BET365 Gebyr ? WTF

#1| 0

Hejsa !

Ville lige høre hvad der sker for Bet365 når de opkræver 13 Euro i gebyr for udbetalinger ! Det er da ikke god stil... Hvorfor er det lige at de skal have 13 Euro i gebyr når alle andre ikke opkræver noget som helst ! Hvad synes i om den service ? (man har lov til en gratis udbetaling pr. 28 dag )

Det er da bare ikke godt nok eller?

GG Bet365.... LOL Har taget samtlige dollars ud derfra igen, gider da ikke at betale 100 kr i gebyr for hver gang der skal laves en udbetaling... Nogen der kan anbefale et andet poker rum ?

Mvh
En ny pokerspiller på dette site :-)

10-01-2006 15:57 #2| 0

Alle sites betaler ca. 1.9% i gebyr hver eneste gang man sætter penge ind eller trækker dem ud...

På andre sites betaler man ikke for dette, til gengæld kan det være raken er højere.

På prima (bet365) koster det 15$ hvis man gør det mere end 1 gang om måneden hvilket jeg overhovedet ikke kan se hvorfor man skulle gøre....

10-01-2006 15:59 #3| 0
OP

@pkrzupp3

Der er da ingen andre steder de tager et gebyr for en udbetaling til neteller? Eller tager jeg fejl?

10-01-2006 16:14 #4| 0

Unibet tager kun 2,5 % for at sætte ind. Men det er gratis at hive ud. Og det kan gøres en gang pr 24 timer.

10-01-2006 16:16 #5| 0

Jeg er pt. kun bekendt med Bet365 der tager de her $$$ for at hive ud til Neteller, fik da også lidt et chok da jeg fandt ud af det - der stod nemlig ikke noget om det, så får man finder først ud af det når gebyret ER taget.

Før i tiden kunne man godt tilpasse sin cashout ifm. med deres $100 bonus for 500 raked hands pr. mdr, men nu hvor den bonus kun er på $50, så er det sgu ikke bøvlet værd mere.

10-01-2006 16:19 #6| 0
OP

@ supra

Skal lige siges til deres forsvar, at det rent faktisk står på siden! (men det er ikke lige noget man ligger mærke til, i hvert fald ikke før de har trukket deres dollars)

Men underligt de ikke plejer deres kunder lidt mere... der er andre skins der tilbyder det samme produkt, dog uden gebyrer :-)

10-01-2006 16:20 #7| 0

zupp3 Jeps, men langt de fleste andre sites dækker selv gebyret ifb.m. Neteller indbetalinger. Jeg synes også det er skandaløst ringe af Bet365 at man kun får en gratis overførsel pr. måned.

10-01-2006 16:30 #8| 0

@Gogetem,
Jep - det står på deres side, godt gemt i terms osv :)

Men ja, ingen tvivl om at det er ens egen skyld man ikke ser det.

10-01-2006 16:32 #9| 0

Well jeg har nu været meget godt tilfreds med Bet365. Bruger dog heller ikke Neteller ved dem mere med overføre direkte til mit VISA kort, hvor de ikke tager nogle gebyr.

Er det tilgegæld også ikke et af de Prima skins der er med den bedste bonus hver mdr. selv om den dog var bedre før :)

/B

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar