Analyse NL200 AA homegame

#1| 0

Spillet er 1/2 med standard straddle.
Hero stack ca. 1500
Villain stack ca. 2500

Preflop:
Hero trippelstraddler til 16 med AA
3 caller og hero raiser til 100
1 call

Flop:
2JQ 2 ruder (pot ca. 250)

Hero better 200
Villain raiser til 650
Hero???

Vi sidder ude af position.
Bemærkninger:
Villain har spillet meget weak/passivt. Ser MANGE flops og er ikke set lave et sådant raise før.
Er bl.a. set check-calle næsten fuld pot i bund med 2nd nut fd oop. Har derfor svært ved at se han skal have et draw, da mit read er at han spiller draws MEGET passivt.
Derudover virker han som en der gerne vil beskytte sin stack og KUN raiser i det spot hvis han har varerne.
Til gengæld må man også formode at han sætter hero på en MEGET bred range.

Sidebemærkning: Hero er en smule moneyscared, da han gerne vil sidde videre i spillet og kun har det ene buy-in.

20-03-2010 16:41 #2| 0

sidder nok med KQ eller KK ville sætte ham allin her hvis det ikke var homegame

20-03-2010 16:42 #3| 0

Muligvis KQs, med KK reraiser han anyday pre.

23-03-2010 21:50 #4| 0

@ Bluffbee: Dersom han har KQ hvorfor vil han da raise denne flop hvis villain er kjent for å spille friskt og aktivt? Da er det vel bedre å potcontrollere å la Hero "bluffe" 1-2 gater til.

Jeg en scared spiller sjelden vil raise fd i denne spot så jeg tror han popper det opp for verdi med AQ, QJ, 22.. Meget svær spot. Jeg tror neppe villain vil gamble i en 1500 bb bot med blot et fd. hvis du syner flop sitter du igjen med ~700 som må inn på any turn når poten er 1500... jeg tror du må ta ditt valg på flop. dersom du tror AA kan være god ville jeg synt og checke for å induce bet fra evt. drag/bluffs som villain kan ha.. men ut ifra det du har sagt om villain tror jeg dette er et fold. du er inne med 316 og kan finne bedre spots senere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar