Dø Startours dø.

#1| 0

yo pn.

ALDRIG rejs med startours !!
vi var forsinket 2 timer og 20 min fra Thailand og når ikke vores fly i DK ( Kbh til ålborg )
Vi bliver fanget i kbh og må have en overnatning + ny fly billet til næste dag. (Ialt 1800 kr)
Vi sender bilagne ind på vores extra regninger.
MEEEEEN de vil ikke betale en fucking kr retur, fordi vi ikke er forsinket med +4 timer !!!!!

Er det ikke liiiige lidt for lammo ?

Så det er lige en lille warning !



ARRRGGGHHHHHH !

07-12-2009 14:57 #2| 0

Startours er obv rigged!

07-12-2009 15:00 #3| 0

Standard.

Det er HELT Mange selskaber siger endda alt under 6 timer er INGEN forsinkelse.

Af de store mainstream bureauer er Star Tours de bedste imo

07-12-2009 15:01 #4| 0

ALt hver der indeholder "Star" er fucking rigged... :D

Men jeg har sgu heller ik de bedste oplevelser med det crap company!

X

07-12-2009 15:08 #5| 0

[x] Misvisende overskrift! ;-)

07-12-2009 15:24 #6| 0

Enig Stars er fuldstændig rigged!

07-12-2009 15:26 #7| 0

Gotta love startours

07-12-2009 15:31 #8| 0

Jeg kan anbefale Jasørejser. Lille rejse selvskab, som rejser fra tyskland.. Kanon billigt. vi kom afsted sidste år 12 dage for 5k i Tyrkiet med all inkl

07-12-2009 15:52 #9| 0

Sådan er det vel altid når man køber billeter to forskellige steder? Hvis billetten til AAL havde været købt via startours, så mener jeg de havde hængt på den.

Tough luck, bo i kbh ;)

07-12-2009 15:57 #10| 0

:(

07-12-2009 15:59 #11| 0

Vedr startours havde jeg bestemt også en helt speciel oplevelse. Min unger har til hjemrejsen pakket en rygsæk, med Ipod, mobiltlf, deres overskudne penge, bøger og lidt tøj.

Det glemmer de selvfølgelig da vi skal ud af døren og med bussen til lufthavnen og finder faktisk først ud af det, da vi skal ud af bussen. Fat i en guide, der angiveligt ringer til hotelets guide og gør opmærksom på problemet.

Lander i KBH kl lort og næste morgen, ringer jeg straks til startour`s. Gør opmærksom på hvad der er sket, at hotellet`s guide er informeret og spørger så til om de har fundet rygsækken. Svar: "Har du indbetalt 200kr til SEB-bank for at få denne hjælp" - Øhh nej, lige vågnet - men kan du ikke fortælle mig hvad der er sket. "Nej, ikke før du har indbetalt". Damn (gloser fløj afsted om denne fantastiske service) - men straks løb jeg i banken og lavede en overførsel. Ringe tilbage til startours. Så, nu er pengene betalt. "ja, men det kan vi så se imorgen og så kan du ringe tilbage igen". Wauw, tålmod Henrik - tålmod. Næste dag ringer jeg selvfølgelig til startours. Nå, noget nyt om min rygsæk. "Beklager, men det kan vi ikke udtale os om" - WHAT?. "Nej, du må vente 30 dage og hvis din rygsæk kommer frem - så er det fordi den er fundet og hvis ikke må du betragte den som tabt". Hold kæft, hvor blev jeg grim i min mund.

EDIT: Og den kom aldrig tilbage.

/Henrik

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar