forkerte oplysninger igen PN

#1| 0

Jeres oplysninger her på siden www.pokernet.dk/deals/pokerstars/?page=pokerstars-bonus passer simpelthen ikke. Koden DK100 fungerer ikke hos stars. Det er ikke første gang jeg ikke kan stole på jeres oplysninger og må nu sige at jeg er så træt af at man spilder sin tid ved at sidde og læse stof som tilsyneladende ikke er til at stole på. Trist men jeg er mega tæt på at droppe dette forum og finder mig et andet som forhåbentlig er mere troværdig!

14-01-2012 01:53 #2| 27

Tilmeldt: 28-12-2011

Er sgu ikke lang snor du giver dem.

Giv nu lige Pokernet og operatørerne en chance.. Lovgivningen trådte i kraft fra d. 1. januar og der er stadig masser af sider, hvor det slet ikke fungerer endnu. Sådan er det nu en gang, når der sker så mange ændringer på kort tid.

14-01-2012 02:10 #4| 0

Email nu bare PokerStars' support......

DK100 fungere udemærket, dog oplever nogle problemer - hvilket bare kræver én enkelt email.

14-01-2012 02:13 #5| 11

så smut dog, lol @ "trusler" om at finde et andet forum.

Den danske online pokerscene er blevet vendt på hovedet her i 2012, og PN har netop gjort denne omvæltning MEGET nemmere for spillere med spørgsmål.

14-01-2012 02:18 #6| 1

Guys.... OP er jo smuttet - han læser slet ik hva I skriver ;)

14-01-2012 02:25 #7| 0

Good riddance

14-01-2012 02:49 #8| 0
Slclausen skrev:
Tilmeldt: 28-12-2011

Er sgu ikke lang snor du giver dem.

Giv nu lige Pokernet og operatørerne en chance.. Lovgivningen trådte i kraft fra d. 1. januar og der er stadig masser af sider, hvor det slet ikke fungerer endnu. Sådan er det nu en gang, når der sker så mange ændringer på kort tid.

Altså i denne her tråd www.pokernet.dk/forum/party-poker-bonussnyd.html er man opmærksom på at brugerne skal kunne stole på de info der gives.
Beklager at jeg hører til den kategori af spillere som har en klar holdning til de info jeg omgås til daglig. Men jeg aner ikke hvad der er op og ned når tingene ikke bliver opdateret.
Hvor mange virksomheder tror du lige anser deres egen hjemmeside for ligegyldig? Jeg tror de fleste har som deres vigtigste opgave at bruge tid på at opdatere så deres kunder hele tiden får dugfriske og troværdige info. Det er jo disse info de skal leve af.
14-01-2012 02:52 #9| 0
birdshake skrev:
så smut dog, lol @ "trusler" om at finde et andet forum.

Den danske online pokerscene er blevet vendt på hovedet her i 2012, og PN har netop gjort denne omvæltning MEGET nemmere for spillere med spørgsmål.

Det er muligt du mener du har ret men min tråd handler ikke som sådan om et spørgsmål men nærmere en konstatering!
14-01-2012 02:53 #10| 0
Cyboman skrev:
Email nu bare PokerStars' support......

DK100 fungere udemærket, dog oplever nogle problemer - hvilket bare kræver én enkelt email.

Tak for info Cyboman. Det vil jeg så prøve.
14-01-2012 03:04 #11| 30
Redigeret af MrKjaer d. 14-01-2012 03:05
14-01-2012 03:23 #12| 0

har også haft problemer med Stars bonus, og ikke fået svar på henvendelse

14-01-2012 03:26 #13| 2

@rosenknob

Du har ret i at siden helst skal være helt opdateret, og det forsøger vi løbende at tilpasse. Vi bestræber os på at indeholde så korrekt information som muligt, men det er netop nøgleordet: Som muligt. Det er en løbende proces, og her i starten af 2012 er det hele lidt sværere at finde rundt i, fordi mange oplever uventet store problemer med at få alt til at virke.

Men det er fint, at du gør opmærksom på de fejl operatørerne har, så vi løbende kan tilpasse vores information. Det er en af de måder, vi bliver opmærksom på problemerne på. Det vil dog være være rart, hvis du kan informere os på [email protected] om disse ting, så vi ikke skal bruge forummet til det. Det er vores regler herinde, og det er hvad andre også gør, så det vil vi sætte stor pris på fremover.

@MrKjaer
NC!

Redigeret af Pisfisk d. 14-01-2012 04:07
14-01-2012 04:47 #14| 6

@pisfisk.

Hmmm, please lad denne information flyde via forum og ikke via mail - så får vi brugere også indsigt i den, og kan biddrage.

Åbenhed er vejen frem, og rosenknob skal vist bare have nogle positive oplevelser i hovedet af at tingene fungerer - så bliver hans indgangsvinkel forhåbentlig positiv.

@rosenknob

Som du kan se på STars side er det samme bonuskode som de angiver, så Pokernet oplyser korrekt, men stars har problemet.

Redigeret af c_hope d. 14-01-2012 04:49
14-01-2012 05:05 #15| 3

Det er satme i orden Carl.
Tror det er første gang jeg har læst noget så positivt og behjælpeligt fra din side:) (tag det ikke så tungt som det måske kan fremstår), vil bare sige at det klær dig og fortsæt endelig med den gode stil:D WP Carl

Redigeret af TheRoyalLuka d. 14-01-2012 05:10
14-01-2012 07:46 #16| 0

Bonuskoden virkede heller ik for mig. Skrev til Stars support, og problemet var løst somewhat 36 timer senere.

14-01-2012 09:15 #17| 2
c_hope skrev:
har også haft problemer med Stars bonus, og ikke fået svar på henvendelse


Hvis du har ventet siden regton blev oprettet, synes jeg mildt sagt, det er kritisk.

Ellers gælder koden mig bekendt kun nye kunder - så medmindre det er højre hånd der er ved at oprette må du vente på en reload ;)
14-01-2012 14:00 #18| 0

Jeg har d.d. haft kontakt med brugeren rosenknob og har fået at vide at hun er blevet bannet og vil fremover ikke kunne være aktiv hos pokernet.

Redigeret af marian62 d. 14-01-2012 14:00
14-01-2012 16:51 #19| 0

Damn, man skal lade være med at sove længe om lørdagen. Den her tråd er et meget god eksempel på misforståelser, der får lov til at løbe løbsk.

OP havde en rigtig god pointe mht. vores informationer omkring Party Poker, og det fik os til at gå alle siderne igennem. Det var super godt, da det gjorde os opmærksom på, at vi på det tidspunkt ikke havde fået opdateret alle vores undersider.

Derfor er det også nærliggende for OP at tro, at vores informationer omkring PokerStars også var forkerte. I det her tilfælde er det dog et generelt problem på PokerStars, og altså ikke fordi vi har opgivet forkerte informationer.

På PokerNet har vi en repræsentant fra PokerStars, som har hjulpet adskillige brugere, der har haft problemer med bonuskoden. Han vil uden tvivl også kunne hjælpe OP (Og alle andre der har haft problemer). Han kan kontaktes via PM her.

OP er ikke banned og er meget velkommen til at bruge PokerNets forum. Som flere i tråden har skrevet, er der et problem med PokerStars bonus kode, og det skal PokerNet naturligvis have fulgt op på. Det er bestemt ikke en situation der er god for hverken os eller brugerne.

Redigeret af Dieb d. 14-01-2012 16:51
14-01-2012 19:08 #20| 0
c_hope skrev:
@pisfisk.

Hmmm, please lad denne information flyde via forum og ikke via mail - så får vi brugere også indsigt i den, og kan biddrage.

Åbenhed er vejen frem, og rosenknob skal vist bare have nogle positive oplevelser i hovedet af at tingene fungerer - så bliver hans indgangsvinkel forhåbentlig positiv.

@rosenknob

Som du kan se på STars side er det samme bonuskode som de angiver, så Pokernet oplyser korrekt, men stars har problemet.

Hej igen. Efter at være blevet bannet ser det ud til at man hos PN alligevel har åbnet op for mig igen :-)
Når jeg bruger tid på et forum er det skam ikke for at være negativ - tvært i mod - men jeg ønsker blot opdaterede data - intet andet.
C_hope> ja jeg har haft et par negative oplevelser i begge tilfælde netop omkring bonusordningerne, men jeg har nu skrevet til supporteren som Dieb henviste til så vi se hvad der sker.
14-01-2012 19:12 #21| 0
Pisfisk skrev:
@rosenknob

Du har ret i at siden helst skal være helt opdateret, og det forsøger vi løbende at tilpasse. Vi bestræber os på at indeholde så korrekt information som muligt, men det er netop nøgleordet: Som muligt. Det er en løbende proces, og her i starten af 2012 er det hele lidt sværere at finde rundt i, fordi mange oplever uventet store problemer med at få alt til at virke.

Men det er fint, at du gør opmærksom på de fejl operatørerne har, så vi løbende kan tilpasse vores information. Det er en af de måder, vi bliver opmærksom på problemerne på. Det vil dog være være rart, hvis du kan informere os på [email protected] om disse ting, så vi ikke skal bruge forummet til det. Det er vores regler herinde, og det er hvad andre også gør, så det vil vi sætte stor pris på fremover.

@MrKjaer
NC!


Det vil jeg rette mig ind efter men jeg forstår ærligt slet ikke den regel (var heller ikke opmærksom på den), men altså mange andre kan sidde med samme problem som jeg - og åbenheden - kunne jo også være med til at andre brugere fik bekræftet at det ikke var dem der lavede noget forkert men at fejlen lå et andet sted. Men eftersom det er en regel I har, beklager jeg her, at jeg skulle have brudt den med indlægget.
14-01-2012 19:13 #22| 0
c_hope skrev:
@pisfisk.

Hmmm, please lad denne information flyde via forum og ikke via mail - så får vi brugere også indsigt i den, og kan biddrage.

Åbenhed er vejen frem, og rosenknob skal vist bare have nogle positive oplevelser i hovedet af at tingene fungerer - så bliver hans indgangsvinkel forhåbentlig positiv.

@rosenknob

Som du kan se på STars side er det samme bonuskode som de angiver, så Pokernet oplyser korrekt, men stars har problemet.

Enig !!
14-01-2012 19:14 #23| 8
marian62 skrev:
Jeg har d.d. haft kontakt med brugeren rosenknob og har fået at vide at hun er blevet bannet og vil fremover ikke kunne være aktiv hos pokernet.

Hej Søde og tak fordi du informerede videre.
14-01-2012 19:24 #24| 6
søde , PM evas far...
14-01-2012 20:20 #25| 1

Whhaaaa!!!

15-01-2012 17:38 #26| 0

@kris_rem

Stars reklamerer med bonus også til eksisterende kunder, men svarer ikke på mail

19-01-2012 16:57 #27| 0

gad vide om den der stars profil her på pokernet nogensinde svarer på pms....

19-01-2012 17:07 #28| 0

Ham der kører PokerStars profilen, arbejder normalt ikke i supporten hos PokerStars, og har siddet og hjulpet PokerNettere i sin fritid. Det er stadigvæk den normale support I skal bruge. Men lur mig, om han ikke kigger forbi når han igen har et par minutter ledigt.

Det er obv. min plan at få ham tilknyttet som fast supporter, da han har løst et hav af problemer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar