Bet365 vs PokerStars

#1| 0

Hej PN

Jeg har efter en længere pause nu valgt at komme tilbage til online poker. Jeg har sat lidt penge ind på Bet365 for at frispille den first time deposit bonus de har, men jeg er mildest talt ikke imponeret over kvaliteten af deres software. Spillerne på Bet365 virker dog til at være fornærmende ringe, så på den led er der god EV.

Jeg har dog også et first time deposit til gode på PokerStars og overvejer at bare smide hele rullen derind i stedet pga deres suveræne software ift Bet365, og her kommer mit spørgsmål så:

Hvad er jeres fornemmelse på kvaliteten af spillere på Bet365 ift PS? Det skal siges at jeg indtil videre kun spiller micro limits da jeg lige skal have fundet niveauet og fornemmelsen for at multitable igen. Er der ingen forskel på de små levels, eller er spillerne på PS bedre eller dårligere?

05-01-2013 12:16 #2| 0

PS spillene er markant hårdene end Bet365's ditto på alle stakes :)

05-01-2013 12:31 #3| 0

Ville blive på Bet365 indtil videre, i hvert fald til du føler dig tilpas og inde i gamet igen.

05-01-2013 13:00 #4| 0

Jeg har spillet en del nl 20(25) og nl 50 på Bet365 og er lige flyttet til PS.

Meget få games kørende på Bet365 omend der ikke er de skarpeste spillere, deres regs hedder alle noget med 18/16 eller deromkring. Men grundet de få borde er der altid 3 regs minimum pr bord.

Bet365 havde noget CashLadder som gav godt hvis man spillede en del (ved ikke om det kommer tilbage).

Jeg kørte bare træt i af der var så få borde og skiftede dermed til PS.

PS har tons af borde, men der er absolut nogle bedre spillere - omend også mange tosser.
PS kræver at man aktivt tableselecter.

Held og lykke hvad enten du vælger.

05-01-2013 13:25 #5| 0

Raken er mærkbart lavere på stars på de stakes.

05-01-2013 13:37 #6| 0

Tak for de hurtige svar gutter!

Har I også en vurdering af kvaliteten af nogle af de andre sites I spiller på, både mht software og spillerniveaue? Er Bet365 nogenlunde som eksempelvis Betfair, Ladbrokes, PartyPoker etc?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar