FT 35000$ rebuy

#1| 0

IGEN blev jeg slåt ud af en spade, eller er det mig der har misforstået et FT bord???

blind 8000-16000

Mig med 145000 ham med 450000.

Jeg som har spillet minus hænder, all in i SB med A80, han kalder med K5s i BB og får selvfølgelig Fuldhus, pis og l... tror det er sket 50 gange nu ... ikke en eneste gang er jeg blevt NO1, og altid det samme lort..damn godt jeg er hot i cash, ellers var jeg gået amok :/


Sick den retard vandt, men ok, han spillede også godt med stor stack, fatter bare ikke det kald

02-03-2008 04:26 #2| 0

Lyder nu ikke som et forfærdeligt call.
Meget afhænger af dynamikken og du virker til at være lidt for følelsesladet til at udtale dig om den.

02-03-2008 04:35 #3| 0

Hmm.. Det er selvfølgelig svært at give en præcis redegørelse, når man ikke har fulgt med i hele touren, og ikke kender hverken dig eller din modstander at all.

Men! Dit all-in i SB virker suspekt, da du kunne have valgt at raise til 3xBB og stadig have chips til at lave ballade. At gå all-in i SB mod BB er virker IMO meget "I'll steal, but not want u to re-raise me", hermed sagt, hænder som Ace-little måske QJ, JT etc... Nu skal jeg naturligvis ikke kunne sige om han bare reelt er en donk, eller han har haft en speciel tanke med sit call, men synes ikke det er det værste call on earth (dog stadig lettere suspekt). Sætter han dig til Ace-little er han stadig kun en max 60-40 underdog for at smide dig ud af touren. (Du burde have skrevet avg). Har selv vundet en del online tours, og skal da sige, at jeg også godt kunne finde på at lave et lign. call, selvom du har spillet monster tight. Dette er jo faktisk en indikator for at du har fået dårlige hænder, og med kun 9 gange BB bliver man gerne desperat. Derfor kunne han sagtens sætte dig på et pure bluff, og i det tilfælde ville han sikkert være foran.

Håber det kunne bruges!

Cheers!

PS: Håber IKKE det var mig der lavede det call ;D

02-03-2008 10:35 #4| 0
OP

Hvad kan jeg sige, han kalder 1/3 af sin stack mod en som spiller sin anden hånd på bordet, han kender intet til mig, og hvis han gjore ville han vide jeg var foran K5s, i mine øjnee er det kald totalt donket, men typisk den måde jeg ryger på, stort foran og ud med mig :/

Hand 0: 60.112% 59.86% 00.26% 1024916 4382.00 { Ac8d }
Hand 1: 39.888% 39.63% 00.26% 678624 4382.00 { Kd5d }

Ps. i min verden går man all in når man har 10 BB tilbage, er det en fejl?

@Boybear, hvis du heder Poutros- så stik mig lige din addresse, du skylder mig 10000$ :)

02-03-2008 10:50 #5| 0

Fint spillet - helt standard.

Ikke det bedste call han finder frem nej.

Sejren skal nok komme makker.

02-03-2008 11:21 #6| 0

BoyBear

HAHA, hvordan kan du have vundet flere onlinetours og så anbefale manden at raise til 3 x bb med 9 tilbage. Du er jo helt helt væk! Til grin.

Henrik

Du spiller hånden som du skal, du får et kald af en dårligere hånd og er godt inde - glæd dig over det, og så er det bare et spørgsmål om tid inden det går din vej.

Synes btw også det er et skidt call af ham.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar