888 poker nægter kompensation

#1| 10

Hej PN,


Jeg vælger at lave en tråd herinde, da jeg stiller mig uforstående for 888pokers afgørelse i min sag, hvor 888poker har været nede.


888poker går ned 11-1-2017 kl 21:10 ca, i lidt over en halv time. Jeg bliver disconnected, og prøver at logge ind i en halv time. Da jeg sidder og 12+ tabler på tidspunktet stopper jeg med at prøve med at logge ind 21:45 ca. Jeg grindede med en kammerat, som jeg sad på teamspeak med den pågældende aften, der havde præcis de samme problemer. Alle mine andre internet-relaterede ting på min PC kørte upåklageligt. Der er også andre danskere der havde problemer i tidsrummet:

http://www.pokernet.dk/forum/er-888-nede-lige-nu.html


Jeg har efterfølgende taget kontakt til 888, som fortæller mig, at jeg er den eneste der har oplevet problemer, og de ikke vil kompensere mig da problemet er opstået mellem min PC/enhed til 888poker. De påstår altså at det ikke er et problem de har haft på deres servere. Dette taler imod ovenstående, hvor ihvertfald tre andre har oplevet nedetid.


Jeg vil vedlægge min email korrespondance med deres kundeservice, som jeg ikke er helt tilfreds med.


Jeg spillede igår poker på jeres site.


Emil

Ved 21 tiden gik det ned, og jeg forsøgte forgæves at logge ind i næsten entime, hvorefter jeg har givet op.


Jeg havde 3 turneringer:

Swordfish 30$ - omkring 18k stack

Jeres 35$ onsdags tour, med ca 6500

8000$ 5r turbo tour, med 10k i stack


Jeg kan se nu, at jeg blevet nummer 73 med penge til top top72 i swordfish.

Jeg regner med at blive kompenseret retfærdigt, for alle de tours jeg harmistet EV i.


888poker

Kære Emil,


Tak for din henvendelse, mit navn er Kasper og jeg har glæden af at assistere dig i dag.

Når vi undersøger en sag om frakobling til et bestemt spil, kan vi finde ud af, hvor mange spillere, der i alt blev påvirket under hele spillet. Hvis kun én deltager har oplevet frakoblingen, ville det normalt betyde, at problemet er opstået hos en kilde, der er uden for vores kontrol.


Bemærk, at for at et signal skal nå dig, skal det gå gennem en hel række servere. Hvis en af disse servere, uanset årsag, mister forbindelsen, kan du måske også blive påvirket, selvom andre uden problemer kan fortsætte med at spille.


Skulle vi på et tidspunkt få serverproblemer, som i øvrigt sker meget sjældent, ville det medføre, at alle blev frakoblet samtidigt, hvor vi selvfølgelig ville påtage os ansvaret og fortsætte med at tilbagebetale de berørte medlemmer i overensstemmelse hermed.Jeg er godt klar over, hvor frustrerende det må have været for dig. Men de problemer, du har beskrevet, er fælles for dem, der har problemer med internettilslutning.


Din tilslutning til internettet er muligvis ikke helt mislykket, men den tid, det tog at sende oplysningerne fra din pc til vores servere, var mere end den allokerede tid - resultatet er, at din hånd automatisk smed kortene.


Bemærk, at når du deltager i hurtige turneringer, kan signalet gå tabt, når du sender oplysninger, afhængigt af båndbredden på din tilslutning.


Jeg kan forsikre dig for, at vi ikke havde problemer med vores servere på det tidspunkt, hvor du var i vanskeligheder, hvilket får mig til at tro, at problemet opstod et sted mellem din pc/enhed og dig selv, hvorfor det er ude af vores kontrol.


Du bedes forstå, at selvom det er sjældent, kan der fortsat opstå problemer, når forskellige routere i hele internettet bliver overbelastede, selvom strømmen af oplysninger sættes ned.

For at minimere chancerne for at dette sker, skal du lukke unødvendige programmer, som også kan køre i baggrunden.


Emil

Hej Kasper,


Der er et par problemer med det du fortæller mig, i den standard mail som du har sendt til mig.


Jeg var ikke den eneste på jeres side der ikke kunne spille i den omtalte periode. Min ven, som jeg sad og snakkede med på programmet TeamSpeak imens vi spillede oplevede samme problem (dvs. at vi spillede poker fra to forskellige lokationer i KBH).

Udover det, så er der andre danskere der har oprettet en tråd på pokernet, som beviser at det ikke kun var mig, eller min ven, der havde problemer.

Link til tråd: http://www.pokernet.dk/forum/er-888-nede-lige-nu.html


Da jeg blev disconnected, prøvede jeg forgæves at logge ind i en halv time. Jeg spiller på dette tidspunkt poker på: PokerStars, Danske Spil, Nordicbet, Winamax, Betfair. Alle klienter uden nogen former for problemer.


Jeg var akkurat regget op til jeres 8000$ GTD turbo tour, da sitet går ned. Jeg laver addon, får AQo i med blinds 500/1000, som er første level efter addon. Dvs. kl 21:10.


Siden i tror at det kun er mig der har oplevet problemet, til trods for at min ven som også har sendt jer en mail har fået samme svar(Hvilket jeg finder meget underligt?) - Så tænker jeg at det måske kun har været jeres danske kunder der har oplevet nedetid. Men dette er blot et gæt.


Så igen, jeg regner med at blive kompeneret retfærdigt for de turneringer jeg har spillet, ligesom jeres konkurrenter gør, når der er tekniske problemer på deres sider.

Hvis ikke, så ser jeg ingen anden udvej end at kontakte en af jeres samarbejdspartnere.


888poker

Kære Emil,

Tak for din henvendelse, mit navn er Kasper og jeg har glæden af at assistere dig i dag.


Du skyldes først og fremmest en undskyldning for den lange ventetid du har haft med at få svar på denne mail, vi har haft en enorm tilstrømning af mails og jeg beklager dybt at du har måtte lide under for dette.


Men jeg har igen været gået til vores poker teknisk afdeling og de beretter om 0% nedetid på den pågældende dato samt tidspunkt, og det er på alle vores markeder, inkl det danske.


Vi vælger desværre at ikke kompensere for dette da problemet opstod et sted mellem din pc/enhed og dig selv, hvorfor det er ude af vores kontrol.

Jeg har fået af vide at denne beslutning står ved magt og vil ikke blive omstødt.


TL;DR

888poker går ned, for mig, min ven og andre pokernettere

Jeg skriver mail til 888poker om kompensation, får standard svar tilbage

Skriver en ny, uddybende mail, får afvide at kundeservice har været i kontakt med teknisk afdeling som rapporter 0% nedetid i perioden.

De fortæller at deres afgørelse er endelig

Jeg ser ingen anden udvej end at informere pokernet om de dårlige vilkår man har som 888 kunde



Til sidst håber jeg på at pokernet kan gøre noget, da 888poker er en af deres partnere OG jeg er signed op igennem pokernet.
Jeg er IKKE tilfreds, har tidligere haft lignende problemer på PokerStars, bet365 og Danske Spil hvor jeg hver gang har modtaget kompensation.



Redigeret af soga d. 18-01-2017 00:16
17-01-2017 19:18 #2| 6
Moderator

Uden at tage stilling til selve sagen (da jeg ikke er kvalificeret til dette), må jeg lige kaste lidt op, over den "tekniske" forklaring du får.

Den er da helt i hegnet! - og imho nedladende på et uacceptabelt niveau.

Signal tabt i hurtige turneringer, og hoppen over mange servere. Manden aner åbenlyst ikke hvad han taler om.

Stram op Kasper!

17-01-2017 19:53 #3| 3

"Kære Emil,
Tak for din henvendelse, mit navn er Kasper og jeg har glæden af at assistere dig i dag."

Tilt over den samme indledning i mail 2...

17-01-2017 19:57 #4| 2

Bare bliv ved.! sig du går til pressen, vil bruge sociale medier og gøre alt hvad du kan for at sprede historien. Hvis du er en god kunde skal de nok give sig.

17-01-2017 19:59 #5| 1

Jeg har sendt tråden videre til 888Poker.

17-01-2017 20:30 #6| 3

Så hopper jeg sgu tilbage på Stars.

Utroligt man ikke kan kompensere og man burde da kunne kræve en dokumentation fra 888 omkring at deres servere ikke har været nede.

18-01-2017 00:02 #7| 3

Jeg synes du skal spørge ham om han virkelige mener trafikken går over mange servere før den når dig ;)
Og så afvent og se svaret..

De eneste servere din trafik går igennem er deres Egen/Egne servere, men mon ikke han mente noget andet..

Dog vil jeg medgive supporten at der er masser af grunde hvor det faktisk ikke er deres skyld hvis man ikke kan tilgå deres systemer.
Jeg ville kontakte NOC support hos din pågældende internet udbyder og høre om de på det givne tidspunkt har opdaget lav fremkommelighed til den pokerklient du bruger (kan du give dem lidt teknisk hjælp i form af IP klienten logger op til vil det hjælpe dem, men de burde faktisk kunne løse det uden)
Rammer du en Nørdet NOC teknikker tror jeg faktisk de vil gå langt for at hjælpe dig.

Skriv til deres tech support, evt prøv lykken på Noc@selskabets domain
Husk at forklare sagen ordentligt uden at skrive en bog.
Forklar dem yderligere at Pokersitet har sendt dig en mail, og så vedlægger du lige udklippet med server påstanden.
Den alene vil nok få dem til at tænke hold da op nogle tosser hos 888 og så tror jeg nok de finder lidt tid til at kigge på din sag.












18-01-2017 04:35 #8| 7

surt show, men syntes egentlig at dette afsnit var det bedste


"Jeg kan forsikre dig for, at vi ikke havde problemer med vores servere på det tidspunkt, hvor du var i vanskeligheder, hvilket får mig til at tro, at problemet opstod et sted mellem din pc/enhed og dig selv, hvorfor det er ude af vores kontrol."


påstår de at du ikke kunne finde dit tastur+mus eller hvad ??

18-01-2017 04:40 #9| 4

Har du prøvet at genstarte din enhed?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar