Connection lost

#1| 0

Andre der oplever hyppige kortvarige netværksproblemer p.t.?

P.S. Jeg har en Tele2 ADSL på Rosengårdcentralen i Odense.

Hergo

08-02-2007 13:10 #2| 0
OP

Bump;

08-02-2007 13:14 #3| 0

Hey,
Det må jeg sige jeg også gør og har gjort den sidste uges tid.
Jeg har osse Tele2 ADSL på Rosengårdcentralen....
Har du osse haft problemer i et stykke tid?

Troede det var pga en router jeg lige havde købt, men måske ikke....

08-02-2007 13:21 #4| 0
OP

Hej Hilda_10

Problemet har også stået på hos mig en uges tid.
Jeg har desuden en kollega som også oplever problemer.
Det tyder på at Tele2 Må se at få gjort noget ved det.
Jeg har kontaktet deres support i dag.
Jeg håber du vil gøre det samme så de kan se at det ikke kun er mig der har problemet.


Hergo

08-02-2007 13:27 #5| 0

Jeg vil fluks gå ind og finde nummeret og give dem en ordentlig røffel, så det kan komme til at fungere optimalt igen.......

08-02-2007 13:36 #6| 0

gl ;(

Tele2 er de største svinemikler og røvhuller der overhovedet ER at finde.

Det eneste der (nogle gange) virker er selv at være en rigtig røv imod dem man får fat i derinde - og det er sgu ikke fair, trods alt ikke telefonpassernes skyld at de arbejder for et korrupt og latterligt amatørfirma.



Held og lykke igen :) ;)

08-02-2007 13:41 #7| 0

@Hergo
Nu har jeg ringet og fik at vide jeg skulle genstarte min computer og trykke F8 adskillige gange og så ind i fejlsikret tilstand med netværk - logge mig på som administrator og så prøve at spille poker på forskellige klienter.
Hvis den så ikke smed mig af, er det fordi der er et program på min computer der driller......

@Babeee

Tak for de opmuntrende ord....men ja du har sandelige ret... det er første gang jeg har oplevet et sted hvor man skal trykke sig videre 17 gange... hold kæft en jungle!!!!!!!

08-02-2007 13:47 #8| 0

Det er helt galt - ikke bare (manglen på ordentlig) kundeservice, men den laaaange ventetid (som regel), omstillingsprocesserne, "du skal lige snakke med min kollega - klik - dut - duuut - duuut" (=smidt af linien), deres evne til IKKE at ringe tilbage når de har lovet det - jeg kunne blive ved.

Og jeg mener, med den begrænsede erfaring jeg har udi internet og computere (har arbejdet for Dansk Bredbånd - ligeså slemt, hvis ikke værre end Tele2 :p), ja SÅ er det altså sjældent at TO forskellige mennesker i SAMME område har computere der opfører sig ENS ;)

Sagde du at der også er andre der har samme problem?

08-02-2007 13:51 #9| 0

Ja jeg sagde at der var flere i området der havde de samme problemer, men han fyrrede bare den smørre af og så var jeg velkommen til at ringe tilbage, hvis det ikke virkede.
Chancen for at komme til at snakke med den samme er vel større end at floppe en str8 flush. Så ringer man der ind og efter 15. min kommer til at snakke med en anden der har en heeelt anden idé....OMFG!!!!!!!!!!

08-02-2007 13:52 #10| 0
OP

@babeee

Yep har en kollega der har samme problem, samme udbyder og samme central.
Den melding Hilda har fået skal da prøves men jeg mener det er højest usandsynligt at det er det der er problemet.

De har "opgraderet" deres udstyr på centralen for nyligt og lur mig om ikke der en konfigurationsfejl på deres nye udstyr.

Hergo

08-02-2007 13:56 #11| 0

Præcis. Det er til at blive syg i bolden af.

Men som i meget andet er tålmodighed vejen frem. Bare bliv ved at ring til dem - send evt. tlf regningen til dem bagefter.
Selvom tålmodighed er kodeordet, kan man dog godt tillade sig at råbe og skrige og snakke med store ord når det kommer til Tele2 - de har trods alt et system hvor (nogle af dem) skriver ned at kunden har "sagt dit og dat", derfor kan nr. 10 du får fat i godt se at du har klaget 9 gange (måske er det så skrevet ned de 5 af gangene, men 5 er stadig mange gange) før du fik fat i ham/hende, og netop derfor kan du godt tillade dig at være strid ved nr. 10. Men det ved de vist også godt selv ;)

gl :p jeg har selv været gennem en lignende smøre.

08-02-2007 13:58 #12| 0

Hergo -

Det er jo HELT forrykt det der, så :/

Hvis du gider, kan du jo måske få så mange som muligt til at ringe ind og klage. Det er jo sygt hvis de ikke selv kan se at det ikke er computerne der er noget galt med.

08-02-2007 14:00 #13| 0
OP

@Babeee

Er i gang. Er blandt andet derfor jeg poster herinde.
Har haft fat i Tele2 support før, og er godt klar over at jo flere der klager jo bedre.

Hergo

08-02-2007 14:02 #14| 0

Gl :)

Iøvrigt en sjov ting at der er vildt lang ventetid på support - men hvis man trykker sig igennem til "vil du gerne vide mere om Tele2's priser og forbindelser" - så kommer man igennem PRONTO!

Skide smarte røvhuller.. Æv! :)

08-02-2007 14:07 #15| 0

Har haft samme problem. Meget kortvarige, men MONSTER irriterende connection probs. (Vanløse, Kbh)

08-02-2007 14:08 #16| 0

Ja det er sgu meget mystisk. Jeg har lige haft ringet derind igen og snakkede selvfølgelig med en anden...som sagde at han da ikke havde hørt noget om der var problemer i Odense og de IHVERTFALD ikke havde opdateret noget siden først i januar.

Men han var da så venlig han straks ville gå videre med det...om det så er til papirkurven eller hvad, skal jeg lade være usagt...

08-02-2007 14:10 #17| 0

Plz ring ind og brok jer... alle der er Tele2 kunder og folk som bare vil give en hjælpende hånd ;-)

Tlfnr: 88 80 80 81 - tryk 1 4 2 2 for at blive viderstillet og vent så i 3-10 min. og klag så vores sag ;-)

På forhånd tak!

08-02-2007 14:20 #18| 0

"din oplevelse som kunde betyder meget for os"

Oh yeah!? :S

:p



Har lige ringet og brokket mig på jeres vegne. Ved ikke om det hjælper - men ham jeg fik fat i sagde at de godt er klar over det at der er problemer i Odense :p

Ps: Foldede lige kongerne på et flop der hed 974 mens jeg snakkede i tlf, så det har bare at ha' hjulpet!!!

08-02-2007 14:32 #19| 0

Tak du er en ven i nøden!!!
Altid noget de har indset der er problemer her omkring!!!
Hvordan kan du folde dem der???
DU er vidst meget tight.....eller... godt read???

08-02-2007 14:39 #20| 0
OP

Takker mange gange Babeee.

08-02-2007 14:40 #21| 0

:p ja, det VAR med fuldt overlæg! Øhmm, ja, øhh, jeg mente at han sad med 94 såøøh, ingen grund til at overspille KK i den situation, vel?

:) Håber det løser sig, der er ikke noget mere ulideligt end at have ustabilt internet + blive behandlet som spedalsk af kundeservice, når man prøver at få hjælp :p

08-02-2007 14:46 #22| 0

Jeg er imponeret..... sikke et read... viste han dem op bagefefter??? ;-)

08-02-2007 14:48 #23| 0

Nej!?

Og nu er jeg ude!? *lol*

08-02-2007 14:50 #24| 0

Tsk tsk....sådan går det osse tit for mig.... ;-)

Op på hesten igen og ryk evt. ned i limit..... :-)

08-02-2007 15:02 #25| 0

fold preflop og ryk ned i limit

09-02-2007 12:08 #26| 0

@alle

Har lige snakket med Tele2 support og de indrømmer nu, at fejlen med 90% sikkerhed ligger i deres hardware på centralen. Men hvis man stadig har problemer syntes jeg, at man skal ringe ind igen og igen.

Syntes nu ikke ventetiden har været alt for slem. Var nummer 3 i køen og det tog små 4 min. Det kan jeg sagtens leve med...

Kim

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar