Bet365, snart ny opdatering

#1| 0

Hej,

Der skulle være gode nyheder i vente, for os der oplever mange bugs. De har netop skrevet følgende til mig, da jeg skrev alle mine problemer hos dém:

"Vi skriver til dig vedrøende de poker problemmer du oplever. Vi har kendskab til nogle af de pokerproblemmer du oplever og vores tekniske afdeling er ved at se på problemmerne. Vi har en ny poker opdatering der kommer snart som burde få ordnet problemmerne du oplever.

Hvis du forsat har problemmer med at ikke kunne unregistere dig fra poker tourneringer bedes du venligst tage kontakt til vores kundeservice så vi kan gøre det for dig.

Vi beklager mange gange at du har haft disse problemmer og vi siger tak fordi du har gjort os opmærksom på problemmerne.
"

Har spurgt dem, hvornår den næste opdatering kommer:
"Vi desværre ikke en dato for hvornår, men så snart den færdiggjort så vil den blive lagt ud."

Redigeret af Marduk d. 03-03-2013 18:58
03-03-2013 13:05 #2| 1

Var det noget med nogle problemer du oplever?

03-03-2013 13:10 #3| 0
OP

Mine bugs kan du se i linket i OP

03-03-2013 13:33 #4| 2

Man bliver godt nok fortrøstningsfuld mht. Bet365s support, når man læser den mail :)




(Advarsel: Ironi kan være anvendt)

03-03-2013 13:55 #5| 0

Det var mig, der oprettede den anden tråd (som du linker til).

Jeg fik nogenlunde samme svar som dig, da jeg skrev til dem.
Da jeg så rykkede dem efter nogle dage (De havde lovet mig et svar fra IT-afd.), fik jeg totalt modsat besked: At der ikke var planer om at lave en notefunktion osv.

Jeg håber, at du får styr på deres problemer, men det virker ærligt talt som om svarene fra support er lidt random!

03-03-2013 14:34 #6| 0
OP

Det er det skam også. Det virker som om, at de ikke skriver ned, hvad man snakker med support om og at support osv. ikke snakker med hinanden. Har snakket rigtig mange gange med deres live support og de skriver gang på gang, at jeg er den eneste som har flere af mine problemer og det ikke har noget med deres software af gøre :D kan ikke andet end grine af det, for massere får fx. unregister bug og flere får også support til at unregister for dem, når det sker - men når jeg snakker med dem, er jeg den eneste med problemet. Gad vide hvordan de laver softwaren.. tester de bare på en pc og virker det der med det setup, så smider de opdateringen ud. Der er mange ting, som de skal have gjort, for at de kan rense deres navn igen. Men lad os nu se, det kan jo ske, at der faktisk kommer til at ske noget snart, med alt den dårlige omtale.
Har stillet dem et spørgsmål og når jeg har fået mit svar, så kan jeg lige høre dem, hvornår de regner med, at den næste opdatering kommer ud.

03-03-2013 14:43 #7| 0

Når du klikker på livechatten, kan du vælge Technical Support, eller noget i den stil - gør du det?
Så får man somme tider en gut, der virker til at vide lidt om softwaren. Jeg har flere gange fået at vide, at de kender til problemerne og at de håber på at løse det i næste update.
Andre gange får man bare at vide, at de ikke regner med at fixe det...

03-03-2013 14:58 #8| 0
OP

Nej, jeg vælger bare 'Chat' inde på deres hjemmeside. Hvor finder du det henne ? Der igennem, der skal de altid snakke med andre, før de kan give mig et svar

03-03-2013 15:01 #9| 0

Når chat-boksen popper op, skal du username osv. Der er også en dropdownmenu, der hedder "I need help with".
Her kan du vælge technical.
Det er muligt, at det er de samme folk, man ender hos, men jeg synes faktisk, at jeg et par gange har fået en gut, der virkede som om, han vidste lidt om "Technical"

03-03-2013 15:13 #10| 0
OP

Tak, ellers må vi lige skrive navnene ned og på hvor gode de hver i sær er :D så kan man spørge direkte efter en med viden..

03-03-2013 18:59 #11| 0
OP

Har spurgt dem, hvornår den næste opdatering kommer:
"Vi desværre ikke en dato for hvornår, men så snart den færdiggjort så vil den blive lagt ud."

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar