Homegame Dragør, d. 6-10-2012

#1| 0

Hey all

Jeg åbner igen dørene for en hyggelig pokeraften i gode omgivelser. Vi spiller kun cash (1/2 kr.)hyggespil. Der bliver ikke taget rake, jeg gør kun dette for hyggen skyld. Regner med at starte ved 18 tiden.

Der skal min. være 6-7 tilmeldte for det bliver til noget..

Tilmeldte:

Match
drhoho
jurr
nikzz (fra kl 19)

Jeg opdatere listen som folk melder sig på

Redigeret af Match25 d. 04-10-2012 09:03
01-10-2012 21:51 #2| 0

Jeg kunne godt være frisk - men hvordan kommer man til nemmest til Dragør fra Vesterbro?
(For slet ikke at tale om hvordan man kommer hjem klokken sent)

Bus? Cykel? Nogle der er i bil og har ekstra plads?

01-10-2012 21:54 #3| 0

Skriv mig på.

Men vil lige vide, hvornår regner du med at slukke?

Desuden, hvordan er spisning muligheder, er der en pizzaria i nærheden?

Og sidste hvordan ligger huset ifht. offentlig transport.

01-10-2012 22:05 #4| 0

bus 350s dækker de største veje i Dragør og OP bor tæt på denne bus eller dens rute har jeg ladet mig fortælle.

hvilken type CG bliver der spillet for jeg sgu spejlblank i alle de typer der bliver spillet rundt omkring.

kan spille NL og PLO men jeg tilter når folk stretler og spiller pinappel og den slags :)

jeg kunne godt komme senere men ikke kl. 18 jeg giver 100% svar fredag eller lørdag morgen.

02-10-2012 09:44 #5| 0
OP

@drhoho
Jeg bor meget tæt på busstop for 350S og 35.. Har tjekket rejseplanen og det tager en time fra dig.. Ved jeg ik om du er frisk på.. Men hvis der er der er nogen i bil og kommer forbi vesterbro er det nok mest optimalt..Lad os lige holde den åben. Jeg har bil måske vi kan finde ud af noget..

@jurr.. Har ingen fast tidspunkt. Slutter når folk ikke gider mere. Ja, vi kan bestille mad og drikke. No prob :) Jeg skriver dig på!

@nikzz.. Har ikke lyst til at spille andre typer end Holdem og PLO (hvis flertallet vil spiller Pineappel er denne også med), synes dog der skal være mulighed for at straddle. Jeg skiver dig på som måske.

02-10-2012 15:59 #6| 0

Wtf er pineapple?

02-10-2012 16:01 #7| 1

Og vil der være en mulighed for at spille 2/4 senere om aften hvis alle er frisk på det?

02-10-2012 20:24 #8| 0

det er helt ok med mig at folk straddler synes bare det de gange jeg har spillet med det at folk går i ludo mode :)

jeg er ved at have fastlagt det hele og det ser ud til at jeg måske kan komme fra kl 19-20 til 24-01 ca. men igen jeg vender tilbage med det endelige svar fredag ;)

2/4 er jeg nok også frisk på men det kigger vi bare på.


Pineapple
Just as in Hold'em, the two players to the left post blinds before the deal.

Now, the changes begin. In Pineapple Poker, instead of being dealt 2 hole cards as in Texas Hold'em, each player gets 3 hole cards to begin. After the 3 hole cards are dealt, there's a round of betting.

After the betting is complete, the flop is dealt, and another round of betting begins


Here's where it gets "Crazy" -- after the second round of betting is done, all players remaining in the hand choose 1 card from their 3 hole cards to discard. So everyone now only has the regular 2 hole cards just like in Texas Hold'em again.


From here, the game is identical to Texas Hold'em. The turn is dealt, a round of betting happens, the river is dealt, another betting round, and then there's the showdown. Players can use any combination of the 2 hole cards in their hands and the 5 board or community cards on the table to make the best hand, and the best hand wins the pot.

03-10-2012 08:55 #9| 0
OP

@nikzz, fin beskrivelse :) Vi spiller kun pineapple og PLO hvis alle er med på det. Mht. 2/4, synes jeg ikke da alle skal kunne være med.. Lad os holde det til 1/2

03-10-2012 23:12 #10| 0

@match25

jeg kommer på lørdag omkring kl 19 og smider et par kroner efter jer :D jeg smutter nok omkring kl 01

men smid en pm med adr eller mobil nr tak :)

04-10-2012 09:02 #11| 0
OP

jurr har meldt fra. Som sagt skal vi min være 6-7 før det bliver til noget.. Pt. ser det lidt tyndt ud.. Jeg giver det lige til i morgen, ellers aflyser jeg

04-10-2012 17:25 #12| 0

Ville der være flere der var på hvis vi spillede på vesterbro?

Jeg kan godt hoste hvis det giver flere spillere. Bor lige ved Enghave st.

04-10-2012 18:17 #13| 0

Hey,

Jeg er stadig frisk, men må lige være på standby, da min lørdag er uklar for mig lige nu.

04-10-2012 19:48 #14| 0

Hej
jeg er også frisk, specielt hvis det bliver på vesterbro, men kan nok også komme til dragør hvis det ikke er for besværligt fra østerbro.

04-10-2012 20:01 #15| 0
OP

Hey. Det er hip som hap for mig hvor det bliver holdt. Er helt frisk på vesterbro hvis det kan lokke flere til ;)
@drhoho, skal vi lave en ny tråd og flytte det hjem til dig?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar