$34,5 HU SnG - Sick riverspot w/TP

#1| 0

BovoH2 er generelt ret skidt og kan godt lide at raise fra 4x - 8x preflop med hele sin range. Har været til showdown med AA, hvor jeg flatter hans raise til 160 med blinds på 10/20, og han har J6o som han går broke med på 643K3 board.

Han har også vist guf op når han har lavet de der underligt store raises. Bl.a. TT en gang med et 5xBB raise preflop, hvor han byder et Q højt flop og vi checker til river, og jeg vinder med KQo.

Well, har ikke rigtig set nogle bluffs fra ham, men han har brokket sig vildt i chatten over at være running skidt - kan det være et tegn på tilt og er det et argument for at kalde? Skal jeg bet/kalde, når jeg kun vælger at bette halv pot på river?

En sygt mærkelig linje og umiddelbart er det kun QT/QQKJ der giver bare nogenlunde mening.

Seat 1: dillerboerge (1280 in chips)
Seat 2: BovoH2 (1720 in chips)
BovoH2: posts small blind 10
dillerboerge: posts big blind 20
*** HOLE CARDS ***
Dealt to dillerboerge [A 7]
BovoH2: raises 60 to 80
dillerboerge: calls 60
*** FLOP *** [3 A 6] - pot: 160
dillerboerge: checks
BovoH2: bets 80
dillerboerge: calls 80
*** TURN *** [3 A 6] [T] - pot: 320
dillerboerge: checks
BovoH2: checks
*** RIVER *** [3 A 6 T] [Q] - pot: 320
dillerboerge: bets 160
BovoH2: raises 460 to 620
dillerboerge: ?????

04-02-2010 09:03 #2| 0

Som spillet caller jeg, fordi du har underreppet din hånd på turn.
Kunne godt tænke mig at høre hvor loose du maner han er? Hvis han er så loose/donked som jeg fornæmmer ud fra din beskrivelse af ham, så forstår jeg ikke hvorfor du checkker turn bag? Der må stadig være en del value at hente, elelr hvor light tror du selv han pealer flop?
Kan han ikke peale flop med 6X og 77-KK?
Det eneste der giver mening her er som sagt QT/KJ, QQ vil han skyde på turn.

Men her er imo en hånd hvor metagame virkelig spiller ind. du siger slev at han med stor sandsynlighed er tiltet? Måske er han bare way out off line her? CALL.

04-02-2010 14:48 #3| 0
OP

@ Cawbow

Tror du skal læse hånden igen. Jeg sidder OOP :)

04-02-2010 15:37 #4| 0

Jeg folder den, umiddelbart tror jeg ikke han raiser dårligere på river.

04-02-2010 16:41 #5| 0

dejlig analyse majaline

04-02-2010 17:18 #6| 0

Den type spiller du beskriver er efter min erfaring en forholdsvist almindelig fisk i hu sngs. Typer der helt sikkert kan tage funky blufflinier, der ingen mening giver.
Men han skal altså ret være trickxy/tiltet/fisket for at raise river i skum, da han trods alt bør vide hvor smalt han repper på river og at du altid har en hånd med en vis værdi(eller 45ish), når du c/c det flop og halvpotter river. Din river betsizing er jeg i øvrigt ikke specielt glad for, hvis du ikke har gjort dig nogle tanker om hans riverbluff frekvens, da små/halvpot v-bets inducer en del villians.
Men det er et spot, der afhænger utroligt meget af hvorvidt du tror han virkelig kan bluffe så retarderet, altså hvorvidt han bare er helt væk eller om han giver dig enten meget eller ingen kredit for din sjælelæsnings-abilities - hvor light du tidligere har betalt ham af, hvordan du tror han opfatter dig og hvor tiltet du vurderer han er osv..
Feel, dynamik og historie afgører stort set altid om jeg kalder. Hvis han er bare nogenlunde sane og du ikke har et ry for at herofolde absurd meget, så er det nok et muck, nærmere kan jeg ikk komme svaret uden mere info.

04-02-2010 18:06 #7| 0

Tak skal du have friis, din mening betyder meget for mig. Specielt med den bunke guldkorn du selv læsser af.

06-02-2010 22:21 #8| 0
OP

Tak for analyserne, drenge :)

Valgte at folde i ovenstående spot, men blev ret meget i tvivl. Omvendt synes jeg bare der er ufatteligt få hænder i hans range, som han rent faktisk vil bluffe med i ovenstående spot.

07-02-2010 07:27 #9| 0

Det bliver et snapfold fra min side. Kan slet ikk se os være god her ofte nok.
Dem der comitting (staveplade) raises fra donks på river har jeg brændt mig på rigtig mange gange og det har virkelig sjældent været andet end en monster.
Donks elsker at slowplaye og en hånd som 33/A6 ville overhovedet ikk undre mig at se ham sidde med.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar