BET365 VIP program

#1| 0

Hej PokerNet

Hvornår lavede Bet365 deres VIP program om så man skulle have spillet de sidste 3 måneder for at få sin VIP reward.

Jeg har holdt, hvad man godt kan kalde en længere pause fra Bet365, og begyndte så at spille lidt i slut december igen. Nu opdagede jeg så, at jeg har nok point (7500) til deres 50$ reward, men kan ikke få den før jeg har været bronzestar i 3 måneder.

Jeg kunne måske forstå det hvis det var nogle af deres større rewards, men her snakker vi om bronzestar der kræver 1 point per måned at opnå.

06-01-2013 19:24 #2| 0

Da jeg oprettede min konto i august, læste jeg vilkårende igennem. Da stod det der i hvert fald (bortset fra, at jeg husker det som to mdr, men måske stod der tre).

Der stod også noget om, at pointene udløb efter et år, som jeg ikke helt forstod - har du fanget det?

Redigeret af 7913 d. 06-01-2013 19:31
06-01-2013 19:33 #3| 0

Du skal OPTJENE det pågældende niveau hvor din cashreward er, og så OPRETHOLDE den yderligere 3 md.

Lad os sige du har startet med at spille i dec 2012, dvs 1 jan i år er du blevet bronze.

Så skal du bibeholde bronze status gennem jan, feb or marts.

Du kan tidligst udbetale din Cash Reward pr 1/4.

Absolut noget man skal holde i tankerne når man planlægger sig spil heh.

PS. Sådan har det været et styk tid, var i hverfald sådan også da jeg startede med at spille der i april 2012 (spiller ikke der mere).

06-01-2013 19:39 #4| 0
OP

Som skrevet har jeg ikke spillet der i et stykke tid, og da jeg i sin tid spillede der meget husker jeg ikke den regel.

Da jeg ansøgte denne gang fik jeg en mail tilbage omkring regelændringen, de skrev dog intet om at pointene udløb, så det går jeg ikke ud fra, at de gør. Pointene står også stadig på min konto.

Synes bare det er en fjollet regel omkring bronzestar da det kræver 1 point pr. måned.. men sådan er det jo.

06-01-2013 19:53 #5| 0

Det er noget skrammel. Jeg havde endelig skrabet point sammen til $600, men så var der lidt sygdom osv herhjemme i december, så jeg har spillet ca. 14 hænder. Så nu er det altså forfra!

Men pointene udløber ikke? Nogen, der kan bekræfte det?
Ærligt talt, så fattede jeg heller ikke, hvad der stod, så jeg har nok bare misforstået det totalt :-)

06-01-2013 20:03 #6| 0
OP

Nu har jeg lige læst reglerne igennem og der står de udløber efter 1 år, men har sendt dem en mail for så betyder det nok at de er værdiløse fordi de så burde udløbe her i januar/februar eller måske allerede burde være udløbet.

06-01-2013 22:27 #7| 0
OP

Nå nu har jeg skrevet med dem og som jeg desværre forstår det, så er de tabt, da jeg ikke kan bruge pointene til noget andet.

Godt nok et ringe VIP system når der ikke engang er noget alternativt jeg så kan bruge dem på...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar