bestpoker - dårlig behandling

#1| 1

Hej

Brug for et råd vedrørende måden jeg er blevet behandlet på af bestpoker.com.

Bestpoker.com gav i sommers en mulighed for, at de mest spillende danskere kunne få en tur i byen - givet og arrangeret af bestpoker. Dette krævede dog, at man skulle "samle" 1500 VIP-point. Da dette så for mit vedkommende var vel gjort, tilmeldte jeg mig denne tur. Jeg måtte dog betale for en feriedag - men hvad pyt.

Idag - tre dage før arrangementet - kommer der så via mail besked om at arrangementet er aflyst. Jeg fortæller selvfølgelig om, at jeg har måtte betale for en feriedag, sørge for barnepige mm.. De tilbyder så en kompensation på 25 euro tiltrods for, at jeg har oplyst at min feriedag alene har kostet mig 2000 dkr.. Udover dette har jeg indsamlet de 1500 vip- point som var nødvendige. Kompensation på mine faktiske omkostninger afslås. Det skal siges, at jeg har genereret for mange penge på bestpoker og syntes jeg har fortjent en bedre behandling.

Jeg søger nu råd for jeg om hvad jeg skal gøre - samt advarer mod bestpoker.com s kundepolitik.

Venlig hilsen

Henrik (mr-nurse)

26-09-2006 19:19 #2| 0

Synes det er flot de overhovedet tilbyder dig noget. Der kan jo altid ske uforudsete ting, og ikke deres skyld at en feriedag for dig koster vildt meget.

26-09-2006 19:29 #4| 0

Det er vel deres skyld at han tager den. Han er blevet lovet et arrangement som han vælger at deltage i, så er det vel ikke for meget forlangt at arrangementet rent faktisk bliver til noget. At tilbyde en så latterlig lav kompensation synes jeg egentlig ikke pynter på det.

26-09-2006 19:29 #3| 0

Hej

Er ikke helt enig med dig. Syntes at tilbyde en kompensation på 25 euro, modsvarende at der skulle samles 1500 vip-point, samt mine omkostninger og det at jeg er en rimelig meget spillende person; er at gøre mig rent til grin. Kunne eksempelvis så bare betale mig for den lovede bytur.
Syntes ikke, at bestpoker udviser god kundepleje og anstændighed på denne måde

Henrik

26-09-2006 19:33 #5| 0

Hej Henrik

Hvem har du snakket med hos bestpoker, jeg har måske en mulighed for at hjælpe dig.


Lars

26-09-2006 19:35 #6| 0

Hej

Har snakket med marcus.

Henrik

26-09-2006 19:39 #7| 0

Jeg ville lige prøve at hive fat i Marcus ellers har jeg en en anden mulighed, der kan afprøves :) vender tilbage til dig i over morgen.

Lars

26-09-2006 19:47 #8| 0

Hej Lars

Venligt af dig. Syntes nu også at der er princip i, at få folk til at spille så de kan tilmeldes et arrangement og bagefter så aflyser det - og med ultrakort varsel. Syntes ikke det er en fair måde at behandle "trofaste" kunder på. Og så bagefter latterliggøre dem med så lav kompensation. Så fuldstændig enig med skodko.

26-09-2006 19:54 #9| 0

Det er godt at høre, du får hjælp... For den form for kompensation er der... jah, ikke meget kompensation over ;-)

26-09-2006 20:24 #10| 0

Hej

Nej, syntes jeg nemlig heller ikke. Har også haft andre kedelige oplevelser, f.eks hvor de aflyste en 100K (i dkr) turn uden forudgående varsel (de var taget til las vegas for at følge deres spillere, var undskyldningen). Blev her tilbudt en kompensation på 100 vip (svarende til deltagelse i en 1 euro turn!!!). Dette var en turn, som også skulle kvalificeres til via optjening af vip-point.

26-09-2006 21:07 #11| 0

Må da også lige komme med en histoire om Best

Spillede 4 SNG
Det hele bryde sammen "fryser"
2 af bordene er vi 4 tilbage på hvor jeg er nr "uno".

efter lidt tid lukker jeg det ned for at starte klienten op igen, men der kan ikke logges på, dette står på i ca 20 minutter.
Da jeg igen kan logge på er bordene selvfølgelig lukket, og der er ingen pengepræmie og ej heller tilbagebetaling for bordene

Jeg sender dem lige en kort mail, for lige at forhøre mig om dette.
svar:
Ja vi ved godt der var nogle problemer
Vi betaler intet tilbage, læs vores betingelser for at spille hos os.

De indrømmer at der var fejl på deres server, men er derudover pisse liglade.

Hvad tænker man så, måske havde jeg udtrykt mig ekstremt dårligt (tror jeg nu ikke), så måtte da lige send dem en sidste mail, med svare gu' gider jeg ej læse jeres L..., har spillet min sidste SNG hos jer.


26-09-2006 21:19 #12| 0

mr-nurse, vandt du ikke ETP engang via Bestpoker? :) Eller var det de 500euro du tog?

26-09-2006 21:39 #13| 0

hej NK

Tog de 400 euro. Var nu ellers en hyggelig turn.

27-09-2006 00:12 #14| 0

Hej

Såfremt jeg skifter til et nyt pokersite - hvilket jeg jo nok gør, er der så nogen der har et godt site evt. med en god bonus. spiller sitngo (50) og cashtable (1/2 + 2/4)

Henrik

27-09-2006 01:09 #15| 0

mr-nurse

TiTAN (Ipoker)
500$ bonus
mdr. lig bouns op til 150%
35% rakeback

27-09-2006 01:14 #16| 0

Jeg var ligeledes tilmeldt arrangementet.

First mail:

Dear BestPoker Party Player,

I am terrible sorry to say that the party this weekend in Aarhus (29/9) have been cancelled. This due to the fact that the interest has been to low amongst the players, and some players could not participate this weekend. I am truly hoping that I did not cause to big of a problem for you with this cancellation. I know that some of you looked forward to this event but hopefully we will plan for a new event later on this year were more people can participate. If you feel that this treatment is awful and wrong, please e-mail me back and I will do my best to compensate you…



Best regards,



Marcus Hultin
Affiliate Manager
[email protected]

---

Hi Marcus.

I am very sorry to hear that, as I was really looking forward to the party.

Hope to hear from you again soon,

Mads Møller

---

Hi Mads,

Yes I am sorry as well. But when I will arrange an event in the future I will definitely contact you again.

Best regards,

Marcus Hultin
Affiliate Manager
[email protected]

27-09-2006 01:25 #17| 0

Hej Mads

Lidt morsomt, at Marcus skriver at der nok skal blive en kompensation men så ikke vil give en når det kommer til stykket. Sjovt er det også, at der ifølge Marcus kun var tre der kunne deltage, nemlig mig, min bror og så åbenbart dig mads. Gad godt at vide om der var andre tilmeldte?????

27-09-2006 04:01 #18| 0

Klart at du skal have en form for kompensation der står mål med de udgifter du har haft. Det er jo dem der har inviteret dig til et arrangement, som du endda har skulle optjene point for at kunne deltage i.

Håber at de besinder sig på bestpoker

Lene

27-09-2006 10:04 #19| 0
Moderator

Jeg er lidt uenig. Jeg mener faktisk ikke, man kan kræve kompensation fra Bestpoker. Ja... det er træls, at arrangementet er aflyst (Jeg går ud fra, at det er korrekt grunden er, at der er for få tilmeldte).

Man kan ikke kræve kompensation, når man ikke har betalt noget for arrangementet. De 1500 VIP point står stadig på kontoen. De kan frit bruges til tourneys og andet. At man har taget en feriedag for at deltage, står for egen regning. Det kunne man jo have undladt.

Selvfølgelig ville det være en fin service, hvis de valgte at kompensere. Om det så er €10, €25 eller €50. I dette tilfælde lyder det dog til, at folk får muligheden for at deltage, næste gang arrangementet planlægges.

Mit gæt er, at der snarere er tale om en udsættelse (på ubestemt tid) end en egentlig aflysning.

Jeg har spillet på Best igennem et års tid, og har aldrig modtaget andet end super service.

27-09-2006 11:19 #20| 0

Hej NanoQ

Mener, at såfremt at bestpoker laver et arrangement - får folk til at tilmelde sig og bagefter aflyser det med så kort varsel - at så er det ganske uproffesionelt. Jeg poster faktisk en del penge hos bestpoker og forventer en service hvor man får det der loves!. Arrangementet er aflyst både i Kbh og Århus og hvis det er grundet for få deltagere burde de have sendt besked herom for flere dage siden. Og som nævnt tidligere i tråden er det ikke første gang at jeg oplever problemer på denne side. Skal dog også siges, at jeg har haft mange gode oplevelser. Det er da også med "sorg i hjertet" at jeg "forlader" bestpoker (hvis ikke jeg får mon kompensation) men når jeg bruger så mange penge - vil jeg også behandles anstændigt.

Håber på en god dag

Henrik

27-09-2006 11:23 #21| 0

Dear Pokernet Users,

My name is Marcus and i work as an affiliate manager at BestPoker.com. I would like to take the oppurtunity to explain a few things in this thread that has occured due to that mr-nurse feels that he has been mislead by BestPoker. I were to arrange a party for some of our players but when the interest was to low I had to cancel it. First of all this e-mail was sent 5 days before the event to the players, and mr-nurse was also offered a HU match against me were he would receive 75 EUR if he won and 25 EUR if he would lose. I think that was a fair compensation, however I fully understand mr-nurse´s situation but I am afraid I cannot compensate him for his payment at his work. We at BestPoker always try to satisfy our customers as good as possible but sometimes unpredictable matters happen and one have to understand that, and take the consequences as good as possible.

Marcus

27-09-2006 11:30 #22| 0
Moderator

Ja... de burde måske nok have meldt aflysningen ud i bedre tid. Derfor er det da også en ok service, i det mindste at tilbyde en form for kompensation - i dette tilfælde €25.

Husk på, at Bestpoker - og andre pokersites - ikke er en gratisgavebod. De laver ikke sådan et arrangement, blot for at være flinke. De gør det, for at tjene penge. Ved at stable sådan et arrangement på benene, forsøger de at skabe et tæt forhold til en gruppe aktive spillere, samt udsende et rigtigt effektivt reklamesignal. Var arrangementet blevet til noget, ville deltagerne sansynligvis have talt positivt om sitet. Word of Mouth er en helvedes effektiv reklameform.

Du kan være helt sikker på, at Bestpokers tab er væsentligt større end de tilmeldte deltageres. De er gået glip af en potentiel positiv omtale, tættere relationer til kernebrugere og de har fået en sjat dårlig omtale oven i hatten. Dette har de med garanti forventet, og haft med i overvejelserne, da de valgte at aflyse.

27-09-2006 11:30 #23| 0

Hej

Må svare tilbage på dette, marcus. For det første fik jeg mail fra dig igår!!!!!. Ikke bare sendt til den mail jeg har via bestpoker - men sendt til min mail på msn ( som du ved jeg ikke bruger jævnligt - men pyt) Havde vel nok accepteret kompensationen UDEN en HU mod dig ( selvom jeg syntes det ville være hyggeligt at spille mod dig). Men det er måden - Marcus - bestpoker agerer på i denne situation der er mig imod. Du har vel vidst at der var lav tilmelding ( samtidig med at jeg jo havde fortalt dig at jeg ville søge om fri fra job) og derfor kunne du som det mindste godt have advaret mod den lave tilmelding. Jeg har næsten ikke nævnt noget om hvad der skete med arrangementerne i sommers og om hvordan disse også bare aflystes - uden at give besked til dem der var tilmeldt. Men marcus - syntes du ellers gør det godt og har skam været vældig tilfreds med "dig".

Henrik

27-09-2006 11:41 #24| 0

My aim was to wait as long as possible to see if more people were to show up to the party. Looking back to the situation I should not have notified the players only five days before of the cancellation. This was a mistake from me and I will learn from that later on when organizing events.

Marcus

27-09-2006 11:41 #25| 0

NanoQ

Jeg har postet for et stort 5 ciffret beløb ( i dkr) og generet for et 6 cifret. 25 euro er ikke noget jeg betegner for kompensation i f t hvad jeg har gjort for at kunne deltage i denne dag. Havde rent faktisk glædet mig helt vildt.

Henrik

27-09-2006 11:56 #26| 0

Jeg synes da det er en helt fair kompensation hvis bare vi bliver inviteret med til et kommende arrangement.

Jeg kan ikke klandre Marcus for at interessen blandt spillerne har været for lav, men kan selvfølgelig godt se at det fra din side (mr-nurse), har været uheldigt mht at tage fri fra job etc.

Håber da at Marcus får et nyt arrangement op at stå i den nærmeste fremtid - havde squ også glædet mig til den her weekend ;-)

Mads Møller

27-09-2006 12:31 #27| 0

Hej

Vil bare fortælle at jeg er kommet overens med bestpoker og ikke længere har behov for indlæg i denne tråd!. Takker for interessen.


Henrik

27-09-2006 12:45 #28| 0

Det lyder da godt. Men er da meget interesseret i at høre hvilken kompentation du har modtaget.

- Jeg har jo som sagt ikke modtaget noget, og vi er da i samme situation ;-)

27-09-2006 14:27 #29| 0

bump

mr-nurse? Send evt. en PM

27-09-2006 15:41 #30| 0

Jeg meldte forresten fra mr-nurse. Jeg kunne íkke på dagen.

27-09-2006 17:34 #31| 0

NKMadsen -

Er du blevet tilbudt nogen form for kompentation?

- synes da at det er lidt træls at det bare at ham der råber højest der får kompentation, og de andre i samme situation får så ingenting af vide...

28-09-2006 16:41 #32| 0

Bump?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar