Jeg har alle dage elsket cokolade. Forleden havde jeg så købt mig en Guld æske fra Anthon Berg, 400 g. Den sad jeg og kværnede løs af mens jeg læste i det lille papir der følger med æsken, hvor man kan se hvad der er i de stykker man konsumerer... Da jeg nåede til stykket med Nøddeknas/Marzipan Nut Chrunch, sys jeg at det var lidt hårdt at bide i... Tænkte ikke videre over det, indtil jeg næste dag i en brandert, gik i gang med at æde andet lag i æsken. Denne gang var føromtalte stykke dejlig blødt og yummie, og det kunne jeg jo ikke forstå.
Jeg gik ind på Anthons hjemmeside og fandt en mail addresse jeg kunne skrive til, for at berette om denne helt vanvittige forskel på to styks chokolader. Jeg var stadigvæk vissen... Fik dog formuleret et høfligt brev, hvor jeg gjorde opmærksom på at jeg ikke decideret ønskede at klage, men bare lige ville sige at det ene stykke var anderledes og bla bla bla.
Efter en uge modtog jeg en pakke med posten fra Toms Gruppen, som åbenbart ejer Anthon B. Pakken indeholdt Èt stk marcipan brød, én pose sukkerfri vingummi, og hold nu godt fast... ét styks 800 grams Guldæske fyldte chokolader... Det er fandeme ok service. Jeg havde jo ikke sendt nogen form for beviser for min reklamation, havde som sagt kun skrevet en fuldemands mail...
Sys bare i sku vide det, og husk mors dag søndag den 13. maj
Anthon Berg. ROI?
Sendte også selv en pose (something) ind til toms.. inkl. brev, fik stort set samme behandling som dig..
Dog ingen fyldte chokolader *snøft*, undrer mig bare over, at folk ikke udnytter systemet groft..
Kan man få en kopi af brevet ;)
@
Jeg har det ikke liggende. Det er bare sådan en mail ting der kommer frem inde på deres hjemmeside, så jeg har ikke gemt det. Men tro mig... det var ikke særlig kløgtige vendinger jeg fik sendt afsted i den tilstand...
har faktisk prøvet noget lignende engang med marmelade fra den gamle fabrik. Der sendte jeg også bare en mail, og modtog efter noget tid en check på 50 kr... Wuhuu
Tror faktisk, det er ret standard fra mange virksomheder, der producerer madvarer.
Jeg har selv prøvet noget lignende med Knorr efter at have købt en pakke "Cup-soup", der ikke var i orden.
Det kan vel sagtens udnyttes, I guess. For mange år siden ringede jeg til Coca-Cola, der havde en merchandise-for-point-konkurrence i gang, at jeg havde bestilt en masse lir, der ikke var kommet frem. Der gik ikke en uge, så kom posten med en stor og flot pakke... Rent hustleri...
Blomme
fik 4 kasser reklametyggegummi fra dandy, for at ringe ind og spørge om de ville sponsorere et sæt spilletrøjer til et fodboldhold.. fik dog ikke trøjerne
SKal lige have en update... Andre der har fået tilsendt noget for jeres fake mails? :)
Ja send for guds skyld falske klager ind og udnyt systemet, så Toms begynder at mistænke folk der klager når de rent faktisk har fået dårlig chokolade.
Haha Humseper... Kan kun gide dig ret, men er nysgerrig for dem der har gjort det da topic var oppe...
Dybt godnat at lave dette indlæg..... Nu er de vel blevet spammet, med 500mails de sidste par uger...
Udnyt dette og du er en rigtig muppet... bare lige så du ved, hvis du skulle være i tvivl