Drømmeinfo - VM Manager 2010

#1| 0

Hey drenge!

Det er knap et par måneder siden jeg lavede et indlæg hvor jeg søgte en makker til et projekt om Drømmeholdet.

Det blev siden til to makkere, som begge er faste PN'ere, og sammen har vi smedet rapporten Drømmestart.

182 siders læsning. Stats, fiduser, Watch outs, straffesparksskytter, kortspillere, prissammenligninger og alt hvad vi har kunne forestille os er det man bare savler over at sidde med mellem hænderne når man skal stille sit hold - uanset om man spiller på Drømmeholdet, Holdet.dk eller i sofaligaen.

Det kunne f.eks. være i en sammenhæng, hvor man har væddet 1.000 kr. med drengene om hvem der vinder ;-)
Mon ik de 39 kr. er godt givet ud.

Tak til PN for rum til at arbejde. Tak til PN'erne for interesse når man søger... og den sidste tak går til dem der bakker op og snitter dankortet for en fadøl til os tre, der desværre ser frem til en ringe timeløn. (vi må dele fadøllen)
:-)


Bestil den her... (altså rapporten, og ik fadøllen):
www.drommeinfo.dk/bestil.html


10-06-2010 14:24 #2| 0

Hvis du fortæller mig, hvem der starter inde som højreback på Hollands landshold, vil jeg overveje at købe pakken. :)

10-06-2010 14:47 #3| 0

hehe mon ikke ham der de wiel fra ajax gør det, eller hva han nu hedder!

10-06-2010 14:51 #4| 0
OP

Jeg skal lige have rydtet mit bord for tarotkort, spåkuglerne, heksepulveret det magiske spejl og koppen med kaffebønner jeg bruger til at læse fremtiden.

Et sted derunder ligger Drømmestart, og deri giver en mand som tidligere har vundet sofaligaen sit bud på hvem der snupper backpladsen - udfra de informationer som var tilgængelige tirsdag aften.

Det er ikke sikkert jeg når at finde den inden åbningskampen, så jeg foreslår bare du køber den...

2 x :)

10-06-2010 15:29 #5| 0

Alligevel sent i kommer ud med den :-)

10-06-2010 15:37 #6| 0

Jeg kan ikke finde ud af, om det er Wiel eller Heitinga, der starter inde. Forskellige såkaldte "ekspertsider" er uenige om det.

10-06-2010 15:44 #7| 0

Wiel, og så er det slået fast!!!

10-06-2010 15:51 #8| 0
OP

Det er derfor du skal købe Drømmestart og læse at der står Wiel.

10-06-2010 16:12 #9| 0

Hvad betyder de der Sofapoint ved nogle af spillerne?

Og tak for en god rapport :)

10-06-2010 16:13 #10| 0

Venter på nyt dankort. Ka man ikk betale på andre måder? Er i Barcelona de næste uger, så kan ikk komme til min post. Ka jeg evt sende over nordea, pascal, mb, ps, ft?

10-06-2010 16:14 #11| 0

Pascal = paypal

10-06-2010 16:20 #12| 0

hvorfor ødelægge ideen med spillet, hvis folk selv gør deres research er det da 100 gange sjovere!

10-06-2010 16:22 #13| 0

Jeg må også indrømme at jeg syntes syntes det tager noget af det hele, men fin idé hvis i kan tjene lidt penge

10-06-2010 16:24 #14| 0

Nu der alligevel er nogle eksperter herinde og kigge, så vil jeg lige høre om nogle spillere som jeg ikke er 100 på.

Starter alle disse inde for deres respektive hold :

Andre Ooijer, Holland
Arne Friedrich, Tyskland
Gianluca Zambrotta, Italien
Antonio Di Natale, Italien

Eller skal jeg have skiftet dem med nogle ? Og gerne hvem der skal skiftes med, gerne nogle fra samme nation.

Tobias

10-06-2010 16:37 #15| 0

Friedrich - ja

10-06-2010 16:58 #16| 0

@Redsox

Cool initiativ, men det er virkelig sent. Personligt vælger jeg ikke at købe, da jeg allerede har lagt mange timer i min research. Og så ville jeg føle at den var lidt spildt.

Er det forresten dig der vandt euro sofaen? Har altid spillet sofaen, fandme fedt. Især i gamle dage, da man, hvis man var under 15(tror jeg det var), kunne deltage i en speciel pulje og vinde en træningskamp hvor man startede inde for Brøndby. Jeg var sick tæt på at vinde den, men måtte tage til takke med en tredjeplads :-/ Det havde ellers været et minde for livet!

10-06-2010 17:02 #17| 0
OP

Sofaliga er navnet på spillet hos www.politiken.dk

I tidligere tider sad Drommeholdet.dk på magten, men den er meget mere spredt nu. Vi forsøger så vidt muligt at appellere til alle markedets spil.

Holdet.dk er klart den bedste platform, her er fokus lagt. Sofa er lidt anderledes, mens midterfeltet minder meget om Holdet.dk

Så ved at tage Holdet.dk og Sofa mener vi har tingene dækket ok. Der er plads til udvidelser med alle spil, men nu prøvede vi med denne ene ekstra kollonne.

Why do it? Hvis der er et marked, kan rødsokken ikke lade være. Personligt synes jeg det er ret fint at spillet bliver mere skillbaseret. Tidligere kunne jeg lammetæve 15 homies, fordi jeg var den der brugte mest tid på research.

Nu skal jeg kunne mit kram for at lammetæve dem, og det er på nogle måder et sjovere game når der ikke er dømt luckbox på den første opstilling inden åbningskampen.

Betaling.. kun dankort.
Mit bedste forslag:
Få en ven til at betale, og bed ham maile dig pdf-filen.

Alternativt spørg om nogen vil stake her på PN
:-D

10-06-2010 17:09 #18| 0

TobiasLJ@

Zambrotta starter inde.
Di Natale burde også kunne starte inde som venstrekant.

10-06-2010 17:28 #19| 0

@turbofluen

Det er mig der har vundet Euro Sofaen - 2 gange endda :)

Personligt spiller jeg selv mest Sofaen, da jeg foretrækker at man kan sætte sit hold en gang for alle, og så ikke behøver at spekulere over hvornår der er transfervinduer osv, men bare kan læne sig tilbage og nyde kampene. Det giver selvfølgelig nogle andre taktiske overvejelser, hvor det for eks. er endnu vigtigere at de folk man vælger spiller fast, eller ikke har tendenser til at blive skadet, da man jo ikke har mulighed for at skifte ud undervejs i sofa-konkurrencen.

Det er rigtigt at vi er sent ude med rapporten, men det skal ses som en afvejning mellem salg og hvor præcis den information vi præsenterer bliver. Jo tidligere vi havde sendt rapporten ud, jo mere upræcis ville den blive. Især de allersidste testkampe er vigtige for at få en fornemmelse for hvor holdet står og hvem der starter inde.

Der sker hele tiden nye ting, for eks. er Robben nu lige pludselig blevet erklæret fit nok til måske at spille kampen mod Danmark, hvor bulletinerne for bare et par dage siden lød at hollænderne skulle være glade hvis de kunne få ham med i mellemrunden.

10-06-2010 17:51 #20| 0

Enig, selvfølgelig skal info være så præcist som muligt.

En mulighed kunne have været at udgive for 2 uger siden og så opdatere 2-3 gange til dem der har betalt. Her tænker jeg også primært på, hvordan i kunne have optimeret jeres business model så det kunne blive til lidt mere end et par fadøl ;-)

10-06-2010 18:13 #21| 0

Har ingen venner, så en herinde der vil købe den til mig og maile den? Kvitterer med $10 eller en flad 50'er.

10-06-2010 22:37 #22| 0

bump

10-06-2010 23:59 #23| 0

Rigtigt lækkert produkt. Kan kun anbefales. Hiv de 39 kr. eller under $7(!!!!) op af læderet drenge

11-06-2010 00:26 #24| 0

Vel, betxpert levere ligeledes en VM guide hvor jeg synes deres opstillinger sidder i skabet, at jeg så ikke er enige i deres rene favorit vurdering af grupperne er en anden sag.

Sofaen hos Politiken er klart det fedeste manager spil, de taktiske aspekter der er samt ingen udskiftning er tiltalende.
Især når man spiller inden for cykling, hvor man skal undgå dem der bliver taget for doping undervejs :D

11-06-2010 10:56 #25| 0

Købte drømmeinfo igår og må sgu sige at I har gjort et suverænt stykke arbejde drenge!

En indholdsfortegnelse ville være at foretrække:)

KOM SÅ MED DE KAMPE NU!

11-06-2010 14:19 #26| 0
OP

Tak for roserne...

Årets fighter blev Pimpefar, som til sidst fik tilsendt en gratis udgave pr. mail.


Vi ses under VM - et godt bud på hvor jeg befinder mig er hos Greg på S.A. Bar - Østerbrogade.
www.southafricanbar.dk

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar