Bets 19.04.08

#1| 0

HEY!

Hvis nogle skulle være interesserede, er her mine forslag til spil i weekenden (fokus på dansk fodbold);

Randers – FCK (1-0) X (3,80 @ Unibet)
* De sidste 3 sejre over Randers er alle vundet med én pind! FCK er kendt for at vinde smalle sejre generelt, og det samme ser imo ud til at ske mod Randers!
Der er omkring 30% chance for at bettet går hjem, dvs. value på 114%

Randers – FCK U 2,5 mål (1,76 @ 10Bet)
* Bør være indlysende for dem der følger SAS ligaen…FC scorer ikke voldsomt meget (deres topscorer er Nordstrand med 6 mål…lol? Graulund fra AGF har lavet 12…), og af de 9 bedst placerede hold i ligaen er FCK det hold det gennemsnitligt scorer færrest mål pr. kamp!
6 af de seneste 8 opgør er endt under…!
Dette spil går hjem min. 65% af gangene, betvalue på 114,4%

Brøndby – OB U 2,5 mål (1,85 @ Scandic)
* De sidste 6 indbyrdes opgør er gået under, men denne kamp kan også sagtens gå over…!
Med ca. 55% chance for at vinde spillet, er der lige akkurat 101,8% værdi at finde!

Strassbourg – Lyon (-0,5) 2 (1,73 @ 10Bet)
* Tja…Nr. 1 møder nr. næstsidst i den franske 1. division! Lyon har af de sidste 10 indbyrdes opgør vundet…10!
De vinder vel kampen min. 65% af gangene (konservativt sat imo), betvalue på 112,5%

Glostrup - Brønshøj 2 (1,80 @ Scandic)
*Glostrup ligger på sidstepladsen i ligaen, og Brønshøj er et af de hold der ligger og kæmper om den 2. plads der giver en playoffkamp om adgang til 1. division næste sæson!
Brønshøj har 4 points op til Roskilde på 2. pladsen, og hvis de vil bevare håbet og ikke for alvor vil sættes af, er de nødt til at slå bundholdet idag, hvor Roskilde må formodes at slå Værløse!
Bettet går hjem 60% af spillene; value på 108%

Stenløse – KB 2 (2,30 @ Scandic)
* Stenløse er imo i en sørgelig forfatning i øjeblikket! De tabte senest 3-0 hjemme til Slagelse, i en kamp, de sagtens kunne have tabt 6-0, og hvor de reelt ikke kunne stille noget op mod udeholdets effektive forsvar…og det var egentlig kun midtbanemand N. Helby der skabte en smule fremad banen for Stenløse!
KB bør være en klasse over, et hold der indtil i efteråret inkluderede profiler som ”Zanka” Jørgensen, Lasse Qvist og Mads Laudrup, der alle nu er rykket op på FCK´s førstehold! De tabte godt nok også deres sidste kamp til Slagelse, men de er altså også et væsentligt stærkere hold end Stenløse!
Jeg vil vurdere at KB tager den her min. 50% af gangene, dvs. value på 115%!

Den frække:
Strassbourg – Lyon (1-0) 2 (3,00 @ Scandic)
(Sidste to opgør vundet med 4-0 og 5-0)

Den sikre (uden værdi):
Vejle – Ølstykke 1 (1,30 @ Scandic)

/Daniel

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar