Har du spillet NL20 på Red Club Poker?

#1| 1

Hej PN'ere,

Hvis du har spillet NL20 på RCP fra de åbnede og til 4/1-2012, har du betalt for meget i rake i forhold til den annoncerede rakestruktur. Det betyder, at du måske* er berettiget til, at få refunderet det du har betalt for meget.

redclubpoker.com viste at rake-cappet på NL20 og ned var 1 USD/EUR/GBP, mens de rent faktisk rakede op til 3 USD/EUR/GBP på NL20.

Det påpegede jeg i en tråd her på PN, men de gjorde ikke noget ved det, indtil jeg d. 4/1-2012 mailede dem og bad om at få refunderet det, jeg havde betalt for meget. De ændrede deres hjemmeside umiddelbart efter, men svarede mig aldrig.
Derfor skrev jeg til Maltas LGA og klagede, og i denne uge fik jeg et svar fra en repræsentant fra E-play24 Ltd, der står bag Red Club Poker. De har nu udbetalt det beløb jeg krævede, så jeg går ud fra, at alle, der har spillet NL20 på Red Club Poker i den periode hvor oplysningerne om deres rakestruktur var forkerte(fra de åbnede til 4/1-2012), er berettigede til at få refunderet, det de har betalt for meget.

Man kan enten skrive til RCP Support(de svarer nok ikke, men whatever [email protected]), Maltas LGA([email protected]) eller E-play24 Ltd([email protected])

*Jeg skriver 'måske', fordi jeg obv ikke aner om RCP eller e-play24 gider gøre noget ved det nu. E-play24 lever dog stadig.

Redigeret af Kirk d. 16-03-2012 17:54
16-03-2012 17:55 #2| 0

Det lyder godt nok lidt klamt. Har PN nogen kommentar til det?

16-03-2012 17:57 #3| 0
OP

Jeg kan godt lide at sætte folks pis i kog, men det var nu ikke for at få PN til at gøre noget, at jeg postede.
Så vidt jeg ved, har PN intet med det her at gøre. Jeg poster kun for at gøre andre spillere opmærksomme på det.

16-03-2012 18:14 #4| 0

Nej, vi har ikke haft noget kendskab til det. Men hvis folk mener de er blevet snydt, så vil jeg da opfordre folk til at skrive til e-play.

16-03-2012 18:26 #5| 1

Skal vist lige have fat i dem, har spillet en hel nl20 i år :/

16-03-2012 18:27 #6| 0

@Melodillen

Nu gælder det, som det fremgår af OP, spil der er foregået før den 5(6-7) januar 2012.

16-03-2012 19:29 #7| 1

OMG... Du har også et ansvar som kunde, det er ikke fair at være utilfreds bagefter.
En bedre reaktion vil være at forlade et site, hvor du mener raken er for høj.
eller hvad man ellers kan være utilfreds med.

Det er jo ikke muligt at spille tusindvis af hænder uden at opdage hvor den capper.

16-03-2012 19:56 #8| 1
OP

Suffer,

Jeg er overvejende enig, og jeg har heller aldrig påstået, at jeg rent faktisk, troede at cappen var på 1.

Det der skete var, at jeg tilfældigt opdagede fejlen. Så gjorde jeg RCP opmærksom på det i en tråd her på PN, hvor RCP sagde, at jeg tog fejl, og at oplysninger på deres hjemmeside var korrekte. Jeg prøvede at forklare, at de tog fejl, men det virkede ikke.
Det vil sige, at RCP, velvidende at deres oplysninger var forkerte, annoncerede en urigtig pris. Det pissede mig egentlig lidt af, og da de så overhovedet ikke gad svare mig, videresendte jeg bare klagen til LGA, fordi jeg så gik ud fra, at de blev nødt til at forholde sig til det.

Alternativet var, bare at acceptere at en udbyder bevidst vildleder deres kunder på både hjemmesiden og her på PN.

16-03-2012 20:03 #9| 3

@Kirk
WP

@Suffer
Så hvis man finder ud af at man er blevet snydt, er det eneste man skal gøre, at forlade butikken?

16-03-2012 23:06 #10| 0

Synes snydt er et stort ord, vil nok vælger fejlinformeret. Tror det er lidt en temperament sag hvordan man reagere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar