Fra PLO200 til PLO5000 in 2011!

#1| 1

I anledning af midt store ryk i år har jeg valgt at starte en blog hvor du kan læse alt fra:

Hvorfor 1 000 000$ i winnings 2012 er for nemt!

Er der muligt at blive et bedre menneske og spille poker?

Hvorfor jeg spiser minimum 150 æg/måned!


Følg med på www.nubbe.net

18-11-2011 15:53 #2| 0

Sygt nok #@!#

18-11-2011 15:54 #3| 0

bliver man et bedre menneske af at spise æg ?

gl

Redigeret af Incrazy d. 18-11-2011 15:54
18-11-2011 15:59 #4| 1

Tager du imod bets mht. 1mil$?

18-11-2011 15:59 #5| 0

Og meget flot år btw!

18-11-2011 16:04 #6| 0

Fin blog :)

Kan se du går op i mad. Hvor vil du anbefale, at man kæber fisk fra?

Helst holder jeg mig fra det, fordi det er fyldt med tungmetaller og efterspørgslen udhungrer verdenshavene...

18-11-2011 16:13 #7| 0
OP
Turbofluen skrev:
Tager du imod bets mht. 1mil$?


Når Der er mere klarhed over hvem får licens så YES.

Incrazy skrev:
bliver man et bedre menneske af at spise æg ?

gl


Jeg blir, AlexKp helt klart ikke.....nah men du får moske mere energi.


coolkjaer skrev:

Kan se du går op i mad. Hvor vil du anbefale, at man kæber fisk fra?

Helst holder jeg mig fra det, fordi det er fyldt med tungmetaller og efterspørgslen udhungrer verdenshavene...


Jeg er selv ikke klar over vor meget tungmetaller det er i forskellige fisk, men prøver at gå efter så meget økologisk som muligt. Prøver også holde mig væk fra E-Midler men det er svært når man handler ind i almendige supermarked.
Men skal helt klart undersøge mere forholde til fisk , har du noget link?




18-11-2011 16:23 #8| 1

Hvem er du egentlig ? Bruger du meget BRM ? ud fra det jeg kan læse, virker det som om du hurtigt går op i limit, kan være pænt farligt....

18-11-2011 16:36 #9| 8

moske=måske vor= hvor almendige= almindelige

18-11-2011 16:51 #10| 4

Det er måske meget smart lige at sige, at Nubbe er SVENSKER :)

18-11-2011 16:54 #11| 0

Forstod heller ikke hvorfor han linker til et svensk affiliate site på hans side.

18-11-2011 17:00 #12| 0

Hvor spiller du og hvad er dit nick?

18-11-2011 17:10 #13| 0
OP
xnxx skrev:
Hvem er du egentlig ? Bruger du meget BRM ? ud fra det jeg kan læse, virker det som om du hurtigt går op i limit, kan være pænt farligt....


Jo jeg følger en God BRM har aldrig taget shots i år.
Hvem jeg er fremgår på min Blog.



Ja jeg er Svensk, har boet i Danmark et par år og taler fin Dansk men er ikke særlig god til grammatik/stavning. GG Firefox!

Redigeret af Nubbe2 d. 18-11-2011 17:14
19-11-2011 17:05 #14| 17
The million dollar man - with the million dollar plan!
19-11-2011 19:00 #15| 2

Nice blog! Keep it up.

19-11-2011 20:47 #16| 0

@OP
Jeg har ikk noget link, men vil anbefale dig selv at lede, da det er et spændende emne.

Det paradoksale er bare at fisk er så hypet i DK, når man kan få de samme gode stoffer (D-vit, omega-3 osv.) i nødder og planteolier, bl.a. er valnødder og hørfrø rige på omega-3. Jeg er meget trykkere ved at købe økologiske nødder end fisk, da miljø på landet er en del nemmere at kontrollere. Desuden ser jeg ikk så tit øko-fisk i supermarkedet.

Men for mig har det også meget at gøre med hvordan fiskeindustrien har udviklet sig. Jeg så for nogle år siden en dok. om en svensk havbiolog, som undersøgte fiskeriet i Østersøen. Det er helt ude af proportioner, hvad der foregår! Der er stort set ingen fisk tilbage og når det endelig lykkedes at få en stor fangst skal rigtig meget smides ud for at overholde kvoter.

Andre gode docs om havmiljø:
Darwin's Nightmare

Sharkwater

Gratis på youtube

Redigeret af coolkjaer d. 19-11-2011 20:49
19-11-2011 21:04 #17| 0

og angående det med at spise så mange æg, vil jeg gå til lægen og få målt dit kolesterol-tal.

"Æggeblommen har et relativt højt indhold af kolesterol, og selvom det først og fremmest er madens indhold af mættet fedt, der påvirker blodets kolesterolindhold, så har undersøgelser vist, at æg hos nogle personer kan få blodets kolesterolindhold til at stige. Samtidig har det vist sig, at æg kan ændre balancen mellem det "dårlige" kolesterol (LDL-kolesterol) og det "gode" kolesterol (HDL-kolesterol). For meget kolesterol i blodet, øger risikoen for hjerte-karsygdomme."

www.altomkost.dk/Fakta/Foedevarer/AEg/forside.htm

19-11-2011 23:03 #18| 1

Jeg fatter hat af din blog, men jeg er også jyde :)

Og jeg forstår godt, hvad du skriver :)

19-11-2011 23:09 #19| 0

Tinamus +1

20-11-2011 02:18 #20| 0
OP
coolkjaer skrev:
og angående det med at spise så mange æg, vil jeg gå til lægen og få målt dit kolesterol-tal.

"Æggeblommen har et relativt højt indhold af kolesterol, og selvom det først og fremmest er madens indhold af mættet fedt, der påvirker blodets kolesterolindhold, så har undersøgelser vist, at æg hos nogle personer kan få blodets kolesterolindhold til at stige. Samtidig har det vist sig, at æg kan ændre balancen mellem det "dårlige" kolesterol (LDL-kolesterol) og det "gode" kolesterol (HDL-kolesterol). For meget kolesterol i blodet, øger risikoen for hjerte-karsygdomme."

www.altomkost.dk/Fakta/Foedevarer/AEg/forside.htm





www.ravnskov.nu/cholesterol.htm

Jeg kan godt finde lidt mere vedenskapelige artikler.
20-11-2011 02:22 #21| 0
OP
Tinamus skrev:
Jeg fatter hat af din blog, men jeg er også jyde :)

Og jeg forstår godt, hvad du skriver :)


Det tar jeg som en udfordring til at skrive bedre. :)
20-11-2011 10:02 #22| 0

Så du vil i gennemsnit lave 1.3ish plo2k bi pr. dag startende på plo200?

20-11-2011 11:16 #23| 1
noiD skrev:
Så du vil i gennemsnit lave 1.3ish plo2k bi pr. dag startende på plo200?


Han spiller allerde PLO5k så vidt jeg har forstået.

i 2011 spillede han sig fra PLo200 til PLO5k
20-11-2011 15:59 #24| 4

Noget vigtigt der SKAL være i en blog, er billeder! billeder billeder!! Kom med nogle grafer fra 2011, så vi kan se hvor godt du rensede! (På forhånd sorry hvis det allerede ligger der, men jeg ikke kunne se det) :-)

EDIT: Stavebøf.

Redigeret af ERH4RDT d. 20-11-2011 15:59
23-11-2011 11:10 #25| 0

Hvordan får du action fra regs.. starter du med noget limping og odd buyin?.. god damn jeg hader alle de sitout bumhunters!

23-11-2011 14:24 #26| 0

@OP

Fandt det her interessant link: www.sund-forskning.dk/news/873-laes-hvad-arne-astrup-mener-om-uffe-ravnskovs-pastande-om-kolesterol.html

Det ser ud til at et for højt cholesterol-tal, især har en negativ betydning i forbindelse med rygning, minimal motion og fedme.

Men det viser jo heller ikke at et højt cholesterol-tal er godt? Kroppen kan selv fint syntetisere sig til den mængde cholesterol, der er behov for, så hvorfor løber den ekstra risiko og fylde sig med stoffet?

23-11-2011 14:51 #27| 0

@cool

Han kommer jo ikk rigtigt med sin mening i det du linker til. Han beskriver jo bare Ravnskov og prøver at forklare hvor tungt man skal veje hans ord i diskussionen.

Eller er det mig der ikk får det hele med? (er på tlf )

23-11-2011 14:59 #28| 0

Jeg er pt. i samme transformation med at have mere fokus på en overall lykkelig hverdag / balance på alle punkter i livet, i forhold til poker. Synes det lyder enormt spændende med din sportspsykolog - i sær da jeg kommer fra elitesport som dog blev hindret pga. skade. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at udveksle tanker med dig på MSN eller lignende. Hvad siger du til det?

23-11-2011 15:30 #29| 0

@klakk
I bunden i artiklen er der 3 links, hvor Astrup vurderer Ravnstrups udsagn, har du læst dem?

(spoiler) Ravnstrup får hæderlige 7-taller for alle 3 udsagn af Astrup (12-trins skalaen)

23-11-2011 17:24 #30| 0
OP
@noid
Det bliver oftest de samme regs man spiller da alle ikke gider spille Regs hvilket er fair nok imo.
En jeg spiller meget er Hans Ari Varsi ( Norsk PLO champ sidste år)
Men jeg har ikke så stor bankroll som mange HS spillere så jeg søger også spille de store fiske.
Jeg sidder også og venter men siger ikke nej til spille regs, hvis jeg ikke har bedre action.
Hvis jeg bliver utålmodig så prøver jeg bare spille allesammen der sidder og venter. Det hele handler om finde dem man har edge over eller bare spille gode spillere for at selv blive bedre.

@Coolkjaer
Jeg har spist fed mad i sex måneder og har gode erfaringer fra det, jeg har lige skrevet et Blog indlæg fra mine erfaringer.

Jeg kan godt erkende at jeg ikke har særlig meget forstand på kroppens indre men hvis man søger på nettet så står det klart at vi ikke er meget kloge på hvad der er sundt og ikke sundt i forhold til fedt.

Prøver febrilt finde den artikel fra en gruppe af Sundhedssexperter ( forskere) der for et par år siden samledes i Danmark for at vurdere hvor meget forskning og hviden det er til fedtstoffer.

Anyway : Der var topforskere fra begge hold ( om fedt er godt eller skidt) og konklusionen efter arbejdet var enentydigt; I dagens samfund er der for lidt uafhængig forskning der kan give os et klart billede om hvor vidt fed mad er dårligt eller ikke. Kort sagt vi ved ikke om det er godt eller skidt med fed mad.

@AubreyGraham
Jeg kan godt anbefale Erik Østenkjær til enhver tidspunkt.
Midt problem har længe været at jeg haft poker som hobby og erhverv. Men prøver meget på finde en balance mellem poker som erhverv og midt øvrige liv.



Edit: Hvis det ikke går at læse hvad jeg skriver så skriver jeg på Engelsk?!?
Redigeret af Nubbe2 d. 23-11-2011 17:48
23-11-2011 18:47 #31| 0
Nubbe2 skrev:
@AubreyGraham
Jeg kan godt anbefale Erik Østenkjær til enhver tidspunkt.
Midt problem har længe været at jeg haft poker som hobby og erhverv. Men prøver meget på finde en balance mellem poker som erhverv og midt øvrige liv.



Edit: Hvis det ikke går at læse hvad jeg skriver så skriver jeg på Engelsk?!?


Synes det er et sindssygt interessant emne, og kunne som sagt godt tænke mig at dele tanker på MSN eller lign.

Vedr. engelsk eller dansk, så synes jeg du skal skrive på det sprog du formulere og nuancere dig bedst på i forhold til dine tanker. Så de må vel være engelsk i den her sammenhæng =)
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar