BAP 100% iaften hvis der er interesse

#1| 0

Dette indlæg hører hjemme i søg stake tråden.

Som Tvis påpeger er der en grund til den manglende interesse, og det burde du tænke lidt over. Det er faktisk på grund af folk som smider (uinteressante) 100% makeup BAPs ud i stride strømme vi må arbejde på nye regler/kategorier.

Tænk godt over hvad man smider op. Hvis det tager overhånd må vi stoppe dem på anden måde.

13-07-2010 21:18 #2| 0

Dette er absolut IKKE ment negativt slotters, men hvorfor kører du altid med 100% make up?
Tror det ville gå en del nemmere hvis du spillede uden make up og viste interesse i at investere egne $$$

13-07-2010 21:20 #3| 0

ikke for at ødelægge tråden, men det var lidt denne slags posts folk var nervøse for ville kommer hvis 100% baps blev tilladt.

udover det tror jeg godt du kan sælge den, sålænge du lige smider et program op, ved dette buy in skal der obv være store garanterede præmier for at folk kan se det fornuftige i det.

det er lidt som en lotto kupon, høj risk of ruin, men mulighed for massiv roi på en lav investering, så der er helt sikkert et marked for 100% baps i 2-11$ buy in rangen.

13-07-2010 21:21 #4| 0

lad mig sige det som det er jeg føler jeg er en god turn spiller men elendig til at fastholde en bankroll, og normalt når der er penge på kontoen spiller jeg for mig selv, så har jeg sagt det så direkte som det kan siges...

tvis jeg forstår både din og andres holdning:)

men lige nu er det kun pga der ikke står penge på kontoen:)

slotters

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar