Betting 30/03 :)

#1| 0

Vi prøver igen :)

Den her gang og fra nu af, bliver mine fanboys og haters ikke feed..


BOS Red Sox0.0 @ 1.90
kr Single

SF Giants0.0 @ 1.80
kr Single

FLA Marlins0.0 @ 2.10
kr Single

PHI Phillies0.0 @ 1.58
LA Dodgers0.0 @ 1.71
Doubles, 1 Væddemål



Held og lykke idag...

30-03-2011 13:04 #2| 0

Hvis du har din fantastiske betting side, hvorfor skal vi så spammes med dine stortabende spil herinde også? - og tag nu bare i mod den grudge - any grudge!

30-03-2011 13:11 #3| 0
ROI: 247.11% (11)

Spænd nu bare og lad manden poste.

30-03-2011 13:31 #4| 0

Ok Punching i denne tråd vil jeg lade være at le af dig, og det er fint at du ikke vil latterliggøre dig selv i denne tråd og forhåbentligt også fremover. Men gider du ikke være sød at argumentere for dine spil. Hvorfor har du valgt dem som du har gjort? Hvor har du fundet de bedste odds? Hvem Pitcher og hvorfor har pitcheren en edge osv. osv. osv. Tvivler på at der er nogen inklusiv mig selv der kan bruge 4 bets hvor du har sat 1x2 til noget som helst. Det er da heller ikke utænkeligt at jeg ville prøve et af dine bets en dag hvis du blot vil argumentere for hvorfor du har gjort som du har gjort, og kan argumenterer for hvorfor du ser value.

30-03-2011 14:16 #5| 0
ROI: 91.58% (594)

@Punching

Interessant overskrift.... Lever, ånder og better i bedste velgående... Tog bare Toffees kloge ord som han skrev i en post for et par uger siden til mig...

30-03-2011 14:18 #6| 0

@Miwala,

Hvad handlede det om ?

Savner dine bets, øv øv....

//Jesper

30-03-2011 14:21 #7| 0

Må jeg spørge hvem der har voted down til mit indlæg? Det er da noget af det dummeste jeg har set herinde i lang tid?

30-03-2011 14:30 #8| 0
ROI: 91.58% (594)

@Kousted

"Jeg ved faktisk heller ikke hvor sundt de her "betting-tråde" er. Jeg mener, poster jeg foreslag, så har jeg gjort et stykke arbejde inde. Prøvet så vidt at tage mine forbehold. Men pt. virker det som om, at der bliver lagt spil ind fra selv en familie-far som lige var på tanken for også at hente smøger og den ugelige lotto-kupon. Folk poster bare fra højre og venstre.

Og folk går kun op i deres egen succes. Det her er klart måden til "vi" ikke vinder på. Måske jeg skulle prøve lytte til hvad jeg skriver, både undgå at læse med herinde og undgå poste tips.

Hvis vi vil lave penge, så tror jeg at ”betting-trådene” skal strammes gevaldigt op."

Ovenstående var hvad Toffees skrev og det har han jo helt ret i... Har stadig ikke fundet ud af hvordan man laver en blog herinde men når det engang lykkes for mig vil jeg poste igen.... Men kan da smide dig nogle bets på PM og så er det jo op til dig selv om du vil bruge dem....

Mvh Mika

30-03-2011 14:34 #9| 0

Miwala@ Er helt enig..

Ude i venstreside lige under pokerforum står der pokerblogs. Der trykker du og den side du kommer på, står der så Opret din blog her.

Glæder mig til at følge dem :)

30-03-2011 14:35 #10| 0

Jeg tillader gerne på en test at lade en eller to bruge gnitteb. Så kan man også følge jeres stats..

30-03-2011 14:37 #11| 0
ROI: 91.58% (594)

@Henze05

Tak, så langt er jeg med :-) Problemet opstår når jeg bliver sendt videre til Mypokerblog.com.... Kan ikke se hvordan jeg forbinder pokernet med den blog som jeg opretter på den side der bliver linket til når jeg trykker opret blog

30-03-2011 14:46 #12| 0

@punching som i feks jeg laver forslag i en uge derinde? eller hvad mener du?

@miwalwa, jeg ville da gerne være med i et pm system, så kan jeg shippe lidt fodbold bets fra tid til anden.

30-03-2011 14:47 #13| 0
ROI: 0% (0)

@ Miwala

Selvfølgelig er der noget sandt i udsagnet fra toffees. Men at stoppe med at poste bets synes jeg ikke er nødvendigt.
Jeg falder i kategorien "familiefædre" med hyggeodds, som jeg indimellem har postet. Jeg tror dog godt, at alle kan skelne skidt fra kanel, forstået på den måde, at det er tydeligt hvem, der har gjort meget ud af at finde de bedst spil og hvem, der mest spiller på deres favorithold eller den kamp, som kommer i TV.

Jeg har somme tider kopieret nogle bets fra dig eller andre af de "tunge drenge" og synes ligesom Kousted, at det er er træls, når I ikke poster bets.

Så jeg håber da, at alle de "tunge drenge" igen vil dele deres viden/odds med os andre.

Evt. kunne man lave to daglige bettingtråde - en betting pro og en betting familiefar. Så er det så op til den enkelte at vurdere, hvor man hører hjemme :-)

30-03-2011 14:48 #14| 0
ROI: 143.52% (86)

lols hvorfor er det folk poster hvis de ikke gider se det, i ved at 100,1% af de indlæg punching laver er ubegrundet ludoman tips. Alligevel har i ham ikke på ignore, da det jo tydeligvis er til gene for jer at han poster.

Smid ham på ignore eller lær da forhelvede at holde jeres kæft, ja manden er uintelligent suprise, hvorfor skulle man i længden smide vindende tips ud til højre og venstre på et random online forum ? giver jo ingen mening at dele ud af sit arbejde, medmindre i anser det som velgørenhed, og derfor lige skal tjene lidt ekstra til PN'erne. Hvis jeg i længden skulle lave tråde som punchings, så ville jeg personligt forslå modsat af eget spil i håb om at nogle sites måske ville rykke det odds man var interreseret i.

Personligt bruger jeg nok nemt 1t per bet, det er altså arbejde jeg selv ligger i mine bets. Hvorfor arbejde for at i andre kan få glæde af det gratis? eneste grund en vindende bettor har til at smide sine tips ud på PN ville være hvis han på senere tidspunkt ville sælge sine tips, ellers så er det jo bare velgørenhed at give andre ens tips.

30-03-2011 15:05 #15| 0
ROI: 0% (0)

@ Incrazy

Det er rigtigt nok alt hvad du skriver, MEN hvis alle havde samme indstilling og undlod at tilbyde hjælp til andre, fordi de ikke ville gøre det gratis, ville en stor del at trådene på et forum som PN nok forsvinde.
For der er vel egentlig ikke den store forskel på at tilbyde bettingekspertise og på at tilbyde et svar i en analysetråd, hvor mange spillere sikkert får sig en AHA-oplevelse og lærer nye ting/tankegange. Eller når en bruger spørger om råd til køb af ny PC, eller en bruger tipper os andre om en god bonus på et site eller en turnering med overlay...

30-03-2011 15:15 #16| 0
ROI: 143.52% (86)

er kæmpe forskel på de 2 ting, når man kommentere en analyse så kan du udvikle dit eget niveau på det, hvis der kommer en faglig debat op og køre over hånden. Samt så lære rigtig mange bedre hvis de forklare andre noget, så man lære at udtrykke sig med de ting man ellers kun har i sit hoved. Så at sammenligne det med en ligegyldig betting tråd er helt i skoven.

Det andet med pc indkøb osv er imo også helt i vejret, de tråde man svare på er normalt nogen hvor ens faglige niveau er rimelig højt, ergo så bruger du måske 30 sec på at svare. Hvis jeg kommentere en tråd om feks pc køb, så sidder jeg jo ikke og tjekker alle tilbud igennem på +20 sites, samt sætter priserne op i forhold til hvad manden modtager for pengene eller ej. Så svare man med et link til en pc som er ok i forhold til hvad manden lige har søgt, og ellers så svare man ja / nej med kort argumentation for hvorfor man ikke ville købe den han / hun selv havde forslået.
Der er jo stor vej fra det til at bruge +1t på at analysere et bet, og så på at skrive en fyldestgørende analyse som folk kan bruge til noget, og så på en 30-60 sec besked.

Det med tour + overlay kan du også vide dig sikker på aldrig bliver mig der tipper om det ^^ men igen sammenligner du timelange indlæg med et 30 sec indlæg

30-03-2011 15:23 #17| 0
ROI: 0% (0)

Mener du så, at hvis en dygtig pokerspiller giver guldkorn fra sig i en analyse, så ligger der IKKE mange timers arbejde bag. Tror du han er blevet en dygtig pokerspiller via åbenbaringsmetoden og blot vågnede op en dag og havde skills?

Ja, selve indlægget tager ikke lang tid, men det er jo arbejdet bag, som batter - ligesom når en better skriver et indlæg med picks.

30-03-2011 15:31 #18| 0
ROI: 143.52% (86)

Self er der mange timers arbejde i diverse poker analyse indlæg, men du vælger igen at læse mit indlæg blåøjet og halvt, rigtig mange af dem som analysere kan selv lære lidt af den analyse de poster, samt så har utrolig mange af dem gavn af at læse andres indlæg. Hvis du kan garantere mig at hvis jeg begynder at poste seriøse betting tips, at jeg kan få det samme til gengæld, så gør jeg det gladeligt, men du sammenlignr med noget hvor du på den ene side deler din viden, og får en masse igen muligvis ikke af alle trådende, men hvis man lære lidt af 50% af analyse trådende så har du lært 50% mere end du nogensinde gør af en betting tråd på PN.

Som sagt, lover du mig hvis jeg poster seriøse betting indlæg, at jeg får det samme igen fra nogen af de andre bettore ? jeg tvivler stærkt på at jeg får andet end hvad punching har kørt, ubegrundet tilfældige terning odds. Hvilket vil sige du deleler uden chance for noget i retur, i analyse tråde får du altid noget igen, om det er marginalt så er det stadig lidt, da maginalerne gør en kæmpe forskel når man kommer lidt op.

At poste en analyse, og på den måde få gang i debatten, og dermed også få svar på egne analser fordi man aktivt deltager i det. Det er en win / win situation, det andet er ren loss

30-03-2011 15:35 #19| 0

@Incrrazy


Kig på de andre to tråde

30-03-2011 15:38 #20| 0
ROI: 143.52% (86)

hvilken 2 tråde og hvorfor ? jeg følger ikke dine tips, eneste grund til jeg poster her er grundet debatten med 7913 smider dig på ignore igen når jeg er done her, no worries, terning kast er sjældent vejen frem i betting men GL med det.

30-03-2011 15:42 #22| 0

Det var mere om din efterspørgsel om en potentiel match..

30-03-2011 15:42 #21| 0

Det var mere om din efterspørgsel om en potentiel match..

30-03-2011 15:43 #24| 0
ROI: 143.52% (86)

well highlight hvad jeg skal læse, orker ikke at kigge flere tråde igennem, ved du afviste en anden som også forslog at overtage for morjen.

30-03-2011 15:43 #23| 0
ROI: 0% (0)

Det kan jeg naturligvis ikke love dig, men det ville selvf. ville fantastisk, hvis det skete...

Som jeg starter med at skrive, så er jeg egentlig ikke uenig med dig.
Jeg ved godt, at hvis man har ekspertise på betting, så repræsenterer det potentielt en værdi, som kan omsættes til kroner og øre (betalingssite).

Min pointe er blot, at et forum får sin næring fra, at forskellige typer viden/ekspertise er repræsenteret. Nogle brugere kan tilbyde ekspertise på eet område, mens andre kan på et andet område. At gøre ens egen ekspertise mere værd end andres, synes jeg måske bare dræber "forum-ideologien" en smule...
Det er korrekt, at der findes personer, som tjener penge på bettingpicks, men der er også personer, som tjener penge på eksempelvis pokercoaching.

Og indrømmet, det kan selvf. diskutteres hvor tidsforbruget ligger og om, hvorvidt det kan sammenlignes!

30-03-2011 15:45 #25| 0
ROI: 143.52% (86)

well eneste grund til jeg ikke mener det kan sammenlignes, er at man får igen ved at poste i en analyse tråd, det gør man ikke i en betting.

30-03-2011 16:53 #26| 0

@Incrzy

Der er den incrazy jeg kender

Lad nu være med at spille for lækker ikk?

Du siger hvor of hvornår så har vi et plo spil.

30-03-2011 17:16 #27| 0

Kamp 32: X
Kamp 36: 1
Kamp 38 Blå

GL.

31-03-2011 01:36 #28| 0

Jeg har snuppet de samme kampe som dig, udover marlins hvor jeg tog ny. Ærgeligt at San fran og Phillis ikke tog sig sammen :/

31-03-2011 01:43 #29| 0
ROI: 143.52% (86)

@Punching

Nu har du selv sat rammerne op og at jeg bestemmer, så vi tager den live, PLO1k dkk - min stack 100bb start stack 200bb - 16t eller til en af os er nede med 10k.

Dog aldrig over 500bb effektivt deep, så hopper vi over til 200bb stacks igen og blot med regnskab over det.

Vi kan nok finde en lokal klub som er villig til at lade os låne chips og borde i de timer hvis de får en lille smule i rake for tiden.

Men når du har tabt dine første 10k, så er du mere end velkommen til at tage 10k mere med. Men så er det mig med ordet om vi spiller videre, da jeg i teorien på det tidspunkt vil have vundet mit hustler bet. Men du har nok ca 95% for at jeg spiller til de 16t er gået, så tag endelig 50k or so med, du når at tabe det hele hvis jeg vælger at tage mig sammen.

31-03-2011 01:47 #30| 0

Du bestemmer lige indtil punchingdove erkender at han er dårligt inde og forlanger at i minimum skal spille plo100.000 før det bliver sjovt for manden med DKs største rulle.

31-03-2011 01:56 #31| 0

Punchingdoves 10 profiler voter down til mit indlæg fordi jeg er spot on.

GL med at få ham til at spille Incrazy selvom alle ved at det aldrig kommer til at ske.

31-03-2011 01:59 #32| 0
ROI: 143.52% (86)

hehe well på et tidspnkt bliver han vel træt af at blive til grin, han vælger at give mig fri snor, og det blev så gjort ved at sætte bettet så jeg aldrig kan tabe det. Dog mest vuderet ud fra mandens plo evner, de er ca lige så nemme at finde som tammies sangtalent var / er / er der et?. Så i teorien kan han ikke bakke ud nu, da han jo gav fri snor uden betingelser.

31-03-2011 02:01 #33| 0

Hvem fanden er Tammie?

31-03-2011 02:02 #34| 0

I teorien :)

Alle ved dog at det ikke kommer til at ske i praksis. Men vil se frem til at læse hvilken undskyldning han fyrer op for i morgen.

Jeg er dog oprigtigt nervøs på mandens vegne da jeg er bekymret for om han inderst inde faktisk føler at han owner pn, og slet ikke er til grin... Ville være et priceless scenarie, men jeg ser det som most likely faktisk.

Edit:

Tammie: www.youtube.com/watch?v=CkVtrW3Ik7E&feature=related

31-03-2011 02:07 #35| 0
ROI: 143.52% (86)

Schultz goddamit, det er danmarks største sangtalent ! Pr0n star number uno

31-03-2011 10:16 #36| 0

Punchingdove=LasseDD ?

31-03-2011 10:57 #37| 0

Morjen - jeg ved ikke hvem det er mest tragisk for, Punching der obv. bare troller for sygt, eller dig der føler en sygelig trang til at prøve at smadre alle hans tråde. Du fatter ikke hvorfor du får alle de minusser !? Jeg har ikke stået for nogen af dem, men forstår da virkelig godt hvorfor de kommer!

31-03-2011 12:34 #38| 0

Hvad sker der med jer og jeres betingelser... hvis i vil spil mod mig så har i spillet.. jeg har ingen intentioner om at møde dig live! Jeg troede vi sku mødes online!


Morjen har du tænkt over din betingelser om vors betting væddemål eller er du blevet pussy?

31-03-2011 13:42 #39| 0
ROI: 143.52% (86)

Du vælger at sige jeg har frie rammer, ergo så har du nu fået sat bettet op, du behøver nu ikke være bange for at møde mig live som det lyder til. Jeg er albert einstein sammenlignet med dig, men ud over det så kan du helt roligt acceptere.

Er jo som sådan ikke de vilde betingelser jeg stiller, jeg vil blot have et game op hvor det er skills som taler, hvor du har tæt på 0% chance for at vinde med dine evner, og hvor jeg som sådan aldrig kan gå der fra som taber, medmindre du vælger at folde alt fra start af til vi er done. Så tror jeg faktisk at du på de 16t kun vil tabe ca 2-3k, så er jo obv den klart billigte måde du kan chickek out på.

Hvis du er så ringe en pokerspiller, så kontroller dit ego, og lad være med at sige jeg har frie rammer, nu har du fået en chance for at bevise at du er andet end snak.

Så prøv om ikke godt du kan få taget mod til dig, jeg kunne godt bruge 10k fra dig af, dog overvejer man lidt om ikke de bare skal kastes væk på en bytur så dine penge for første gang går til andet end prostiuerede og Danske Spil / diverse betting sites.

31-03-2011 14:21 #40| 0

Lad være med at skrive så meget tekst, jeg læser dem ikke.

Har vi et online spil eller ikk?

31-03-2011 15:13 #41| 0
ROI: 143.52% (86)

du bad mig sætte rammerne, nu har du indset at dine nosser er væk og trækker dig. Ynkeligt

31-03-2011 15:17 #42| 0

Synes det er sjovt at folk ikke kan enes om hvilket pokersite en grudgematch skal afgøres på.

Hvor svært kan det være?

Begge overfører "bettet" til en kendt troværdig PN tredieparts bankkonto før matchen.

Matchen spilles på et skattefrit site, mens der railes og dømmes af PN´ere.

Tredieparten overfører "bettet" til vinderen.

31-03-2011 15:22 #43| 0
ROI: 143.52% (86)

well nu fik jeg frie rammer :) jeg spiller ikke online mere, så når nu han tror på sine evner fik han chancen for at bevsie det. Så kan man også se mr.pump, nu han før har truet folk tænkte jeg det kunne være sjovt at se smølfine og hans manglende fysik.

31-03-2011 16:32 #44| 0

Jeg stoppede med at læse efter at du ikke spiller online mere.

Jeg har ikke truet nogen herinde før. Men udfordrer du mig til en slåskamp backer jeg selvfølgelig ikke!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar