Champions League 06/07

#1| 0

Ahhh, endelig er ventetiden ovre, og man kan nyde CL igen!

Der skal selvfølgelige donkes lidt penge af på det, så here goes dagens tips (fra unibet):

PSV Eindhoven - Liverpool
X
3.10

Olympiakos - Valencia
X
3.15

Sporting Lissabon - Inter
2
2.10

Galatasaray - Bordeaux
X
3.00

Chelsea - Werder Bremen
( Over/Under , Antal mål scoret )
Under 2.5
2.00

Roma - Shakhtar Donetsk
( Over/Under , Antal mål scoret )
Under 2.5
1.75

Spilles som tripler, firlinger, femlinger og en enkelt 6-ling.

Total indsats: 520.

Mulig gevinst: 17848 ;)



12-09-2006 19:08 #2| 0

Hvad med barca levski? 0-1 1 ser MEGET godt ud, eller hvad?

12-09-2006 19:17 #3| 0

Liverpool vinder !
nuff said....

12-09-2006 19:36 #4| 0

Her kommer lige en analyse jeg biksede igår.

Lyon-Real Madrid
Tip: 1X
Odds: 1.50 (sælg 2-tal til odds 3)
Bookie: Betfair
TV: Viasat Xtra
Spilstop: Onsdag d. 13/9-06 kl. 20.45

Lyon tager imod Real Madrid i Champions League rundens måske største brag. Kampen er en gentagelse af ydmygelsen fra sidste sæson hvor Lyon tævede Madrid 3-0 og umiddelbart vurderer jeg Real til at få det lige så svært i år.

Lyon er startet som forventet i den hjemlige liga. 4 sejre og en uafgjort er ganske pænt af et hold der trods alt har en del VM spillere at tage hensyn til i de første par kampe. Holdet har i sommerpausen mistet Diarra til netop Real, men har samtidig fået købt godt ind. Den nye Diarra (Lens), Squillaci (Monaco), Toulalan (Nantes) og Kim Kallstrom fra Rennes ser ud til at blive nogle spændende nyindkøb. Det bliver dog nok kun Toulalan og Squillaci som starter inde mod Real og det siger alt om styrken i truppen. I weekendens kamp mod Troyes valgte Houllier at spare en håndfuld spillere, så fokusen er helt sikker 100 % på Real kampen. Det er endnu lidt svært, at forudsige en startopstilling til onsdagens kamp. Truppen er fyldt med klassespillere og ligegyldigt hvordan man vender og drejer det, så er det ren kvalitet.

En mulig startopstilling:
Coupet, Abidal, Cris, Squillaci, Réveillère, Toulalan, Juninho, Malouda, Tiago Mendes, Fred, Govou.

Jeg tror Houllier satser på Govou frem for Wiltord og at klassespillerne Kallstrom og Carew må nøjes med indhoppertjansen.

Real Madrid varmede op til Lyon kampen i La Liga med en overbevisende 4-1 sejr over nyoprykkede Levante. Levante fik også seriøse prygl i sæsonens første kamp (0-4 mod Sevilla), så det skal man nok ikke lægge så forfærdeligt meget i. Holdet ser ud til at have stabiliseret sig med tilgang af Cannavaro, Diarra, Emerson og Nistelrooy. Alle fire ser ud til at gå direkte ind i startopstillingen og samtidig ser det ud til at Cassano har fået længere snor. Til kampen mod Lyon må man undvære Salgado (skadet), Helguera (ikke udtaget) og Ronaldo (skadet). Det betyder at startopstillingen ligner noget nær denne:

Casillas, Roberto Carlos, Sergio Ramos, Cannavaro, Pavon/Mejia, Becks, Emerson, Diarra, Cassano, Raul og Nistelrooy.

Fabio Capello er normalt en ret defensiv træner, så det virker lidt underligt at han satser på en 4-3-3. Jeg kunne godt mistænke ham for at lave det om til en 4-4-2 på onsdag. Cassano som venstre midt eller måske ryger han på bænken og Guti kommer ind.

Lyon er generelt et meget vanskeligt hold at spille imod og deres hjemmebane er normalt uindtagelig. Sidste år hed deres hjemmebane-statistik i den franske liga 13-4-2 (40-16). Real Madrid er kronisk svingende ude hvilket til dels skyldes at de oftest kun kan spille én vej på banen. Deres udebane-stats for sidste sæson i La Liga var 9-6-4 (30-19). Lyon vandt alle hjemmekampe i sidste sæsons CL - dog undtaget 0-0 hjemme mod Milan i kvartfinalen og flere af dem ganske overbevisende.

For mig at se virker Real en del stærkere end sidste år. Holdet er dog stadig utroligt offensivt og det går måske nok mod Levante og lignende bundhold, men ude mod Lyon kommer deres defensiv på en gevaldig prøve. De bliver nok presset tilbage og det er deres spillestil/materiale slet ikke til. Holdet har stadig flere offensive luksusspillere: Beckham, Cassano og Raul, og deres defensive kvaliteter er stort set ikke-eksisterende. Lyon har det psykologiske overtag fra sidste år (3-0 hjemme, og 1-1 på Bernabeu) og jeg kan ikke se dem vinde i Lyon. Oddset på Lyon lokker også gevaldigt (pt. odds 2,52), men indtil videre føler jeg at oddset på en 1X halvgardering er ganske pæ

12-09-2006 19:51 #6| 0

Jeg tror meget på Valencia iaften- de har forstærket sig meget inden denne sæson.
Desuden er de uhyggelig stærke på udebane- qua deres fantastiske kontraspil. Sikkert 2 tal;-)

12-09-2006 19:51 #5| 0

Jeg tror meget på Valencia iaften- de har forstærket sig meget inden denne sæson.
Desuden er de uhyggelig stærke på udebane- qua deres fantastiske kontraspil. Sikkert 2 tal;-)

12-09-2006 20:31 #7| 0

God analyse Fantasto. Spiller den også.

12-09-2006 20:39 #8| 0

Euforbos, isaac, unique og kasper:

Fint nok, at I tror et bestemt hold vinder, men hvad gør det? Sgu idiotisk ikke at forholde sig til, om oddset på udfaldet er det rette.

Jeg fatter simpelthen ikke dem, der kun spiller hos en enkelt bookie (hvis de altså gør det for at vinde penge).

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

12-09-2006 20:47 #9| 0

Ro på dokkie.

Læs mit første indlæg: "donkes penge af". Det er en hyggekupon. Så jeg har lidt geil at følge med i.

Har en konto hos Betfair som jeg normalt bruger når jeg spiller "seriøst". Spiller måske 1-2 bets om ugen, dvs. kun når jeg mener der er stor værdi.

13-09-2006 00:29 #10| 0

Herligt med nogle tips herinde fra drenge, tak!

Indsats: DKK 100.00 Total odds: 25.79
Udbetaling: DKK 2,579.20 Mulig gevinst: DKK 2,579.20

X Galatasaray - Girondins De Bordeaux
3.20 Vundet

X Psv Eindhoven - Liverpool Fc
3.10 Vundet

2 Olympiakos Pireus - Cf Valencia
2.60 Vundet

Må de yngle!

13-09-2006 00:35 #11| 0

@dokkedal

hørt om lir?

14-09-2006 05:55 #12| 0

kaspernj:

Hørt om at læse et indlæg igennem ellers skal jeg gerne quote sidste del af mit indlæg for dig:

"Jeg fatter simpelthen ikke dem, der kun spiller hos en enkelt bookie (hvis de altså gør det for at vinde penge)."

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

14-09-2006 08:54 #13| 0

@Dokkedal

"Fint nok, at I tror et bestemt hold vinder, men hvad gør det? Sgu idiotisk ikke at forholde sig til, om oddset på udfaldet er det rette."

- Gætter umiddelbart på det var ovenstående "quote" der blev kommenteret på...!

Og der er jeg iøvrigt 100% enig med drengene!

/Daniel

14-09-2006 10:33 #14| 0

Cheiron:

Fint nok, men jeg er så meget en vindertype, at jeg VIL vinde i alt. Jeg spiller sgu ikke for sjov, men for at vinde og lave penge.

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

14-09-2006 12:09 #15| 0

Tak for tippet om lyon. Ramte lige en nice kombi med dem og valencia til odds 6.

14-09-2006 20:36 #16| 0

@Dokke

"Fint nok, men jeg er så meget en vindertype, at jeg VIL vinde i alt. Jeg spiller sgu ikke for sjov, men for at vinde og lave penge."

- Men her må du nok forholde dig til at folk er forskellige, og at andre kan se anderledes på det! Nogle gange har man lov til at spille et -EV bet KUN med hjertet for "lir-value"...!

14-09-2006 21:04 #17| 0

@ cheiron-præcis

@dokke

Er du også typen der til et friendly homegame ikke kan hygge dig men bare SKAL vinde?

Ligesom et homegame med gutterne for det meste drejern sig om hygge, er det samme tilfældet det samme(for mit vedkommende) med odds. Det er en smule sjovere at se bold emd gutterne og ha lidt odds på siden:-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar