Bet365 syge regler!?

#1| 0

Hej PN

Jeg spiller i nat 50 kr (odds 15) på at ingen går til 20 i 4 quarter i NBA kampen mellem Golden state og Cleveland.
Denne quarter ender 17-15, som det kan ses her: www.nba.com/games/20131229/GSWCLE/gameinfo.html?ls=slt

Dog går kampen i overtime - Men går selvfølgelig stadig ud fra at mit odds selvfølgelig er ramt, da det jo står sort på hvidt på oddset: GS Warriors @ CLE Cavaliers
(4. quarter - Først til 20 point)

____
Efter dette væddemål er sat som tabt tænker jo at der må være sket en fejl fra deres side, og går pænt ind og spørger om de ikke er søde og ændre det.
Hvis i orker læse, så beklager jeg min sure tone til den meget flabede supporter, men kunne desværre ikke lige håndtere det, da jeg synes det er SÅ unfair.

Han kommer med argumenter og siger at hvis jeg havde spillet på 1 quarter havde det ikke være med OT, men 4 quarter er inkl OT, og det har det jo altid være - WTF!?

_______________________________

Mikis S has joined this session!Du chatter nu med Mikis SMikis S Vores gratisnummer er 1 800 200 365.Mikis S Hej, velkommen til Live Chat. Hvordan kan jeg hjælpe dig?Daniel Hej

Daniel Jeg har spillet et liveodds på følgende basketkamp: www.nba.com/games/20131229/GSWCLE/gameinfo.html?ls=slt
Som du kan se på linket var der ingen til 20 i 4 quarter.
Mit odds er blevet sat til tabt. Vil du være venlig at ændre dette?

Mikis S Hvilken kamp er det?

Daniel Golden state - Cleveland
Daniel som du kan se på linket.

Mikis S Det er inkl overtidMikis S Før-kampvæddemål inklusive specialvæddemål, Alle før-kampvæddemål inkluderer overtid, medmindre andet er angivet.

Daniel Nej det kan det da umuligt være

Mikis S Liveoddsvæddemål på kampen er INKLUSIVE overtid, Hvis en kamp udskydes eller aflyses efter kampstart, skal der være 5 minutter eller kortere tid tilbage af planlagt spilletid for, at væddemålene stadig gælder.

Daniel Netop - andet angivet
Daniel 4 QUARTER
Daniel det står jo sort på hvidt. ingen til 20 I 4 QUARTERDaniel og det er jo netop hvad der sketeDaniel Hvis det er inklusiv overtid, skal der jo bare stå ingen til 20, eller ingen til 20 i resten af kampen eller sådan noget
Daniel Der er jo i dette tilfælde NETOP angivet andet, nemlig 4 quarter

Mikis S Liveoddsvæddemål på quarter INKLUSIVE overtid, Et quarter skal færdigspilles for, at væddemålene gælder, medmindre udfaldet af væddemålene allerede er kendt.

Daniel GS Warriors @ CLE Cavaliers,(4. quarter - Først til 20 point)
Daniel JA NETOP
Daniel Du skriver det jo præcis til at jeg skal vinde væddemålet

Mikis S 4 quarter endte 20-26
Mikis S Da overtiden tæller med til 4. quarter

Daniel Det kan simpelthen ikke være rigtigt at man spiller under 20 i 4 quarter, og der står netop 4 quarter på selve væddemålet, så kan det jo umuligt være inklusiv overtid
Daniel GS Warriors @ CLE Cavaliers(4. quarter - Først til 20 point

Mikis S Liveoddsvæddemål på quarter INKLUSIVE overtid. Et quarter skal færdigspilles for, at væddemålene gælder, medmindre udfaldet af væddemålene allerede er kendt.

Daniel Selvfølgelig tæller OT ikke med til 4 quarter

Mikis S Det gør det jo og har det altid gjort
Mikis S Desværre i dette tilfælde

Daniel Hvad så hvis jeg havde spillet under i 1 quarter og der kom under, og kampen så havde gået i OT, havde disse så også talt med?

Mikis S Nej så havde du vundet

Daniel Ej helt ærlig hvad snakker du om!!!
Kig på Nba.com's egen hjemmeside! Der står listet op: 4 quarter og så en søjle med 4 quarter OG DEREFTER en søjle med score for overtime
Daniel Du skriver at liveoddsvæddemål på quarter er INKLUSIV overtime. Men nu siger du pludselig at det kun er for 4 qurter
Daniel helt ærlig. come on!
Daniel Venligst henvis til jeres officielle regler for under/over 15/20/ ALTID er 4 quarter inklusiv overtime - for sådan har det jo altid været... det er jo klart

Mikis S Alle vores basket væddemål indkluderer overtid medmindre det er et special væddemål eller 3-vejs
Mikis S help.bet365.dk/da/rules/rules-sports/basketball#413
Mikis S Før-kampvæddemål inklusive specialvæddemål
Alle før-kampvæddemål inkluderer overtid, medmindre andet er angivet.
Mikis S Liveoddsvæddemål på kampen er INKLUSIVE overtid
Hvis en kamp udskydes eller aflyses efter kampstart, skal der være 5 minutter eller kortere tid tilbage af planlagt spilletid for, at væddemålene stadig gælder.
Mikis S Liveoddsvæddemål på halvleg INKLUSIVE overtid
Mikis S Liveoddsvæddemål på quarter INKLUSIVE overtid

Daniel Er det så jeres officelle regler når du skriver det til mig?
Daniel Og du skriver bare på quarter? det er jo åbenbart kun 4 quarter?

Mikis S Der er ikke potentiel overtid på andet end 4. quarter

30-12-2013 03:44 #2| 1

Læs regler og vilkår inden du spiller? :)

Der er ikke så meget at komme efter, men det er selvfølgelig surt.

30-12-2013 03:49 #3| 0

En anden PN'er havde et lignende tilfælde for nogle måneder siden. Det er en latterlig regel, især når den er beskrevet som 4.q. Da Overtime jo er et helt nyt "quarter",

Men det står i deres regler, and that's it :/

30-12-2013 04:49 #4| 6

Pinlig opførelse... Af dig.
Du har ikke læst reglerne! EOD..

30-12-2013 05:23 #5| 1
ROI: 119.93% (56)

Overtime er en forlængelse af kampen, men også en forlængelse af fjerde quarter.

30-12-2013 05:42 #6| 0

Okay.. Synes stadig det er en for latterlig regel.
Ja jeg er klar over at jeg opførte mig upassende overfor supporteren, hvilket jeg også beklagede for i mit første indlæg.

Redigeret af ThaDealOne d. 30-12-2013 05:42
30-12-2013 07:12 #7| 2
ROI: 70.41% (15)

Nu sætter spiludbyderne jo også oddset efter, at der er mulighed for kampen kan gå i overtid --> du havde nok ikke fået odds 15 hvis overtime ikke talte. Anyways, surt du ikke var klar over reglerne da du spillede og at du samtidig "rammer"...

Godt nytår

30-12-2013 07:58 #8| 0

Wtf, hvis man synes op er slem, så skal man i hvert fald ikke arbejde i et callcenter :p

30-12-2013 09:16 #9| 0
ROI: 100.41% (268)
MrKjaer skrev:
Wtf, hvis man synes op er slem, så skal man i hvert fald ikke arbejde i et callcenter :p

Haha tænkte det samme. JinXXX har tydeligvis ikke været i servicebranchen - OP er tæt på at være sød jo ;)
Når det så er sagt så er det generelt bare trist at folk er så uhøflige og går amok på support/service folk som blot forsøge at hjælpe og gør deres job - samt 99 ud af 100 gange har ret.

@ OP
Surt men du har desværre ikke meget at komme efter :/
30-12-2013 11:01 #10| 0
ROI: 119.61% (48)

Endnu en latterlig og meget usandsynlig regel, man SKAL læse sig frem til for at vide, hvilket ikk er i orden i mine øjne.. Jeg føler med dig!

30-12-2013 12:36 #11| 2
ROI: 0% (1)

Der er selvfølgelig ikke noget at komme efter, men det undrer mig stadig at de ikke bare kan skrive PRÆCIS hvad man spiller på! Det er som om de prøver at lukrere på dem som ikke lige er helt opmærksomme.

Det er sku da så nemt at skrive på selve bettet: "først til 20 points i 4. quarter (INCL OT)". Sværere er det heller ikke. Og det er ikke kun Bet365 der mangler den info. Selvom man selvfølgelig selv bør vide hvad man better på, ser jeg ingen grund til ikke at smide sådan en vigtig note med i teksten til væddemålet.

30-12-2013 14:22 #12| 0
ROI: 119.93% (56)

Helt enig, det burde være bedre formuleret.

07-01-2014 22:32 #13| 0
Buub skrev:
Overtime er en forlængelse af kampen, men også en forlængelse af fjerde quarter.


Gælder det alle bookies?

For har et bet lige nu, hvor jeg MEGET gerne vil have, at det er tilfældet... Altså, at overtime tæller med til 4.quarter?
07-01-2014 22:37 #14| 0
ZorroDk skrev:
Buub skrev:
Overtime er en forlængelse af kampen, men også en forlængelse af fjerde quarter.


Gælder det alle bookies?

For har et bet lige nu, hvor jeg MEGET gerne vil have, at det er tilfældet... Altså, at overtime tæller med til 4.quarter?


Nej, det varierer fra bookie til bookie desværre.
07-01-2014 22:52 #15| 0

Bah... Fandt det i reglerne...

Synes bare altid det går mod spilleren i de her situationer... Men er garanteret selektiv hukommelse... Lort :(

Redigeret af ZorroDk d. 07-01-2014 22:54
07-01-2014 22:59 #16| 0
ROI: 93.93% (161)

Utroligt folk stadig ikke læser reglerne for væddemål - Hvis du ikke er 100% sikker på hvad du gør, så lad være med at gøre det. Jeg kører heller ikke 80 km/t når jeg kommer fra landevej ind i byen bare fordi der ikke har været et skilt der viser jeg kun må køre 50 km/t - Jeg har trods alt fået et kørekort og derfor burde det være underforstået at jeg kun må køre 50 km/t.

07-01-2014 23:09 #17| 0

Byskiltet betyder at du kun må køre 50... Fartgrænserne er ikke underforståede. De er faktisk det stik modsatte.

07-01-2014 23:59 #18| 0
Gonginator skrev:
Utroligt folk stadig ikke læser reglerne for væddemål - Hvis du ikke er 100% sikker på hvad du gør, så lad være med at gøre det. Jeg kører heller ikke 80 km/t når jeg kommer fra landevej ind i byen bare fordi der ikke har været et skilt der viser jeg kun må køre 50 km/t - Jeg har trods alt fået et kørekort og derfor burde det være underforstået at jeg kun må køre 50 km/t.


Det er ikke altid, at man undersøger alle situationer for et bet... Der findes trods alt mange uforudsete ting, som meget sjældent sker... Paragraffen, der omhandlede sådan en situation var også tæt på umulig at finde... Ikke sådan, at der står "Her er reglerne for det og det"... Man skal virkeligt grave dybt...

Jeg vil sige, at som udgangspunkt forventede jeg heller ikke, at overtid talte med til 4.quarter... Havde jeg ikke læst den her tråd for lidt tid siden, så havde jeg aldrig skænket det en tanke, at det kunne være tilfældet...

Det er lidt det samme som da jeg spillede under i antal hjørnespark hos Danske Spil for et års tid siden... Og det så viste sig, at forlænget spilletid også tæller med i over/under hjørnespark hos dem... Hvis man ikke lige tænker over det, så forventer man da ikke den slags...

Så nej, jeg kan ikke 100% alle små detaljer i regler og vilkår hos alle mine bookies... Ligesom jeg da heller ikke læser alle betingelser igennem, når jeg installerer et nyt program/updaterer et gammelt... Jeg regner med, at jeg godt kan de vigtige ting... Og det mener jeg også, at jeg kan...

Jeg tillader mig at tvivle på, hvorvidt du har læst alle Terms & Conditions igennem fra ende til anden hos alle dine bookies, samt kan huske det ordret... Hvis du kan det, så tillykke...

Og så er jeg da ked af, hvis jeg har stødt dig ved at spørge om, hvordan den generelle regel er...
Redigeret af ZorroDk d. 08-01-2014 00:08
08-01-2014 00:24 #19| 0
ROI: 93.93% (161)

Vi kan godt blive enige om at bookies ikke altid gør det lige nemt for brugerne at forstå hvad der gælder og ikke gælder. Dermed sagt, så er det stadig op til brugeren at vide det.

Jeg siger ikke man skal kunne dem alle, men man kan da som det MINDSTE lige tjekke hvad man har gang i inden man spilder bookiernes tid med ligegyldige opgaver som er brugerens egen skyld. Og at man så ligefrem overfuser dem, og skriver aggresivt, giver overhovedet ingen mening.

08-01-2014 00:27 #20| 0

Ahh okay... Jeg har så heller ikke kontaktet min bookie... Jeg gravede selv i T&C (havde egentlig opgivet efter en gennemgravning, men fandt det i anden omgang)

Og jeg er da enig i, at man ikke skal overfuse medarbejderne eller skrive anderledes end man vil have, at de skriver til en selv...

Så tror egentlig, at vi er meget enige...

Jeg kan forstå, at dit indlæg er rettet mod OP. Jeg troede blot, at det var til mig, da tråden havde været død i lidt tid... Jeg må hellere gå i seng... Tænker vist ikke klart :)

08-01-2014 01:07 #21| 0
ROI: 93.93% (161)

jeg tror vi er ret enige ja :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar