


PokerStars Hand #111039960006: Omaha Pot Limit ($2/$4 USD) -
Table 'Sova III' 2-max Seat #2 is the button
Seat 1: St9g ($400 in chips)
Seat 2: HERO ($1305 in chips)
HERO: posts small blind $2
St9g: posts big blind $4
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [9 K 8 7]
HERO: raises $4 to $8
St9g: raises $16 to $24
HERO: calls $16
*** FLOP *** [2 T 5] <---- POT 48$
St9g: bets $32
HERO: calls $32
*** TURN *** [2 T 5 J <---- POT 112$
St9g: bets $84
HERO: ????????


Kan godt være den er standard, men nu må jeg igang med at smide hænder op :)

Redigeret af gucciboyman d. 31-01-2014 12:49
31-01-2014 14:47 #2| 0

Når du caller floppet med så lavt et fdraw må du da have en plan ift hvad du vil gøre, når turn giver dig wrap/straightdraw? Har du tænkt dig at calle turn og river, hvis turn er flush?

Jeg caller turn. Tror ikke der er en vanvittig stor chance for bf fra villain med den her board tekstur. JT passer rigtig fint ind i hans 3bet range, især når vi intet blocker.

31-01-2014 15:00 #3| 0

@Koller.

Planen er vel at se turn an.... er det ikke lidt til den nittede side at folde mit "lave" flush draw i en re-raised pot HU PLO mod en villain som c-better 90% af tiden ?

Hvis jeg rammer flushen caller jeg self os hans turn bet, som han også better en stor del af tiden når flushen completer. Hvis han så går All in på river må jeg evaluere. Men han er typen som skyder 2 barrels og så giver op.

Men ja, som man kan se completer flushen ikke, og spørgsmålet er så om jeg skal realisere min EQ på turn og komme ind, eller call og evaluere ?

31-01-2014 18:46 #4| 0

Siger bare at du har brug for en plan ift hvad du gør på diverse turns, når din hånd ikke er stærkere i stedet for bare at calle med dit f draw "bare fordi". Jeg caller også floppet og som sagt caller jeg også turn. Hvis jeg tror villain kan betfolde shover jeg turn.

31-01-2014 21:23 #5| 0

Okay... Tak for svar. Min første analyse tråd i laaaaang tid! :-)

01-02-2014 21:47 #6| 0

Skal jeg være helt ærlig, så er der så mange board-changere på det her flop, at jeg ikke kommer meget længere end "ok, jeg caller" på floppet.

Turn er ret spillerafhængigt, men mod de fleste er det et call. Der findes nogen, der better temmeligt tyndt for value (og følgelige har en bet-fold range), men mod resten af playerpoolen, har vi noget federe turn-draws at rykke ind (sammen med vores made hands, selvf).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar