Dansker-Drunk-Cashgame Vegas 2013

#1| 0
Joanna47 skrev:
Hvem er det der stod for det dansker-drunk-cashgame der plejer at være? Det var super hyggeligt sidst jeg var derovre.. Burde vi få arrangeret igen :) Ellers må vi arrangere det i fællesskab, hvis PN er friske :)


Nu fik Dan jo startet det lidt op, så skulle vi ikke se om vi kunne få noget arrangeret?

Hvor og hvornår har det tidligere været arrangeret?

Jeg er selv i vegas med 3 venner fra 18 juni --> 4 Juli
28-05-2013 18:22 #2| 0

Vi prøver lige med et bump en gang. Kan godt være jeg har været for tidligt ude? :)

28-05-2013 19:10 #3| 0

Fedt nok :).
Da jeg ikke kunne komme til Unibet Open, så blev det i stedet en smuttur til US&A. Det betyder bl.a. en god uge i Las Vegas. Jeg ankommer alene til Vegas, så hvis der er nogle danskere afsted mellem d. 9 og d. 17 juni (ca. datoer), så må i gerne give lyd :). Det er ret tidligt på turneringsserien, så der er nok ikke så mange regs - og derfor nok heller ikke så mange danskere.

28-05-2013 21:01 #4| 0

Jeg er der fra ca. d. 12 - 24 juni, og kunne sagtens fristes af lidt drunken dansker game.

30-05-2013 14:19 #5| 0

Jeg er der fra 28-30 Juni - 12(forhåbenlig længere) Juli :) Og er også frisk på til sprøjtecash

30-05-2013 14:25 #6| 0

helst efter den 24 juni. Jeg vil også være med ;-)

30-05-2013 15:05 #7| 0

FEEDT med lidt respons!

Der må være flere PNére der skal til vegas. Skriv jeres datoer her i tråden! IGangStativ!

30-05-2013 15:12 #8| 0

Tror jeg ankommer i starten af juli. Intet planlagt yet...

30-05-2013 15:54 #9| 0

De to gange jeg har været med til det, var det lige inden Main Event.. og på henholdsvis Venetian og ARIA.. mener Kim Frederiksen (Olivsen herinde) arrangerede det begge gange

30-05-2013 19:27 #10| 1

Kunne også godt være frisk. Er der fra 3.-15. juli som del af et større sjak (og er døde penge!).

Kim Frederiksen arrangerede det tidligere og gjorde det godt, fordi vi fik lov til at tale dansk, og folk kunne te sig, som de ville. Dealerne var glade, fordi alle tippede godt.

I forbindelse med Pokerchef-turen i oktober var der et lille drunken cashgame på Venetian, men der gik brok i den, da floor manageren ikke ville tillade dansk ved bordene (selv om alle var danskere). Til trods for at Danske Spil havde en aftale med dem. Hvis der blev en plads åben, gik den til ventelisten, der hurtig blev lang sådan, som vi spillede. En tilfældig spiller, vi kan kalde Pokerchefen, præsterede at give på nakken uden at have kort foran sig ...

Dealerne var til start ligeglade med det danske, fordi der igen blev tippet godt. En enkelt må have følt sig forbigået, for der blev sladret til floor manageren.

Anyway, så kræver det setup, at der lokalt laves en klokkeklar aftale i Vegas med et pokerrum.

Kunne også være et af de mindre, hvor vi bedre kunne få lov at te os. Fx Flamingo eller Planet Hollywood.

07-06-2013 20:00 #11| 0

Skal vi stemme om en dato? Evt den 4.? Jeg kan, hvis der er enighed om en dato, evt. tage kontakt til kim og høre om han har nogle gode råd, eller på anden vis kan være behjælpelig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar