$5,5 buyin Tallinn 10-handed SNG på Bet365 Poker

#1| 0

Hej alle,

Jeg er netop startet ud med 40 buyins på $5,5 buyin SNG. Min ambition er at stige hurtigt i levels med 25-40 buyins op til $55-niveau (6/10-handed) og så bygge min bankroll til 100 BI her. Hvis jeg på vej op er bad beatet, så går jeg et niveau ned, når jeg har mistet halvdelen af min rulle.

Jeg spiller tight-aggressive og følger Moshman's bibel om SNG-strategi så godt jeg kan..

Her kommer mine spørgsmål:

1) Har nogen gode erfaringer med at stige i levels det samme sted som jeg spiller?

2) Gode idéer til table selection - det er ikke så let, da de typisk åbner 1 nyt bord og det så fyldes op løbende?

3) Anbefalet software til Bet365 Poker?

4) Hvad kan man som stabil TAG (semi-pro) forvente at tjene i timen med 1-2 borde på $55-niveau?

På forhånd tusind tak for svarene!

- modestambitions

12-02-2013 13:17 #2| 0

Hvis du ikke har mere erfaring end blot at have læst Moshmans sit and go bog, så er dine chancer for at være vindende på 55$ meget meget små, når det er sagt bliver du selvfølgelig bedre af at skulle grinde dig op i limits, vil dog råde dig til at fokusere lidt mere på at adde borde, fremfor at gå op i limits da din Hourly bliver meget højere af det end at sidde og 2 table på 55$.

vil selvfølgelig også kræve flere buyins pr lvl jo flere borde du spiller af gangen.

så er ikke helt tosset med 40 buyins. giver fint mening på 5.50$ og eventuelt 11$ men når du kommer højere op end det vil du opdage langt flere regs som er forholdsvis dygtige og så kan du snildt hvis du grinder 10 mands komme på et downswing hvor hele din rulle stort set vile ryge, eller i hvert fald hvor du skal gå 1-2 stakes ned for at grinde dig tilbage igen. så kommer lidt an på hvor motiveret du er på at gøre det

software må være Holdem Manager/Pokertracker der er ikke rigtig så meget andet du kan bruge derinde

12-02-2013 13:28 #3| 1

1)

Grindede mig for år tilbage op gennem ipoker via DoN og SuperTurbo SnG fra $5 til $33.
Det tog immervæk noget tid selv med de meget lukrative deals, der kunne findes dengang.

Dengang var der allerede mange regs fra $11 og op - tvivler på det er så meget anderledes nu.

2)

Tror ikke det er muligt, da der nok ikke er action nok til at du kan springe et spil over, hvis der sætter sig 3-4 dygtige spillere. Og det vil der gøre rigtig ofte.
Tænk over, at der er mange spillere, som grinder +20 borde.

3)

Som Jungle

4)

MEGET lidt. Hvis vi forudsætter, at du ender med at være en chef, så har du vel en roi på 5%.
Forudsætter vi, at du så spiller 4 borde i timen, giver det en timeløn omkring 50 kroner.
Og det er altså højt sat det hele.

Diverse)

Du er nødt til at have et meget mere realistisk forhold til spillet. Der er så uendeligt mange dygtige spillere, så bare det at komme op på $55 er et kæmpe mål. Specielt hvis du ikke spiller mere end to borde af gangen, kan du godt glemme det, inden du går på pension.
Hvis du vinder med 10% roi (absurd højt) og du kan spille 4 borde i timen, tager det dig alligevel mere end 2 timer at vinde 1 BI.
Så kan du selv adde op og se, om det virker realistisk.

12-02-2013 16:09 #4| 0

Du er simplethen nødt til at forklare mig hvad Tallin har med det hele at gøre ? :)

12-02-2013 16:23 #5| 0
Burnz skrev:
Du er simplethen nødt til at forklare mig hvad Tallin har med det hele at gøre ? :)


:D Det hedder Ipokers 5$ borde vidst
12-02-2013 17:54 #6| 0
luckb0x skrev:
Burnz skrev:
Du er simplethen nødt til at forklare mig hvad Tallin har med det hele at gøre ? :)


:D Det hedder Ipokers 5$ borde vidst

lol ah derfor
20-02-2013 20:32 #7| 0

Tak for svarene. Absolut stof til eftertanke.

Jeg har lige lidt mere angående det psykologiske, der omgiver spillet.

Det gælder jo om at ramme sit A-game i en så stor del af tiden som muligt, så der kommer nogle faktorer ind som fysisk tilstand og mental velvære. Man er vel sin egen værste modstander?

Hvad gør I regs for at koncentrere jer 100% (især nødvendigt med 4+ multitabling, tænker jeg?), har I telefonen slukket, surfer I på nettet på lowblinds, pauser mellem sessions, etc.?

Kort sagt: Hvordan behandler man spillet med den respekt der er nødvendig og som det job det er?

På forhånd mange tak for svarene.

- modestambitions

20-02-2013 20:50 #8| 0

Hejsa,

Tror de her tråde kan hjælpe med nogle af de spørgsmål du søger svar på, eventuelt give anledning til nye overvejelser :-)

www.pokernet.dk/forum/a-month-like-a-pro.html

www.pokernet.dk/forum/lang-traad-optimer-min-pokerhverdag.html
- Specielt Bajawa's post #18 er nuts :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar