Bedste PLO50 samt PLO100 HU video

#1| 0

Hvor finder man de bedste videoer omkring netop dette emne?

Dem der ligger her på PN er jo ganske outdated må man sige.

24-01-2015 18:37 #2| 0

RIO både essential og elite.

24-01-2015 18:43 #3| 0
Holgaard skrev:
RIO både essential og elite.


Nogle du kan henvise til evt?
24-01-2015 18:51 #4| 0

Der er vist ikke så meget på RIO essential omkring PLOHU?
Der er noget fra Sam Lang, som er lidt gammel men stadig spændende og lærerigt!

24-01-2015 18:57 #5| 0

Møder nemlig tit en maniac der hvor jeg spiller, og har generelt svært ved at justere mit spil i forhold til ham.

Han spiller like 92% af alle hænder preflop og c-better 94%.

24-01-2015 19:47 #6| 0

@ari

Så vidt jeg kan se er der lige kommet 2 nye videoer fra en dude.

24-01-2015 20:08 #7| 0

Men inden jeg signer op på RIO er der noget man kan bruge som er up to date?

gider ikke bare smide penge efter noget hvor der ligger gamle videoer som ikke rigtigt er med på beatet. (forstå mig ret)

Lang tid siden jeg har søgt efter videoer, så kunne forestille mig der er sket en del rundt omkring. Samtidig med at PLO 50 og 100 Heads up ikke er de mest filmede?

24-01-2015 20:55 #8| 0

son holgaard siger er der lige kommet to nye med plo zoom HU på essentiel plan har dog ikke set dem så ved ikke om de er noget værd, men det kun 10 usd på essentiel.

24-01-2015 21:36 #9| 2

Der er ikke rigtig nogle gode HU-videoer derude. Før i tiden lavede yrmom nogle for Cardrunners, som var okay. De er dog outdatede imo.

De folk, som er gode HU, holder deres viden tæt. Det er ganske enkelt alt for hårdt for ens winrate at lave videomateriale HU.
Hvis du vil blive bedre HU, vil jeg anbefale, foruden at spille en helvedes masse, at lave noget grundlæggende matematik og lege rundt med ProPokerTools.

24-01-2015 22:06 #10| 0
Dbl_smack skrev:
Møder nemlig tit en maniac der hvor jeg spiller, og har generelt svært ved at justere mit spil i forhold til ham.

Han spiller like 92% af alle hænder preflop og c-better 94%.


Jeg tænker umiddelbart at swings bare bliver mega? Hvis den går 3x preflop og pot på floppet, så spiller man jo næsten for stacks hver gang. Så det må vel være optimalt at spille ham en takst lavere hvis han er frisk på det.
24-01-2015 23:35 #11| 0

Ved ikke om du har tjekket nogle af Phil galfonds videoer ud?
Det godt nok highstakes men de er guld værd og ligger en del gratis både på youtube og pokertube.
Især det med justeringer til sine modstandere kommer han meget ind på, hvis du vil kan jeg godt bruge lidt tid på at finde links?

25-01-2015 02:27 #12| 0

Bare c/c hele vejen, easy game

25-01-2015 11:21 #13| 0
HasLongOnions skrev:
Ved ikke om du har tjekket nogle af Phil galfonds videoer ud?
Det godt nok highstakes men de er guld værd og ligger en del gratis både på youtube og pokertube.
Især det med justeringer til sine modstandere kommer han meget ind på, hvis du vil kan jeg godt bruge lidt tid på at finde links?


Det må du meget gerne. Evt. smid dem herind eller PM mig.

@Alle

Kan godt forstå at folk vil holde deres viden tæt omkring HU på disse limits.
Synes bare generelt at artikler samt andet derude er mangelfuldt.
Kan desværre ikke få ham i snak til at gå længere ned i limits.

Dropper RIO hvis der som jeg kan forstå ikke er slået nogle brugbare film op.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar