$30r €12.5k gtd - JJ i nedern spot

#1| 0

Hey PN!

Villian er dygtig storrensende tour spiller på Boss.
Hero har 3bettet før (samlede bare op), dog ikke Villian, som Hero ikke har dynamik med i denne tour.
Hero har ikke vist lort op, og bliver nok set som godt, friskt spillende.

22 tilbage ITM ved 20 (vi er på boblen)
AVG er ca 27k. Blinds er 500/1000 + 100 ante

Hero i SB 33k JJ
Villian i CO/HJ (husker ikke) 34k

Foldet rundt til Villian, som siger 2500
Foldet rundt til Hero, som 3better til 6100 obv for at snappe skub.

Villian betaler.
HU til flop KK7 (ca 15k)
Hero siger 5100 - igen for at snappe et skub, ikke?

Villian betaler.
Hero tænker: WTF gør jeg nu?

Turn; 6 (ca 25k) (eff. staks er ca 21k.)
Hero checker - aner ikke hvad jeg gør ved skub/bet!?
Villian checker

River; 8
Hero checker - VB?
Villian skubber.
Hero ???

Hvor meget har det at sige at vi er på boblen?
Jeg er overbevist om at han kan bruge boblen til at lægge press, men kan han gøre det i et så indviklet bluff?

Det er ret face up hvad vi har; AA/QQ/JJ, ikke?

Laver han 99/TT (meget sandsynlig hånd) om til bluff på river?

Edit: Efter at have slået Villian op på SS, har jeg fundet ud af at han ikke er storrensende.
Han har AVG BI på $22 41% ROI ca 5k tours og $20k profit.

Hånden blev spillet under antagelse af at han var storrensende.

13-02-2011 02:57 #2| 0

Hero folds

Kan meget nemt se AK/KK og måske KQ blive spillet sådan i position.

Desuden så er 41% ROI over 5k tours imo storrensende. Går ud fra de er spillet på et af de mindre euro-netværk som Bossen eller microgaming? Der er felterne som regel omkring de 2-3-4 mand hvor det er praktisk talt umulilgt at holde en ROI over 100%.

13-02-2011 17:28 #3| 0

Kan bare ikke se hvilke kx hænder han vil kalde et 3bet med pre... Men det nok osse fordi jeg ikke kalder med f.eks KJ der også tænker jeg at andre spillere heller ikke gør det...

Kan faktisk kun se ham have QQ eller ak, hvis han er så nitty at han kun kalder her ... da jeg ikke tror han kalder med f.eks KJ og KQ...

Tror han har damer fordi han checker bagved på turn og jammer riven, men imo ligner det er vbet da han checker turn og når effektive stacks er mindre end potten.

Og tror ikke han laver 99/tt om til bluff da jeg mener at han tror den har for meget showdownvalue

Hvad siger du til at checke floppet bluffcatcher??

13-02-2011 17:34 #4| 0

Lidt klam hånd. Hvem var det?

Da hænder som AQ og luft, der giver op på turn, måske kan være i din range, må man formode, at villain checker sin sd-value bag, når han ikke har kongen eller hus. Så jeg kan heller ikke rigtig se, hvad vi slår.

Flop spiller jeg nok som dig, og ærligt ved jeg ikke rigtigt med turn. Skub fordi han oftere har sd-value-hænder i sin range end floats eller check-kald shove fordi det ikke giver meget mening for ham at shove, når han kan checke bag og induce bluffs/tynde kald. En tredje mulighed er check-fold fordi der nok kommer et sikrere spot. Jeg er obv blank :D

13-02-2011 17:48 #5| 0

Villian var/er sickness3, eller sådan noget :)

Tak for svar.

Jeg synes selv det er et fold. Det vi slår er 99/TT, som ofte tjekker river bag, og ren luft. Det er bare sværet for Villian at have luft her, det skal godt nok være et indviklet move så.

Aktuelt viste han AA op. Jeg vurderede at han bare brugte boblen (im a donk - I know ), og lavede et semi tiltet hero kald.

15-02-2011 04:17 #6| 0

sickness3 er meget str. forward udfra det jeg har spillet imod ham.. dermed ikke sagt han ikke presser folk på boblen, men den slags avanceret ballade laver han nok ikke nej. Og hans ROI er ikke 41%, det er hans avg. ROI du har SS'et dér. Med $22 x 5000 tours = $110000 i BI's og $20k profit er den lige under de 20%, hvilket sammenlagt med hans graf tyder på en MT'ende TAG bumhuntish gut :P

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar