Bet365 udbetalingsmetode WFT?

#1| 0

Jeg kunne ikke helt lure hvordan man fik udbetalt sine dollars på Bet365 så jeg kontaktede deres support chat. Jeg er simpelthen så overrasket over hvordan det fungerer at jeg bliver nødt til at dele et uddrag af det med jer her.

Support: Hvor muligt vil vi altid forsøge at udbetale gevinster til samme betalingsmetode, som indbetalingen var foretaget med.

Mig: man kan da ikke se forskel på de dollars jeg vinder kommer fra f.eks. Moneybookers indbetaling eller VISA indbetaling

Support: Det gør vores system. Og i sådanne tilfælde vil udbetalingen blive delt op. Vores udbetalingsprocedure har været det samme i mange år, og det står ikke til at blive ændret.

Mig: kan det virkelig være rigtigt? hvis jeg nu har lavet indbetalinger med 10 forskellige metoder så får jeg hver gang jeg laver en udbetaling penge ud på hver af de 10 betalingsmetoder?

Support: Nej du får ikke pengene udbetalt til alle metoder. Taber du den indbetaling, så vil pengene ikke blive sendt der til. Det er kun gevinsterne vundet med den indbetaling som bliver udbetalt tilbage samme måde.

Mig: jamen hvordan ser I forskel på med hvilken indbetaling de er vundet? er det tidspunktet for indbetalingen der er afgørende sådan at alt vundet efter nyeste indbetaling er vundet med præcis den indbetalingsmetode?

Support: Det gør vores system og betalingsafdeling. De vil vurdere hvor meget der bliver udbetalt til de forskellige metoderne.

Mig: så jeg har selv INGEN chance for at vide hvor meget der bliver udbetalt til hvilken indbetalingsmetode hvis jeg har brugt mere end en?

Support: Ikke hvis du har indbetalt med forskellige metoder. Så vil vi kontakte dig på email, med hvor mange der er sendt til diverse kort.

Mig: og hvad så hvis jeg om et år har lukket min moneybopokers konto, så vil I stadigvæk forsøge at udbetale dertil? undskyld men kan du ikke også godt selv se at det her ikke er særlig smart?

Support: Hvor muligt vil vi altid forsøge at udbetale gevinster til samme betalingsmetode, som indbetalingen var foretaget med.

Mig: men I ved jo ikke om jeg har lukket min Neteller, Moneybookers eller diverse kort jeg har indbealt med år tidligere

Support: Udbetalingen bliver sendt tilbage samme måde. Så er din Moneybookers konto lukket, så vil den fejle og du vil skulle kontakte Moneybookers og få det rettet.

Mig: men hvad hvis jeg jeg har lukket min Moneybookers konto fordi jeg ikke ønsker at have en Moneybookers konto mere, så kan jeg aldrig få udbetalt alle min penge fra Bet365

Support: Så er det med at få din pengene udbetalt inden du lukker din Moneybookers konto eller genåbne den når du vil udbetale.

Det her lyder IMO helt gak. Normal udbetalingsprocedure er da at man får udbetalt det man har indbetalt på hver af de betalingsmetoder man har brugt og så selv kan vælge hvor man vil have udbetalt sit overskud.

09-05-2012 01:07 #2| 0

Det er 100% std. Der var en tråd om det for 1-2 uger siden også. Har selv haft mine kvaler med det men det er sikkerhedspolitikken. Intet at komme efter og std næsten alle steder.

// KD

09-05-2012 01:11 #3| 0

Okay, det er sgu første gang jeg har været udsat for netop det.

Jeg vil gerne fremover kunne trække penge ud til mit VISA og har ikke indbetalt med det endnu. Så det jeg skal gøre er at indbetale en shit load masse penge med mit VISA så jeg fremover kan få næsten alle mine gevinster udbetalt dertil og bare en lille smule til neteller/moneybookers?

09-05-2012 01:16 #4| 0

Eller withdraw hele rullen og lave VISA deposite.

09-05-2012 01:19 #5| 0

Okay. Jeg spurgte ellers om det var seneste indbetaling der var afgørende og fik ikke noget bekræftende svar på det, men hvis det virker at hæve hele rullen og så lave en indbetaling med VISA er det da en hæderlig løsning.

09-05-2012 01:25 #6| 0

Hvis du nu har sat $1000 ind med MB, tabt $500, så sat $500 ind med Neteller, så trækker du ud 50-50 til de to, osv osv...

GL med det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar