Danske Spil NEM-id boks dukker ikke op

#1| 0

Som overskrift. Andre med samme problem?

26-03-2020 16:24 #2| 0

Skiftede browser til Explorer, så kom boksen ved mig

26-03-2020 16:33 #3| 0

Det er på pokerklienten 

26-03-2020 16:57 #4| 0

Skift til PokerStars. Så kommer den frem igen. :)

26-03-2020 17:17 #5| 0
NicklasNPK skrev:

Skift til PokerStars. Så kommer den frem igen. :)

 

 Hvis man hader rakeback så er det et godt råd :d

26-03-2020 18:11 #6| 0
Supportprofil

Pc eller Mac? Har du prøvet evt geninstallering? Vi har ikke hørt om nogle gennerelle problemer. 

Rasmus


26-03-2020 22:45 #7| 0
Danske Spil skrev:

Pc eller Mac? Har du prøvet evt geninstallering? Vi har ikke hørt om nogle gennerelle problemer. 

Rasmus

 

 



Mac. Har prøvet at afinstallere og geninstallere. Virker på bwin og andre pokerklienter.

27-03-2020 08:35 #8| 0
KarlSmart skrev:

 

 

 

Mac. Har prøvet at afinstallere og geninstallere. Virker på bwin og andre pokerklienter.

Jeg oplevede det samme for et stykke tid siden. Skrev med DS, men jeg fik ikke gjort noget ved det, undlod blot at spille. 
Prøvede igen for en uges tid siden, hvor den startede med at downloade en opdatering. Det virkede, og jeg kunne logge ind. 
ville spille i går, men samme hvide skærm! Intet virkede - geninstallerede uden held. Også Mac her.  

 

27-03-2020 08:59 #9| 0
Supportprofil
KarlSmart skrev:

 

 

 

Mac. Har prøvet at afinstallere og geninstallere. Virker på bwin og andre pokerklienter.

 

 

James Bond skrev:

Jeg oplevede det samme for et stykke tid siden. Skrev med DS, men jeg fik ikke gjort noget ved det, undlod blot at spille. 
Prøvede igen for en uges tid siden, hvor den startede med at downloade en opdatering. Det virkede, og jeg kunne logge ind. 
ville spille i går, men samme hvide skærm! Intet virkede - geninstallerede uden held. Også Mac her.  

 

 Gider i smide jeres screennames til mig? Så får vi oprettet en sag mod GVC med det samme. 

 

Rasmus

 

27-03-2020 09:10 #10| 0
Danske Spil skrev:

 

 

 Gider i smide jeres screennames til mig? Så får vi oprettet en sag mod GVC med det samme. 

 

Rasmus

 

 Kortminister1

 

27-03-2020 09:31 #11| 0

Jeg genlæste lige mailen fra supporten, og jeg tænker at det eneste, der passer på mig er, at jeg har en ad-blocker... Den vil jeg prøve at slå fra. 

27-03-2020 09:53 #12| 0
Danske Spil skrev:

 

 

 Gider i smide jeres screennames til mig? Så får vi oprettet en sag mod GVC med det samme. 

 

Rasmus

 

 

 paxpaxpax eller paxpaxpaxpax 

 

Jeg har ikke ad-blocker, så jeg tænker ikke det kan ikke være udfordringen.

27-03-2020 10:50 #13| 0

Har i prøvet at starte programmet som administrator..  

har før haft samme problem , og det klarede den for mig

27-03-2020 12:27 #14| 0
playtowin skrev:

Har i prøvet at starte programmet som administrator..  

har før haft samme problem , og det klarede den for mig

 

 Niks, er ikke sikker på det er så lige til på mac?

27-03-2020 12:28 #15| 0
Danske Spil skrev:

 

 

 Gider i smide jeres screennames til mig? Så får vi oprettet en sag mod GVC med det samme. 

 

Rasmus

 

 

 Håber du kan finde en løsning inden søndag :)

27-03-2020 13:56 #16| 0
Supportprofil
KarlSmart skrev:

 

 Håber du kan finde en løsning inden søndag :)

 

Det er meldt videre til vores udviklere, men en løsning kan ikke nå at blive implementeret til på søndag. Desværre. Jeg lover at følge op på sagen her, når der er nyt fra vores udviklere.

/Matthis

27-03-2020 15:06 #17| 0

Det sker tit for mig, plejer at genstarte min computer så plejer det at virke

27-03-2020 23:47 #18| 0

 

 

Hvor er det bare surt, når man lige har lyst til at spille lidt efter arbejde...

 

Party må da snart få en Mac-klient... Ellers er det tilbage til Stars - man kan mene om dem, hvad man vil, men teknikken fungerer sgu.

31-03-2020 19:49 #19| 0
Danske Spil skrev:

 

Det er meldt videre til vores udviklere, men en løsning kan ikke nå at blive implementeret til på søndag. Desværre. Jeg lover at følge op på sagen her, når der er nyt fra vores udviklere.

/Matthis

 

 Muligvis en hurtig rykker, men er der nogen form for deadline? Mere ift. om man bør starte en rulle hos en anden udbyder.

31-03-2020 20:14 #20| 0
Supportprofil
KarlSmart skrev:

 

 Muligvis en hurtig rykker, men er der nogen form for deadline? Mere ift. om man bør starte en rulle hos en anden udbyder.

 

I forhold til den videre sag herfra må andre end dem der har providet screenname gerne smide en mail til undertegnede på [email protected]

 

Når der er nyt i sagen og ting skal testes tager vi det på mail i stedet for herinde. Og jeg håber der er nyt meget snart :)


@jer der har oplyst screenname

I får en mail på den mail der er tilknyttet jeres Danske Spil konto så snart der er nyt.  

Rasmus

 

Redigeret af Danske Spil d. 31-03-2020 20:16
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar