FL SH 10/20 over agresiv modst

#1| 0

Hey igen - kunne også godt tænke mig jeres kommentarer til den her hånd.

Den er lidt mere speciel, fordi grunden til jeg spiller den som jeg gør, er at han er latterligt overagresiv - så jeg er overbevist om at han ikke har esset, fordi han sidder i perfekt position til et stjæl som han ALTID gør, og også pg.a. hastigheden han reraiser mig ved på flop (såen lidt for hurtigt selvom han alligevel tænkte lidt over det, lyder måske latterligt, men jeg følte jeg havde et tell om han ihvertfald ikke havde esset) - anyway nu vil jeg ikke sige om mit "read" holdte eller ej, men med mit "read " i menterne, hvad er så jeres indputs på hånden?

PokerStars GAME #4011604930: HOLD"EM LIMIT ($10/$20) - 2006/02/18 - 04:24:18 (ET)
Table "Cybele V" Seat #4 is the button
Seat 3: beanie35 ($525 in chips)
Seat 4: itbeme2 ($969.50 in chips)
Seat 5: lizardoil ($693.50 in chips)
Seat 6: megasurf ($280.50 in chips)
lizardoil: posts small blind $5
megasurf: posts big blind $10
Darren27: sits out
*** HOLE CARDS ***
Dealt to megasurf [Jd 9h]
beanie35: folds
itbeme2: raises $10 to $20
lizardoil: folds
megasurf: calls $10
*** FLOP *** [7d As 9d]
megasurf: checks
itbeme2: bets $10
megasurf: raises $10 to $20
itbeme2: raises $10 to $30
megasurf: raises $10 to $40
Betting is capped
itbeme2: calls $10
*** TURN *** [7d As 9d] [4h]
megasurf: bets $20
itbeme2: raises $20 to $40
megasurf: calls $20
*** RIVER *** [7d As 9d 4h] [Tc]
donhug is connected
megasurf: checks
itbeme2: bets $20
megasurf: calls $20

18-02-2006 13:44 #2| 0

Jeg spiller også aggressivt, men knap så aggressivt som du gør!
Problemet med maniacs er, at de altid er aggressive, men at vi ikke ved, hvornår de faktisk har kort. Og man kan ikke få dem til at smide deres kort ved aggressivt modspil.
Man slår dem ved at vente på at man selv får kort, (spille tight) og lade deres aggressivitet bleede deres penge ind i vores bankroll, når vi endelig spiller tilbage. :)

Det sidste vi har lyst til er selv at blive maniacs...

Jeg vil calle floppet, folde turn. Vent med at spille tilbage til du har minimum toppar eller floppet ikke er så scary.

Hvis han ikke er rigtig maniac ,men bare steeler blinds konstant, må du 3-bette dine bedre hænder preflop fra BB for at stoppe hans uvane.

Sådan gør jeg i hvert fald, selvom jeg hader at være tight.

18-02-2006 15:09 #3| 0

Jeg chekraiser ham på floppet og caller ned herfra hvis jeg stadig mener der er en chance for at jeg er foran.

Ved at raise ham tilbage giver du en Laggy spiller en mulighed for at udspille dig. Hvis han har esset raiser han i en uendelighed. Når han ikke har esset giver du ham en mulighed for at folde eller bluffe hvorved du stadig kommer ud i en kedelig situation da alt denne action er bad action selv fra en LAg.

der er 2 muligheder hvis du spørg mig.

Calldown all the way. lad ham bluffe det es som den lag han er. fordelen er at du taber mindst når han har det men stadig vinder en del når han ikke har.

Checkraise floppet da du ramte og det kan jo være han ikke gjorde. fordel er at du beskytter en margianl hånd som par ni er. ulempen er at han får chancen for at spille tilbage og vi har ikkelyst til at få meget action med denne hånd. derfor calldown eller fold fra 3-bet på floppet, men det er nok ikke nemt at folde til en lag så derfor er mit første foreslag nok det bedste.

18-02-2006 15:31 #4| 0

Ja - stille og roligt call down er nok det bedste. Keglen viste 4 10 og hentede mig altså på river og tog puljen. Helt vanvittigt, var hans reraises jo ikke, han havde jo outs, men håber på jeg finder ham i nat igen :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar