Dansk Pokerforbund - Ladbroke

#1| 0

Hej !!

Er det normalt at det tager lang tid af få overført sin penge fra DPF til Ladbroke ??

Har nu været medlem af DPF siden August/September 2006.
Ved indmeldelse fik jeg afvide at 200,- kr. ville blive overført til min Ladbroke konto.

Jeg har nu skrevet til DPF mellem 10 og 15 gange.
Nogle gange har de svaret andre gange har jeg fået en kvittering på at mailen er læst men ikke noget svar.

Nogle svar har været meget arrogante andre meget forstående og venlig alt efter hvem, der har svaret.

Sidst jeg skrev til DPF var i mandags og de har endnu ikke svaret, måske de er trætte af mig.

Hvad skal jeg gøre for at få mine penge overført ??

Håber at andre nye medlemmer har fået en bedre behandling end den jeg har fået.

Med de venligste hilsner

BarcardiMe

19-01-2007 08:45 #2| 0

Er du sikker på at de oplysninger du har givet dem er 100% korrekte. Hvis der har indsneget sig en lille fejl, går det galt.

Skriv til poker manager, og spørg dem ellers på du henvende dig til Carl ude i forbundet.

19-01-2007 08:53 #3| 0

De er ufattelig sløve derude, bare bliv ved og henvend dig, men de bør gør noget ved det, kan ikke passe man skal vente et halvt år, hver eneste gang, man skal havde noget fra dem......
Et halvt år er vel og mærket, hvis man konstant henvender sig, ellers tager det længere

19-01-2007 09:04 #4| 0

Har oplevet det samme... ¨Har fået mine penge for lidt tid siden dog, men ikke med hjælp fra DPF.!!!!!!

Prøv at skriv til ladbrokes danske kundeservice, de burde kunne hjælpe dig...

Held og lykke..

19-01-2007 09:07 #5| 0

De har for længe siden fået de rigtige oplysninger.
Ladbroke har også været inde over sagen og lige lidt sker der.
Carl er den eneste, der har været venlig og positiv i mailsene.

Nu er jeg blevet stædig og ville have mine penge

19-01-2007 09:26 #6| 0

Jeg Havde også problemer med at få de 200kr. efter at have givet mine oplysninger 2 gange. derfor skrev jeg til Carl som var meget hjælpsom.
Så gik der 2 uger efter så kom de ind. så jeg havde i hvert fald en god service fra forbundet af.

19-01-2007 10:04 #7| 0

Det er Carl der står for det administrative derude. Han er dygtig, men der immervæk meget papirfnadder der skal ordnes med 4000 medlemmer.
Men selvfølgelig er det ikke iorden at vente så længe,.

Hvad skrev carl egentlig i det mails du fik retur

19-01-2007 10:55 #8| 0

Kan ikke huske hvad Carl skrev, men det var positivt og VENLIGT. Det samme kan man ikke sige når der bliver svaret af en der hedder Frederik.

19-01-2007 12:25 #9| 0

Jeg nævner det lige for Carl når jeg ser ham, det kunne jo være der fandtes en naturlig forklaring.

gl

19-01-2007 12:55 #10| 0

@Alle.

Selvfølgelig skal medlemmer have deres gave !

BarcardiME har oprettet 2 konti hos ladbrokes, hvilket somn bekendt er ulovligt, og på skift opgivet os det ene og det andet !

Dette er meddelt Barcardime og Ladbrokes.

Vi Håndterer vel 10-15 gaver dagligt og langt hovedparten kører smertefrit, men desværre er der en der nogen der volder problemer.

Vi oplever desværre en del medlemmer, der ikke kan finde ud af at opgive rigtigt brugernavn, og det giver store problemer når en ladbrokes medarbejder efterfølgende ikke kan finde kontoen.

19-01-2007 13:05 #11| 0

Husk, at det vi skal have er kontonavnet, ikke aliaset !

19-01-2007 13:08 #12| 0

Der VAR en naturlig forklaring

19-01-2007 14:45 #13| 0

Der gik mindst 3 uger da min skulle ind for lang tid siden...

Så glemte jeg at tjekke i 2 uger og glemte samtidigt mit password, da jeg ville tjekke igen "gættede" jeg forkert 3 gange og fik lukket kontoen :)


Syntes det fortjener klapsalve.. :)

Har aldrig fået den åbnet igen.. doven-genet har slået til igen.

19-01-2007 15:36 #14| 0

Alt den rakeback der ligger i det tilbud... hvem får den?

21-01-2007 18:08 #15| 0

Ja !! Det er rigtigt at jeg havde to konto navne. Ladebroke havde ved en fejl ikke slettet den ene konto selv om de havde lovet mig det. ALT DETTE VAR I NOVEMBER OG DER ER ENDNU IKKE SKET NOGET. DET ER 2 MÅNEDER SIDEN.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar