Farvel bet365

#1| 0

Nogen der kan foreslå mig et andet skattefrit iPoker-site end Bet365 at spille på?


For når de for lidt siden gav mig en besked som denne:

Sorry, you cannot join this table. Another player, using the same IP address, is already occupying a seat at the table.

da jeg ville sætte mig ved et kinapokerbord med tre andre spillere, hvad bliver så det næste?


Det bliver vel, at de påstår, at jeg efter at have vundet en stor præmie i en tour, har spillet den fra samme IP som en anden spiller og derfor ikke kan få udbetalt min præmie.



PS:
Jeg bor langt ude på landet, og der er ikke andre PC'er i huset eller i nærheden af huset, så det er simpelthen løgn, når de påstår, at der er en anden spiller ved kinapokerbordet, som spiller fra samme IP.



@bet365
Tak for flere år på et godt site med spændende tours, som følge af ovenstående har jeg desværre set mig nødsaget til at hæve mit indestående hos jer. Beklageligt, men jeg har mistet tilliden til jeres software.

26-01-2011 16:15 #2| 0

Hvis du har mistet tilliden til softwaren ska du sku nok ik finde et andet ipoker skin da det er samme software

26-01-2011 16:17 #3| 0
OP

@kp
Du har ret. Nogen andre der har haft problemer med iPoker omkring noget lignende?

Det gode er jo, at jeg ingen penge har tabt, men bare mistet et godt site at spille på.

26-01-2011 16:24 #4| 0

Der har da været nok grunde herinde til hvorfor folk ikke bør støtte op om Bet 365.

Bet 365 er pokerens svar på Låsby Svendsen

26-01-2011 16:25 #5| 0

Det lyder mærkeligt. Jeg har aldrig oplevet det, men jeg har oplevet noget lignende på Party, hvor man ind imellem ikke måtte sidde til bords med en bestemt spiller af collussion-mæssige årsager. Jeg ved ikke præcis hvad. Nogen gange kendte jeg godt spilleren, og andre gange havde jeg ingen ide om hvem det var. Jeg ved ikke hvordan softwaren finder ud af disse "forbindelser".

mht. Ipoker, så lyder det underligt, men jeg tror ikke umiddelbart det er hos Ipoker lorten ligger. Men ærligt talt ved jeg det ikke. Har aldrig set et lignende tilfælde.

Hvis du leder efter andre Ipoker skins, så bliver du nok ikke overrasket, når jeg råber Betfred, Betfred! Det er ganske enkelt bare det bedste vi har.

Hvis det er softwaren du ikke gider, så har vi Ongame, Entraction og Boss med gode deals på især Betfair, Betsafe(Ongame) og 24h (Entraction) Mermaid behøver jeg vel ikke sælge til dig ;)

MVH Skod

26-01-2011 16:38 #6| 0

Hvis du evt har lavet buddytransfers til fok kan du heller ikke sidde til bords med dem.

Hvis du vil blive paa Ipoker, afhaenger det meget af hvor meget du raker, hvilken deal/skin der er bedst, men som Skod naevner er Betfred et godt bud.

26-01-2011 16:56 #7| 0

@Holstt

Hvilken form for Internet benytter du dig af? På f.eks. mobiltbredbånd deler man IP-adresse med andre brugere, hvis jeg ikke tager meget fejl...

26-01-2011 17:10 #9| 0
OP
@skod
Jeg kender ingen af de tre andre spillere ved kinapokerbordet.

Jeg har aldrig været mistænkt for collusion (i hvert fald aldrig fået besked om det).

Jeg mener ikke, at de andre skins på iPoker kører med kinapoker (men måske er det en forkert antagelse), og det er derfor, at mener, at fejlen ligger hos Bet365,

Derfor kan Betfred være interessant!


@Beck
Jeg har aldrig lavet buddy transfer hos Bet365.

Jeg raker nærmest ingenting, fordi jeg kun spiller tours (og så kinapoker som cash).


@Blomme
TDC er min udbyder og det er via fastnet, så der er ikke tale om mobilt bredbånd.
26-01-2011 17:15 #10| 0

Kan du have oprettet dig på et andet net end dit eget?

Kan du have spillet på klienten andre steder end hjemme hos dig selv?

26-01-2011 17:34 #11| 0
OP
@kris_rem
Kan du have oprettet dig på et andet net end dit eget?

Nej, det er ikke muligt.



Kan du have spillet på klienten andre steder end hjemme hos dig selv?

Sidste gang jeg spillede fra et andet sted er over et år siden, da jeg besøgte Burnz, og da mener jeg ikke, at jeg spillede Bet365. I hvert fald sad Burnz ikke ved kinapokerbordet.
26-01-2011 18:34 #12| 0
OP

Så har jeg overført 2K til Betfred.

PN's fantastiske deals kan jeg dog ikke få glæde af, da jeg kun spiller tours, og deals er rettet mod cashspillere, men det er helt i orden, for det er jeg vant til.

8)

26-01-2011 18:46 #13| 0

Du har ikke haft folk, der har spillet hjemme hos dig? Nogle gange gaar siderne langt for at finde en forbindelse.

Hvis du har en af de gamle aftaler via PN hvor du er perma-diamond er Betfred vejen frem. Hvis ikke, vil din cashback% vaere ret lille, men det vil den vaere paa alle Ipoker skins, medmindre du har en (knapt saa tilladt) fast %-aftale.
Men igen hvis du naermest ingenting raker, er udbuddet af turneringer, kvalitet af software maaske ogsaa vigtigere, end at finde den bedste deal.

Tillaegsspoergsmaal: Er det kun Bet365 der har KinaPoker? Kan ikke se det hos Betfred.

26-01-2011 18:54 #14| 0
OP
@Beck
Jeg har aldrig haft folk hjemme hos mig, der har spillet on-line.

Det er først og fremmest den daglige GTD Omaha HiLo hos iPoker, der trækker, nå, ja, og så muligheden for at spille kinapoker, men som jeg nok tænkte er Bet365's engelske version vist det eneste skattefrie sted, hvor man kan spille kinapoker.

Og det går jo desværre ikke længere.

8(
26-01-2011 20:11 #15| 0

Betfred via PN imo :)

26-01-2011 20:45 #16| 0

Live i Korsør Holstt ;) Der bliver du ikke smidt af pga IP snavs :O

26-01-2011 20:47 #17| 0

Skriv dog til Bet365 og spørg hvad der foregår?

26-01-2011 21:02 #18| 0
OP
@Comeback
Bare rolig, jeg nok være der, når det her særlige år er overstået til sommer.
8)

@caspergj
Hvad i alverden skulle jeg egentlig skrive til Bet365 andet end tak for nogle gode år med mange lækre tours, - ikke mindst nogle hvor Kipster var indlagt bounty.

Jeg har jo ikke noget udestående med Bet365.

Jeg er bare ikke tryg ved deres software, som du kan se af mit første indlæg.

Jeg har hørt lidt for mange historier om, at folks konto er blevet frosset på det ene eller andet site p.g.a. IP-adresse-regler. Det vil jeg ikke løbe mindste risiko for at blive udsat for.

Og Bet365s software er klart fucked op, når den påstår, at der sidder en på det pokerbord, som jeg skal til at sætte mig ved med samme IP-adresse som min.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar